Hoimeiden, hoe was jullie eisprong met utro? De vorige keer kwam mijn ei ineens eerder en was ik ineens zwanger. Deze keer is mijn ei later dan normaal... Herkenbaar of veranderde er niks bij jullie?
Hoe bedoel je dat? Utrogestan moet je volgens mij pas NA je eisprong gebruiken. Dus in dat geval kan het logischerwijs geen invloed op je eisprong hebben.
Hier ook na eisprong utro. Ik heb ook wel eens gehoord over utro al voor eisprong, maar hoe dat ook alweer zat, weet ik ook niet precies. Volgens mij heeft het iets te maken met optimale omstandigheden creeren in bm?
Oh, dat bedoel je! Ja, dat heb ik ook. Ik heb pas laat in mijn cyclus een eisprong, rond cd 25. Sinds ik aan de utro ben, word dit wel meer recht getrokken. Ik zit nu zelfs al een paar rondes op eisprong op cd 19, 17 en 15. Waar dit door komt, geen idee. Los hier van heb ik wel het idee dat wanneer ik de utro gebruik om cyclus te verlengen (in mijn geval dus met een week), deze week misschien toch al loopt voor een eitje om te groeien oid. Waarschijnlijk is het geheel toevallig hoor, maar goed. Ik herken het dus wel .
Bij mij wel, hoewel dat bij mijn eerste niet zo was trouwens. Toen had ik altijd standaard een eisprong rond dag 21. Nu slinger ik al een jaar lang alle kanten op :x.