Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Wij hebben besloten om in nov/dec te gaan voor ons derde en laatste kindje.

    Zo spannend

    Wie beginnen er dan nog meer lijkt me gezellig om hier te kletsen
     
  2. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Hoi Hoi, ik wil graag meeschrijven al weet ik nog niet zeker of we dan al voor een 3e gaan...
    Ik zelf zou het supergaag willen maar mijn man twijfelt nog erg. Hij mist niks zegt hij...

    Onze kids zijn 8 en 9 jaar oud en op zich is dit ook echt fijn nu ze veel zelfstandiger zijn, maar ik mis wel nog iets. Heb altijd 3 kids willen krijgen. Bovendien lijkt het mij ideaal nu de kids wat ouder zijn, zo kun je veel aandacht aan de baby geven als de andere kids op school zijn en ze zijn heel zorgzaam dus willen zelf dan ook heel graag helpen met vanalles.

    Sinds deze week is mijn spiraal verwijderd dus eens even kijken hoe het allemaal gaat lopen.

    Chantallcindy, jullie kids zijn nog wat jonger zie ik. Leuk dat jullie zo 'snel' weer voor een volgende gaan:thumup:
     
  3. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Oh spannend
    Wij hebben alleen condoons gebruikt en komende maand ook nog daarna weg er mee haha.

    Lijkt me ook heel leuk met wat oudere kids.

    Ja hier vlug op elkaar bewust denk ik.
    Hier zal de derde sowieso de laatste zijn aangezien ik keizersnede moet en dit de laatste x is ivm de risico's
     
  4. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Vlug na elkaar heeft ook zijn voordelen natuurlijk.

    En als het de laatste x is maar extra van genieten! Doe ik ook mocht het gebeuren. Want zal ook dan zeker de laatste zijn voor ons.
    Heb je bij beide kids een keizersnede gehad?

    Ben benieuwd wanneer mn cyclus op gang komt want heb nu alleen wat bruin verlies (vervelend!)
    Zou binnen 4 weken weer ongesteld moeten worden als het goed is.

    Toen de spiraal eruit was zegt de gyn ineens "hebben jullie eigenlijk de laatste 2 dagen nog gemeenschap gehad? Want dit zou wel een risico met zich meebrengen ivm vruchtbaarheid" .... oeps! Ja dus! Hij moest het normaal vragen voor het verwijderen maar dat was hij vergeten hihi.
     
  5. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja zo zie ik het ook

    Eerste ingeleid ivm zw suiker werd spoedks
    Tweede weer zw suiker meteen ks gekozen

    Derde geen keus word sowieso ks

    Scheelt wel weet wat ik kan verwachten

    Oh spannend hier mijn cyclus ook nog niet super ☹ steeds 46 dagen
     
  6. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ja enerzijds is dat wel fijn dat je weet waar je aan toe bent.

    46 dagen? Dat is lang zeg! :( balen!

    Bij mij was het voor het spiraaltje altijd 28/30 dagen dus hopelijk nu ook zo.
     
  7. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja behoorlijk lang komt door med en gok ook nog ontzwangeren

    Hoop dat hij snel weer normaal is
     
  8. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Zo wat is het rustig hier hihi.

    Hier is het bruin verlies na 3 dagen weer gestopt dus afwachten....

    Ik zou het liefst deze maand al willen proberen, want dan zou ik in juni uitgerekend zijn. Lijkt me gewoon leuk, maar wacht nog op manlief zijn besluit. Vorige keren was ik steeds de eerste ronde zwanger (van beide kids en 3 miskramen) dus de kans zou groot zijn. Hangt natuurlijk wel ervanaf of mijn cyclus zo snel weer op gang komt;)
    Maar voordat ik me erop ga verheugen eerst maar met manlief praten...
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  9. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Ik denk dat ik me hierbij kan gaan aansluiten,
    02-07 is onze prachtige dochter geboren, helaas stilgeboren. Met een voldragen zwangerschap. En we wilde er een half jaar mee wachten om het weer opnieuw te gaan proberen. mocht het ons nog gegund zijn. Maar bij onze eerste dochter was het ook niet gelijk raak, dus wil graag dat maandje speling wel hebben. want heel stiekem zitten onze harten vol liefde, en die zal ik zo graag willen delen. Mijn man en ik willen zo graag zorgen voor. Hopelijk mag het ons nog gegund zijn, en kan ik vanaf dan positieve berichten plaatsen.
    Spannend meiden! ik lees graag met jullie mee.
     
