Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    @puma echt al een mannetje super leuke foto!

@ whoppie fijn dat jullie zon leuke vakantie hebben gehad!

2. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ja is zeker niet leuk. Daarom nog ff wachten al duurt t nog wel lang...

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #2043 Meijtje, 24 sep 2013
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
    @tru dat heb ik ook hoor. Ik heb wel drang om te testen maar de kans op vals positief is zoooo groot. Het kan tot 9 weken duren voor dat weg is. Maar dan moet ik nu nog 5 weken op een wachtbankje zitten. Als er gewoon een ongi doorzet kun je naar de volgende ronde, maar zolang dat niet is, blijft er toch nog een soort van hoop, al kan het zijn dat ik pas over 5 weken ongesteld word. Het is zo dubbel. Het duurt zo lang en aan de andere kant heeft testen voor mij geen zin.
    Ik ken jouw dipje ... ik zit er ook mee. Wat is wijsheid dan? toch testen of wat langer wachten. Hart en hersenen zeggen alle 2 wat anders...;)
    Hier met 6 weken met 8 weken, of echt die 9 weken afwachten. wel of geen ongi en wanneer dan. Hier bordje opgehangen, hooguit nog 5 weken wachtbank. Hopelijk lukt het je om in ieder geval een aantal dagen na NOD te wachten tot je gaat testen.

Had je nu voor en tijdens NOD getest?

4. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ik had 25 augustus positief getest (2 dagen na m'n nod), 26 augustus werd ik ongesteld. Week later geloof ik testte ik negatief. Dus als het nu positieve test is dan denk ik dat het wel raak is en niet nog van vorige maand is. Wel lastig als je nog niet ongesteld bent geworden. Ik dacht dat hcg na 6 weken uit je lichaam is. Ik zou na 6 weken ongeveer ff testen dan weet je zeker dat als t positief is het echt raak is. Ja ik hoop ook dat ik t paar dagen na m'n nod volhou. M'n nod is als goed is a.s. Maandag, dus nog 5 dagen wel spannend...ik heb nog niet veel kwaaltjes wel veel doorzichtig slijmverlies, maar weet niet of dat wat betekent??

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi meiden...
    Sorry dat ik zo lang hier niet ben geweest...erg druk gehad en even geen behoefte aan zp...sorry!!
    Nu even een rustig momentje en weer op het wachtbankje.. Dan gaat het toch weer stiekem door je hoofd zou het deze ronde misschien raak zijn? Hebben denk ik wel goed geklust.

Is het goed dat ik vanaf hier weer inhaak...moet anders echt heeeeel veel bijlezen..zal jullie niet meer zo verwaarlozen...beloofd!!

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @beccy is goed hoor :) Alles terug lezen is ook een hoop!

@Tru ja dat dacht ik ook, maar overal staat dat je het pas echt zeker weet na 9 weken (bijsluiters van testen) Als je daarvoor test kan het vals positief zijn. Zo kan het met 4 weken uit je lichaam zijn en met 6 weken. En voor 6 weken moet ik nu ook nog 2 weken wachten pfffffff.... Ik weet het geduld is een schone zaak, maar soms wilde ik dat het sneller over voorbij was haha.
    5 dagen nog maar, spannend... wanneer wil je dan testen? Het weekend daarop? Dan is het toch al 5 dagen verder. En als je posi test dan is het niet van je vorige zwangerschap, omdat je al een keer negatief getest hebt.
    Ik kan van het weekend wel een test doen om te kijken of het al negatief is, maar als het positief is, dan moet ik me er niets van aantrekken, dan hoeft het niets te betekenen en kan het van de curettage zijn

7. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden, sorry ook ik ben ff niet meer geweest. Ontzettend druk geweest met voorbereidingen van verjaardag kleine meid. Ben vanaf zaterdagnacht ontzettend ziek geweest, flinke buikgriep!

@meijtje, meis ik snap je ergens wel, maar je maakt jezelf zo te lezen ontzettend gek. Waarom test je niet gewoon? Als het negatief is, weet je dat de eerstvolgende positieve test van een nieuwe zwangerschap is. Als hij positief is, zou ik naar de ha of vk gaan en vragen om 2 bloedtesten om te zien of je hcg stijgt. Dan heb je iig binnen een paar dagen duidelijkheid. Nu ga je misschien weken in onzekerheid zitten.

Verder heb ik niet echt bijgelezen, sorry! Hoe staat bet metde nod lijst? Is die nog een beetje bijgehouden? Hier morgen 2e echo bij vk. Hopelijk nog alles goed! Spannend weer!

