Gaan voor een 2e cryo wondertje in het nieuwe jaar

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 1986CHANTAL, 4 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    ziet er heel goed uit! ❤️
     
  2. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Voor de vrouwen die een tp in kunstmatige cyclus hadden. Hoelang moest je stimuleren voordat bms dik genoeg was?

    na 29 december mag ik stoppen met de pil en mag ik beginnen met stimuleren. Alleen vraag ik me af of je veel bijwerkingen ervaart en of je het een beetje kan plannen op welke dag de tp valt. Want ik trouw de tweede week van januari dus als het heel veel gedoe slik de pil maar gewoon door na m’n bruiloft.
     
  3. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    939
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik doe al sinds april ovu testen omdat we de natuurlijke kansen ook nog willen benutten. ( niet dat ik daar vertrouwen heb maja niet geschoten is altijd mis :D.
    Deze aankomende cyclus wordt het sowieso niks want de poli gaat 2 weken dicht met kerst en oud&nieuw en dus kunnen ze geen echo’s doen. Ik verwacht begin januari mijn menstruatie en zodra de poli open is hang ik aan de telefoon.
    Is het bij jou al een beetje geland?
     
  4. cdokter

    cdokter Bekend lid

    14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Hey dame.s

    Mag ik met jullie mee kletsen

    Morgen belt de arts
    Ik moet wat kilo.s
    Afvallen en ben er hard mee bezig
    Effe gesprekje hie het gaat

    En dan volgende jaar gaan we beginnen
    Weet niet precies wanneer ik op het gewicht zit

    We krijgen dan cryo teruggeplaatst

    Heb 2018 hebben we isci gehad daaruit zijn 2 embryo's bevrucht
    Onze zoontje wordt 5 januari 2 jaar
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Welkom!
    Hoeveel kilo moet je afvallen als ik mag vragen?
    Ik ben ook bezig nogsteeds met afvallen, niet omdat dat moet van het ziekenhuis, maar omdat ik dat zelf wil omdat ik wel te zwaar ben. Dat is gekomen door de hormoonspuiten van t ivf traject wat wij gehad hebben. Ik zit nu wel onder t gewicht weer als toen we begonnen maar ben nog niet tevreden
     
  6. cdokter

    cdokter Bekend lid

    14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90

    Ik kom van 128
    Ben nu 108
    En moet naar de 100

    Van het ziekenhuis ongeveer 14 kilo

    Vraag me ook hoe het gaat
    De behandeling

    We moeten in kunstmatige cyclus omdat ik hele lange cyclussen heb

    Moet je dan ook vanaf dag 3 naar het ziekenhuis? Weet u dat

    Lees veel op internet tussen 12 a 15 dagen van de cyclus naar het ziekenhuis tot dat de bms dik genoeg is
     
  7. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hoi meiden, hier nog steeds alles goed!
    Hoe is het met jullie?
    @cdokter welkom wat spannend en leuk ook weer. Wat een prestatie al! Heb je daarin begeleiding?
    @Kimmetjuh90 ja? Jij wil er ook nog wat af hebben?

    @Milkyway7 hoe is het met je ovu testen?
     
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oww geen u hoor gewoon je of jij haha :p zo oud ben ik nog niet (denk ik)
    Volg je een bepaald dieet?
    Ik volg geen dieet ik let natuurlijk wel op wat ik eet, en beweeg veel. (Fitness boxing en ringfit op de nintendo switch).
    Ik begon voor de ivf op 65 (dat was nog acceptabel).
    Door de hormonen 10 kilo aangekomen, en zwanger geworden (gelukkig), toen dag van bevalling gewogen, woog ik 90 kilo.
    Nu weeg ik weer 65,5 maar wil graag tot zeker 58 kilo afvallen nog verder.
    Dus ben wel op de goede weg :)
    Hoe het in kunstmatige cyclus gaat, weet ik niet echt, ik heb mijn terugplaatsingen in natuurlijke cyclus.
    Heb enkel de verse terugplaatsing in kunstmatige cyclus gehad, toen moest ik wel veel nar t ziekenhuis, maar komt okk omdat ik toen prikte voor stimulatie en punctie.
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa wil nog wel wat eraf hebben ja.
     
  10. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hoe lang ben je als ik vragen mag? Ik weeg nu 62 denk ik.
    Kan me voorstellen dat eind je zwangerschap het aardig door ging wegen
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik ben 1.60 kort dus, en idd t tikte aardig aan, maar zowiezo zie ik er nu nog gezet uit, wil daar vanaf.
     
  12. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ik ben ook 1.60 :D
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  13. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    939
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Rachje20 fijn om te horen dat alles goed is:) heb je al een datum gepland voor je eerste echo?

    Ik zit nu op dag 15 en nog lang geen eisprong in aantocht. Denk deze maand dat ie weer laat komt.
     
  14. cdokter

    cdokter Bekend lid

    14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90

    Ik eet koolhydraatarm
    Het was in begin echt effe puzzelen hoe of wat
    Maar als je eenmaal door hebt
    En heb een nichtje die me ook goed helpt ze is daar door ook afgevallen en haar man ook
    Super fijn dat ze me helpt

    Gisteren heeft de arts me gebeld
    En had het niet verwacht maar mag volgend jaar beginnen

    Me terugplaatsing staat in week 6 gepland
    Mag alles goed gaan

    Zo blij totaal niet verwacht
    Maar ze vonden dat ik goed me best deed

    Hoe is het met jullie??
     
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aaah wat een goed nieuws!!!
    Geweldig!!!
    Ah ja heb ik vaker gehoord koolhydraatarm, knap hoor!
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jeeeeey iemand die evenlang is:D:D
     
  17. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoe gaat met jullie meiden?

