Gaan voor een 1e, 2e, 3e ... kindje najaar 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 27 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Dan zou ik ook zeker genieten zolang het kan. Weet niet waar je heen gaat maar de 'beperkingen' omtrent eten en drinken zijn op vakantie niet ideaal :D
    Al is het het zeker waard als je zwanger bent :p

2. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @xMeliisz Verteld zodra we het zelf wisten aan familie...vriendinnen misschien een week later? En met zowel familie als vrienden heel hecht. Zien elkaar veel en bespreken zo goed als alles.

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Komt ook wel goed... ik zorg dat ik voor mijn vakantie een afspraak heb staan voor een dag na thuiskomst bij de huisarts:p.

4. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dat is dan wel heel fijn dat je alles kan delen:) hopelijk deze keer een plakker en nu allemaal gauw zwanger worden

@Kinderwens87 dat is ook wel slim om het op die manier te doen en dan gelijk na de vakantie starten en tot die tijd lekker hier mee kletsen.

Hoe was jullie dag vandaag?

5. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Wij zijn op zaterdag teruggekomen van vakantie en maandagochtend 800 uitstrijkje en verwijderen van spiraal. Goed begin van de dag :)

Gigii, Meisje89, LiefenLeed en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Dat had je goed voor elkaar dan:)

caatje87 vindt dit leuk.
  7. Roseline

Roseline Niet meer actief

Hoi meiden, mag ik ook mee kletsen;)?
    Wij gaan er in november voor. Eigenlijk waren we er nu al voor gegaan, maar ik zit al een poosje in de mm (om te kijken waar mijn pijnklachten vandaan kwamen, inmiddels weet ik dat ik endometriose heb). Ik zit nu voor 4 maanden in de overgang (aan de lucrin). Deze prikken lopen tot halverwege november en dan gaan ze beginnen met insemineren. Ik ben niet perse op zoek naar meiden die in dezelfde situatie zitten, want dan kan ik beter een ander forum zoeken. Ik vind het gewoon gezellig te kunnen kletsen met meiden die ook voor een kindje gaan.
    Ik ben zelf al 38 jaar, maar ik voel me nog 25 jaar :p. En we gaan voor ons eerste kindje (daar blijft het waarschijnlijk ook bij, gezien mijn leeftijd en situatie).

Hi @River87 hoe is het met jou?

Gigii en Meisje89 vinden dit leuk.
  8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Welkom roseline!
    Jeetje meid dat is ook wat. Hopenlijk lukt het snel om zwanger te Zijn.

Roseline vindt dit leuk.
  9. Roseline

Bedankt.
    We laten ons niet gek maken..:p en ik heb geen endometriose in mijn eierstokken, eileiders of baarmoeder, dus dat is gunstig. De endometriose zit op een zenuw in mijn bekken, dat doet extreem veel pijn. Vandaar dat wij niet zelf mogen proberen. Wat op zich wel jammer is, maar ook vooral een opluchting, want ik was wel heel bang voor. Endometriose kan niet weg gehaald worden, te riskant.
    Ik kijk er vooral naar uit, dat het eindelijk gaat gebeuren:D. Ik heb al heel wat jaren een kinderwens.

10. Roseline

Ik moet nog een beetje in jullie verhalen komen. Spannend allemaal:D...
    River ken ik wel een beetje van een ander topic

11. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Welkom roseline:). Wat spannend zo zeg! Lijkt me heel dubbel het niet zelf te kunnen/mogen proberen, maar ook heel fijn dat ze je kunnen helpen

Roseline vindt dit leuk.
  12. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Roseline Welkom!

Nog meer meiden goed bekend met de ovulatietesten van CB? Vanmorgen testje gedaan, maar negatief. Teststreep op de strip was wel al vrij donker...maar zal dus donkerder moeten...
    Toch maar 2 maal daags gaan testen? Wat denken jullie?

Roseline vindt dit leuk.
  13. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Roseline Wat leuk jou hier te 'zien' :) dat spannend en leuk dat het er nu echt een zit te komen.
    Bij ons nu eerste poging 22-8nod uitgaande van 32dagen cyclus dat had ik standaard maar afgelopen meander wisselt het van 31 dan weer 34.. dus deze week volop bezig gelukkig vakantie en week weg dus ook fijn de tijd voor elkaar :)

Roseline vindt dit leuk.
  14. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @Roseline welkom. Wat vervelend zeg die endometriose en dat moet flink pijn doen als t drukt op een zenuw. Hopelijk snel van de pijn af en daarna hopelijk snel een positieve test.

@LiefenLeed: ik ken die van de CB niet zo goed (ik ken wel sensitest). Kleurt hij normaal ook al donkerder het lijntje? Bij mij heb ik nooit streepjes behalve net voor de ovulatie en nooit echt een knaller maar ik voel wel mijn ovulatie de dag nadien dus weet ik dat t goed was. Ik zou als je eerder in je cyclus nooit zo'n lijntje hebt nu 2x per dag testen want dan lijkt het toch dat de LH piek eraan komt (En je ei). En alvast gezellig maken kan ook niet erg verkeerd zijn aangezien je ei er aan lijkt te komen.

Bij mij is het eerste bloed al gespot dus vanaf morgen zal mijn menstruatie wel doorbreken en is het eindelijk zover: wij gaan er weer voor zo spannend!

xMeliisz, Roseline en Meisje89 vinden dit leuk.
  15. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Neeltje1985 Spannend! Fijn dat het nu echt zover is voor jullie!

CB moet smiley geven. Maar krijg d'r maar geen :p en heb wel vruchtbaar slijm. Moet gewoon geduld hebben, maar laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn! :D

Hoe doet de rest dat trouwens met alcohol? Echt helemaal niks in de periode na je ei? Of vanaf een positieve test? Vind een drankje op z'n tijd echt wel lekker...maar voel me d'r na die miskraam niet meer helemaal lekker bij...

16. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    :D:D:D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

xMeliisz, Gigii, caatje87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @LiefenLeed jeejj een positieve test wat Fijn.

Alcohol tja ik lust in het weekend graag een borrel en in vakantie ook lekker op terras met een biertje. Nu zit ik vooral met thee 1x biertje met uiteten en bbq toen waren mn schoonouders erook die d8 doe iig maar een biertje ze hadden zelfs drank voor ons meegenomen dus heel enthousiast ohh ja lekker die fast wel op :p zit nog dicht hihi nu is mn vruchtbare periode voorbij maar drink nu voor de zekerheid geen alcohol hebben volgende week feest van familie me bierflesje leeggooien vullen met water en cola drinken alsof k deb mixxie deb.
    Wil wel een early test doen.

18. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @River87 welke datum ga je testen? I

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dan eerst even genieten,als je al begint met wat als ik zwanger worden deze maand vergeet je te leven..

Dl duurde 3 jaar en 1 mk verder, waren net de mmm onderzoeken door, hsg gehad en de uitslagen jullie zijn gezond en ivm mk probeer het eerst nog maar 6-9 mnd zelf... Ben rondom de eisprong vreselijk aan de zuip geweest op een bruiloft, en tadaaa daar was willemijn in de maak..

20. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Tjah... alcohol drinken doe ik gewoon na de eisprong hoor. Max 2 glazen per week. Eerste twee weken is er in principe nog geen bloedcontact pas als je positief test. Ik had de week voor ik positief testen bij mn zoontje op een feestje ook 2 glaasjes gehad en hij is toch echt kerngezond! In de zwangerschap uiteraard geen glas gedronken...

Deel Deze Pagina