Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

    Alexandra2008 Fanatiek lid

    21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Nou, hier is tie dan! Komen jullie op je nieuwe stok? Hij is al lekker voorverwarmd. :D
     
  2. C78

    C78 Niet meer actief

    Lekker warm hok!!! Goed gedaan Alex!
    Ik ga een mooi stokkie uitzoeken :D


    Tot later kippetjes... ik moet nu even buiten spelen!
     
  3. jolandanr4

    jolandanr4 Bekend lid

    15 aug 2010
    782
    0
    0

    ja ja lekker ff een plekkie opzoeken

    Auw dit stukje staat de verwarming erg hoog ik zak even hahahahaha:D:D:D
     
  4. jolandanr4

    jolandanr4 Bekend lid

    15 aug 2010
    782
    0
    0
    hahaha het nieuwe hok is weer een feit,

    Nu kan ik met een gerust hart mijn huis soppen of zal ik lekker naar panbos gaan het zonnetje schijnt hier hmmm maar 1 ding is zeker ik ga wel offline

    doei doei en allemaal veel succes op een mooi roze hok
     
  5. goofychick

    goofychick VIP lid

    31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Attentie meldplicht voor OMA.............bij Leo staat lekkere thee klaar met een koekje!!! En blijf oa bij Mykelti vandaan, want die zet geen lekkere thee!!!

    @Jolan, proest, ZP van slag hahahahaha.

    @MVL hoe is het??? Tijd niet gezien maak me wat zorgen om je.

    @MvD zal ik tegen oma zeggen dat ze bij jou ook lekkere koekejs kan krijgen?

    @Leo zal ik trouwens ook wat geduld mee sturen met Oma dan??? Nee hoor zonder gekheid, ik kan me voorstellen dat je verder wil. En iid volg je intuitie, als jij voelt dat het goed is en dat je het aan kunt om door te gaan DOEN.
    Kan me voorstellen dat je de zorg bij een volgende zwangerschap misschien wel wil hebben dan.

    @Lentebloempje wat een verhaal weer met je zoontje, hoop dat er gauw schot in de zaak komt.

    @Sanne, wat sprokkel doet, ehhh dacht ik, zwanger en fit (hebben ze hier ook) voor en na de bevalling onder begeleiding van fysio in een groep sporten. Om het sterker te maken. Dit wordt anders nog heel pittig voor je.

    @Suusuus, dus ff gezellig gedate met Sanne, leuk hoor!
    Vannacht ging het aardig, Toine kwam alleen om de 2 uur en moeten hem een half uur na elke voeding omhoog houden. (net ook weer heel veel terug gegeven)
    Sven stond om half vijf naast ons bed. En was gisteren totaal de weg kwijt, helemaal overstuur.
    Zo zielig.

    @Marjo, getver, zal toch niet.....knuff.

    @Alex zal ik je dan ook maar even succes wensen, proest!!!!

    @Jolan, laat je niet wegsturen, dit is niet normaal. ZOu het geen acute blinde darm kunnen zijn?

    @Alex whahahahaha nieuwe naam echt cool!!!
     
  6. goofychick

    goofychick VIP lid

    31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette leuk ben jij............met we laten bijv Goof ff het hok openen en als die dan zwanger is geloof ik pas in de mythe, ik pas even................vraag het me maar weer over 8 mnd.
    (ja ja ja.......ondanks de drukte hier...........hoewel gisteren keken we elkaar aan en toen hadden we zoiets van ehhhhhh.......)

    @Alex denk dat iedereen het hier jou heeeeeel erg gunt.....
     
  7. Meiden, ik meld me ook weer!:)
     
  8. mvl

    mvl Fanatiek lid

    16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Geen zorgen maken hoor, ik lees alles mee, maar kan de energie niet vinden om te reageren...Ben zo hondsmoe de hele dag door, en misselijk en daarbij een opstandige maag en darmen....

    Zit de dagen af te tellen dat ik weer mag gluren in mijn buik, want blijf het supereng en spannend vinden de komende paar weken...
     
  9. Hexje

    Hexje Fanatiek lid

    16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Lieve Kippetjes,

    Ik lees nog wel mee..... maar verder eigenlijk niet meer. Wil graag zien hoe het jullie allemaal vergaat, maar voel me hier niet meer zo op mijn plek! Er is veel veranderd hier de laatste paar weken..... waardoor er kippetjes die mij aan het hart gaan weg blijven...... Er staan vele berichten tussen waar ik van vindt dat die hier niet horen (maar dat is mijn mening dus maak je er niet druk over)..... ik kies er dan ook bewust voor om alleen mee te lezen en ja dat doe ik anoniem (ook een hoop commotie over gaat nergens over!). Ik vindt het jammer dat ik het gevoel krijg dat de groep een beetje uit elkaar valt. Er wordt een uitje gepland maar er zijn ook mensen die geen mail hebben ontvangen, horen die er niet meer bij? Al zijn ze hier wat minder of even door omstandigheden helemaal niet?? Ik zelf heb er ook niet een gehad.... vindt dit ontzettend jammer.... maar het laat wel zien dat we misschien toch niet zo'n hechte club zijn al we allemaal dachten, het doet zelfs een beetje pijn.....