  10. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oh meid, wat vreselijk om te moeten meemaken:( hele dikke knuffel.
    Als je er niet over wilt praten moet je het zeggen, maar was je dochtertje ziek? Of plotseling overleden?

    Ik hoop dat het jullie snel gegund is om weer een wondertje op de wereld te zetten...
     
  11. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Bedankt voor je lieve woorden, .. Mijn dochtertje is tijdens de eerste paar weeën overleden in mijn buik. Omdat ze een navelomstrengeling had van maar liefst 5x. heeft ze de verkrampingen van de baarmoeder niet overleefd. En zo dus geen zuurstof meer kunnen krijgen via haar navelstreng. het is echt verschikkelijk om dit mee te moeten maken, en dat gunnen we ook niemand. Maar we weten ook , dat we verder willen. Vooral voor onze prachtige mooie engel, zij wilt ook graag broertjes en of zusjes waar ze over kan waken.

    Hopelijk blijft deze groep actief, dat zal leuk zijn. en hopelijk komen er nog meer meiden bij die voor een kindje willen gaan in deze periode.
     
  12. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

    Jeetje wat heftig ☹ pff
     
  13. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Is nog rustig hier idd denk dat dat uiteindelijk wel opgang komt.

    Hier dag 58 nog geen ongi pff. Denk dat we na mijn ongi al gaan starten want dit schiet niet op zo
     
  14. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    Jeetje zeg balen meid! Ik geef je groot gelijk wat dat betreft. Veel sterkte gewenst in deze komende tijd, Dat is altijd zo naar het wachten op de ongesteldheid.
     
  15. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ja idd heel rustig hier...

    Jeetje chantallcindy, wat een lange cyclus! Maar wel spannend dat jullie besloten hebben om de volgende ronde al te beginnen!!

    Hier even weer van de roze wolk af. Gesprek gehad met man en die weet het gewoon nog steeds niet, dus deze ronde wordt het sowieso niet. Afgesproken om er in november/december pas weer op terug te komen dus ik zit misschien wel helemaal goed bij dit groepje ;) maar ik moet niet teveel hopen want de kans is groot dat manlief echt niet meer wilt :(
     
  16. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja baal er enorm van.

    Hoop dat me ongi snel komt en dan met ovu testen beginnen voor wat duidelijkheid want dit is er lastig zo

    Oh nee hoop dat hij bijdraaid☹
     
  17. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Had je altijd al zo een lange cyclus? Wachten duurt zo lang... hoop ook dat je snel ongesteld wordt :thumup:
     
  18. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Nee maar sinds januari clusterhoofdpijn.

    De med kan je hele cyclus stoppen dat maakt me behoorlijk bang.

    Vandaag ineens veel slijmverlies en lichte posi ovu test miss dan toch gewoon 1 volledige cyclus over geslagen.

    Umh normale cyclus ongeveer 36 dagen

    Sinds de bevalling op 46 nu al dag 59 of 60
     
  19. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oh jeetje dat is dan wel een heftige bijwerking van de medicijnen!!

    Nog maar even doorgaan met de ovulatietesten en duimen voor een dik positieve, dan weet je iig dat je cyclus er nog is!
     
  20. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Jaa ik blij bijna positief denk morgen echt een knal ovu test dan hierna ongi afwachten en dan kunnen we beginnen.

    Heb dus gewoon 1 eisprong overgeslagen
     

Deel Deze Pagina