Gaan voor een 2de.... dubbel gevoel... meer meiden???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door francescak, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan je ook niet slapen of ga je gewoon altijd laat slapen? Ik kan niet slapen, ik heb een beetje vage buikpijn en last van mij (.)(.) en nu spook heel de tijd die ene vraag zal het wl of zal het niet

pffffffff werd ik er maar moe van dan kon ik tenminste slapen :D

2. Seth

Seth Niet meer actief

heel herkenbaar hoor....

Had ik toen ik zwanger wilde worden van de tweede ook......

Krijgt nummer 1 nog wel genoeg aandacht, liefde.....? gaat het ons wel lukken met 2.....? zal hij niet jaloers worden...?
    etc. etc. etc......

Vervolgens is het allemaal vlot verlopen.... zoontje is gek op zn zusje... van begin af aan.... en JA je houdt van allebei evenveel....!!!
    Liefde is ook niet in een "hoeveelheid" uit te drukken.... dus je hebt genoeg om te geven.... en krijgt er ook genoeg voor terug....

Nu zwanger van de derde.... en heel soms komen toch dezelfde twijfels weer naar boven.... al verwacht ik dat het hier ook wel goed zal komen.. :)

Succes met zwanger worden dames.. :) :)

3. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Seth wat fijn om te horen, en leuk dat snel de 3e zich aankondig
    ik hoop voor je dat je een vlotte bevalling zal hebben

Last van zwangerschaps slapeloosheid hihihi
    had ik bij mijn eerste wel........

4. Seth

Seth Niet meer actief

hahahahaha.... DAT was hier het eerste teken dat ik zwanger was...
    normaal raak ik mn kussen en ben ik vertrokken... toen ik maar lag te woelen.. zei vriend: jij bent zwanger....

:)..... ja.. hier ook met allen gehad... dus weet je wat voor jou een teken is.... nog voor je nod... :D

5. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Zou het seth dat ik last heb van slapeloosheid omdat ik zwanger ben? het zou natuurlijk geweldig zijn maar och ik moet nog lang wachten voor een test. Ik moet wel zeggen en dat had ik ook tijdens mijn zwangerschap, hoe laat ik ook naar bed ging ik was niet echt extreem moe de volgende dag. in de middag heb ik meestal een dipje

x

6. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    trouwens seth wat een geweldige foto heb je van je kleintje

x

7. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    huhihi ik ga gewoon altijd laat naar bed!
    en aangezien we bezig zijn voor een kleintje gingen we ook niet direct slapen hihihi

heb overigens wel een slechte nacht gehad! steeds wakker en wat verkouden!

gelukkig heeft sem geslapen van 20.00 tot 09.00 uur ! dus we hebben wel iets uit kunnen slapen!!

pfff dat ik net zwanger was van sem lijkt alweer zo lang geleden,. maar naar mijn idee had ik niet echt voortekenen.

We was ik zwanger net voor we op vakantie gingen!
    nou wil het toeval dat we 8 september op vakantie gaan!
    zou het lot hier zegevieren??? hihihi
    ben heeeeel benieuwd!! maar ik kan ook nog lang niet testen want zit nu net rond de eisprong!!
    spannend!!
    laat je het wel even weten als je getest hebt?

Ik hoor trouwens mensen vaak zeggen dat als je zwanger bent van de 3de je veel meer piekert of het gezond is enz. en of je er goed aan hebt gedaan er een derde bij te willen.
    hihihi zo zie je maar je kan van de ene twijfel in de andere slaan en het komt heus allemaal wel op zijn pootjes terecht!!

En idd liefde is niet in een getal uit te drukken! mijn liefde voor men zoon in oneindig!!!

Deel Deze Pagina