    Ik wens jullie allemaal een mooi wonder toe, voor diegene die bezig zijn hoop ik dat jullie snel de o zo gewenste test in handen mogen houden..... de zwangeren wens ik een fijne zwangerschap en wil daarbij toch nog even kwijt dat sommige van jullie echt moeten gaan genieten en moeten stoppen met kijken naar alles wat niet lekker loopt! Ik heb geen leuke zwangerschap gehad maar heb elk moment leuk of niet gekoesterd het komt nooit meer terug....... En heb ondanks alles 2 pracht wondertjes waar ik heel dankbaar voor ben dat ik hun mama mag zijn.

    Lieve kippetjes pas goed op jullie zelf........ en ik ben er en blijf wel... maar toch ook weer niet......

    Hele dikke knuff voor allemaal

    P.s heb op verzoek foto's geplaatst in mijn album van de meiden....
     
  10. Sprokkel

    Sprokkel Fanatiek lid

    6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Pas 1 pagina...WOOOOW! :D

    Ik ben bezig met reacties op jullie berichten dames....komt eraan...maar nu even weer aan het werk ;)
     
  11. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Ik schuif mezelf ook op het stokkie :). Ook ik heb de site meestal openstaan, op mijn telefoon. Ben dan ook een verborgen bezoeker :)
     
  12. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    alex.. ik moest zo vreselijk lachen toen ik hoorde hoe je het hok noemde.. whahahaha
     
  13. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nah! wil je nu niet?:p
     
  14. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ga zo eerst even je foto's bekijken..
    Nu inhoudelijk over je reactie;)

    Ik vind het jammer dat je er zo tegenaan kijkt.
    Ik ben het er ook niet helemaal mee eens.. welke berichten bedoel je eigenlijk? 't is moeilijk beoordelen als je het zo open laat..

    Verder denk ik niet dat het bewust is. Kristel heeft aangegeven dat de mensen van planner een bericht zouden krijgen en dat de rest even een mail moesten pben..

    Ook vind ik niet reeël om te zeggen dat je vergeten bent. MEnsen hebben zo met je meegeleefd en naar je gevraagd.
    MAar als mensen aangeven even gas terug te willen nemen op forum gebied geef je ze die ruimte ook..

    Dat je mensen mist snap ik, ik mis ook mensen.. maar ik snap hun beslissing wel.

    Niet als aanval bedoeld.. maar wilde het wel even kwijt
     
  15. Hexje

    Hexje Fanatiek lid

    16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Het is mijn gevoel wat hier staat, en zie het ook van mijn kant vooral niet als aanval! Ik ben een gevoelsmens en schrijf het ook vanaf daar..... No hard feelings:p

    Knuff
     
  16. jolandanr4

    jolandanr4 Bekend lid

    15 aug 2010
    782
    0
    0

    Hoi Hexje,

    ik ga straks ook gelijk ff naar je kanjertjes kijken.En vind het leuk om weer wat van je te horen.

    maar uh die comotie was meer een grap van mij ik ben niet zo handig met de pc en vroeg me af hoe mensen dat voor elkaar krijgen
    Dus bij deze sorry was niet de bedoeling hoor.:(
     
  17. jolandanr4

    jolandanr4 Bekend lid

    15 aug 2010
    782
    0
    0
    zooo even gekeken naar je meisjes Hexje,

    wat geweldig wat een rijkdom.

    geniet er maar heerlijk van
     
  18. Hexje

    Hexje Fanatiek lid

    16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Geen sorry gekkie ben je mal geworden..... tussen de berichten door zag ik dat er mensen waren die het maar raar vonden dat er anoniem werd gelezen vandaar mijn zin.... :D En idd de rijkdom:D
     
  19. leonieke

    leonieke Niet meer actief

    En zo werd het hok weer gezellig geopend *zucht*
     
  20. leonieke

    leonieke Niet meer actief

    All, even een berichtje van Eternity,

    Helaas is oma vandaag bij haar op bezoek gekomen.. :x
    Er zal in elk geval een maand tussen zitten voordat ze verder kunnen.. ik denk ook dat ze voorlopig even afstand neemt, gewoon voor zichzelf en voor de rust..
    Op verzoek haal ik haar voorlopig even van de nod-lijst af..
     

Deel Deze Pagina