    Fijne dagen gehad?

    Wat fijn @cdokter dat je een tp mag krijgen!!
    En hoe voel jij je @Rachje20 ?

    Ik heb gisteren ons streekziekenhuis gebeld en we hebben eind januari een gesprek voor een cryp to. Er hebben nog 3 rietjes met elk een embryo. Ik kan me herinneren dat de kwaliteit goed was maar dat vraag ik nog even na.

    We gaan het komende twee maanden zelf proberen dus de ovulatietesten zijn al in huis haha. Er is bij ons nooit een oorzaak gevonden dus je weet het nooit al verwacht ik er echt helemaal niks van.

    Eind Maart zouden we dan graag onze 1ste tp willen.

    Ik merk echt dat ik er heel erg mee bezig ben en onwijs klapperende eierstokken heb hebben jullie dit ook?

    Ook ik wil een laar kilo afvallen (weeg nu 60 met 1,64 cm maar was altijd 55 en daar voel ik me veel prettiger bij)

    Wil komende maanden gebruiken om me fitter te voelen en gezonder te eten.

    ben benieuwd hoe het met jullie gaat
     
    Milkyway7 vindt dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Klapperende eierstokken herken ik zeker wel, ik zou ook heel graag willen beginnen, maar verstand zegt wacht nou gewoon nog even dat kun je wel, en als de jongste dan weer een rotnacht achter de rug heeft gehad, dan lukt t ook wel weer om te wachten.
    Ik ben ook nog wel bezig met afvallen, maar niet meer heel bewust. Dat komt omdat ik eigelijk nu op t gewicht ongeveer zit waarmee ik onze hele reis in de mmm ooit begonnen ben.
    Wel ga ik per 1 januari weer stoppen met roken, ik was na de borstvoeding weer begonnen, had ik nooit moeten doen.

    Wie weet raak je wel zwanger bij t zelf proberen :) ben benieuwd!

    Ik weet niet hoe onze 12 cryo's verdeelt zijn eigelijk, ze zullen vast niet elk in 1 rietje zitten, geen idee hoe ze dat dan gaan scheiden, weet niet hoe dat werkt, want mag er maar 1 per keer terug geplaatst krijgen.

    Hier komt het moment van de doorverwijzing in orde maken ook steeds dichterbij, spannend! Kan niet wachten haha :p

    Hier zit ik nou op dag 17 van mn 1e cyclus na stoppen met de pil. Althans gerkeend vanaf t moment dat ik begon te bloeden in mn stopweek.. weet dus niet of ik dit als 1e cyclus kan rekenen.
    Merk ook dat mn lijf even van slag is helaas.. hopen dat t gauw stabieler word:)
     
    Milkyway7 vindt dit leuk.
  19. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    939
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik herken me heel erg in wat je zegt! Ben er ook veel mee bezig. Mijn menstruatie kan ieder moment beginnen en ga maandag de poli bellen om afspraak in te plannen voor echo en hopelijk eind januari dan terugplaatsing. ( mits alles volgens plan verloopt... je weet maar nooit met de wachttijden nu, of de cryo’s goed ontdooien, of mijn cyclus wel goed is enz) Merk dat ik me daar soms zorgen over maak maar probeer mezelf ook meteen toe te spreken dat ik me niet gek moet maken. Op bepaalde dingen heb ik toch geen invloed. We hebben in principe ook geen haast maar wil gewoon graag dat dingen volgens mijn plan gaan haha.

    Wat fijn dat jullie een gesprek gepland hebben :). Voor je het weet is het zover. Tijd gaat zo snel om hé. Nu al helemaal nu alle dagen hetzelfde lijken :eek:.

    Ook wil ik gezonder leven ( minder snoepen). Kan ik alvast beginnen met afkicken want mocht ik zwanger worden moet ik sowieso een dieet gaan volgen omdat mijn zoon 4,4 kg was bij de geboorte en ik zelf slank ben. Bevalling met complicaties helaas dus wil ik er nu wel echt op gaan letten. Hoe ga jij dat aanpakken?

    groetjes
     
  20. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hahaha precies wat jij zegt heb ik ook, alles volgens mijn plan moet dat maar een beetje gaan loslaten.

    Ik heb eigenlijk best wel hele goede hoop. Mijn dochter was onze eerste cryo tp een blasto en gelijk zwanger. Onze verse tp niet gelukt maar dat was gelijk na de punctie, hormonen etc gad daar al geen goed gevoel over.

    Maaaaar... Er kan inderdaad van alles tegenzitten alleen denk ik daar nu maar niet teveel over na.

    Wow wat een gewicht zeg! Ik word sowieso streng medisch omdat mijn dochter met 39,4 is geboren en maar 2332 gram woog. Er waren een aantal dingen niet goed met mijn placenta. Kans is niet meteen heel groot dat dit nogmaals gebeurd maar voor de zekerheid bloedverdunners slikken en groeiechos.

    Het gezonder worden en wat afvallen ga ik doen dmv meer wandelen, steppen (thuis) en oefeningen dmv YouTube. Heb dit vorig jaar al een tijdje gedaan en vond dat erg fijn. Ga volgende week starten met een driedaagse detox en vanuit daar doordeweeks gezond eten, geen suiker of in ieder geval stukken minder en alleen in het weekend wat lekkers.

    Ik neem al een paar maanden supplementen op aanraden van mijn orthomoleculair therapeut en daar voel ik me fijn bij.

    Jij zal dan ook wel onder controle komen van de gyn?
     

Deel Deze Pagina