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @troelie ik kom pas vrijdag terug, ik heb expres geen testen meegenomen, juist om daarin wat rust te vinden (niet gelukt hehe). bloedtest doen ze niet voor de 6 of voor de 9 weken net welke gyn/HA je hebt. En omdat ik al ongeveer op mijn LHpiek zat toen het mis ging, duurt het voor het uit mijn systeem is.
    Ik kan wel testen, maar als het positief is dan doen ze daar nog niets aan. Dan moet ik gewoon afwachten.

Heel veel plezier morgen, hopelijk zie je weer een mooi hartje kloppen!

9. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Succes morgen! Leuk om de kleine uk weer te zien lijkt me! Veel plezier

10. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ik had mij voorgenomen 2 weken na nod, maar ik ben bang dat ik niet ga redden. Ga voor 1 week erna zou dan 7 oktober zijn geloof ik :)

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Tru Mooie datum, toen was ik uitgerekend :) Ze is op 3-10 gekomen hihi.

@troelie hoe is de echo gegaan??

Hier laatste dag, morgen vroeg terug naar ons kikkerlandje bah bah!

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Leuke vakantie gehad Whoppie?

@Meijtje, Tijd gaat hard he. Komen er veel familieleden zondag?
    @Tru, Waneer is jou nod?

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Misschien wat snel gemist hihi.

Hier gaat alles nu wel redelijk. Veel bezig met me meisje. Heb gelukkig veel lol met dr. Het is echt een pretlettertje.
    Ook loopt ze soms stukjes aan de hand mee(buiten)

Alleen is schoentjes aandoen echt een drama. Ze houd dr voet onwijs schuin en trekt haar teentjes in...Grrr haha...

Weet iemand een website waar ze schoentjes hebben die wat breder vallen? Zit afentoe wel eens te kijken, maar kom dan ook uit op hele duuuuree schoenen :O

Succes voor de meiden die bijna mogen testen!

13. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Tru lees net dat je nod a.s maandag is! Spannend.
    Kunnen allemaal voortekenen zijn!
    Ik ga zaterdag de ovutestjes opsturen. Als ze dan idd nog nodig zijn :)

14. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamalovesj ik ben nog niet zo bekend met goede babyschoentjes. Ik wilde zelf voor Xander deze kopen
    Leren babyslofjes | Babyschoenen
    Maar dat zijn meer pantoffeltjes. Verder heb ik nikes en schoentjes van h&m voor Xander. Die laatste zijn nog te groot. Maar Xander loopt ook nog niet.

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Sorry dat ik zo weinig reageer maar ik lees nogsteeds alles mee met jullie hoor! Tis soms niet bij te houden allemaal :)

@mamaloveJ: Dat schoenenprobleem herken ik wel ja! Komt omdat die kleintjes nog een hoge wreef hebben en daarom zitten de schoentjes niet zo lekker. Je kunt het beste pas echte schoenen kopen als ze los lopen. Tot die tijd zijn leren slofjes of sokken met antislip het beste. Qua shoesme is bv een heel leuk merk maar die schoentjes vallen heel smal uit. Ik vind persoonlijk Bardossa een goed merk. Schoentjes vallen vrij breed en hebben goede flexzool. Je moet alleen geen laarsjes nemen nog want ook dat zit niet bij die kleintjes. Gewoon lage schoentjes met klitteband of veters. Nou suc6 ermee!

Hier nogsteeds geen ei gevonden, nu CD13 dus we wachten en klussen ;)

16. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Puma en Mamameisje dankjewel! Ik ga even op die websites kijken. Me dochter heeft in huis gewoon slofjes aan.
    Maar ze loopt al een tijdje los. gisteren een klein stukje aan de hand buiten gelopen en dan is het toch handig als ze goeie schoentjes heeft.

@Puma zijn het wat die van de H&M ?
    Ik moet wel zeggen veel leuke schoentjes tegen te komen maar die zijn net even boven mijn budget. Vooral nu ik alleen ben hihi

17. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    @meijtje oh wat toevallig :) misschien brengt het geluk. Jammer dat vakantie er alweer op zit :(

18. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Product Detail | H&M NL
    Deze heb ik gekocht. Maar ze zijn nog te groot dus nog geen ervaring. Ze lijken wel ruim genoeg. Maar niet super kwaliteit.
    Ze hebben nu ook wel schoenen die er steviger uitzien.

19. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ahh schattig dat ze al loopt. Hoe oud is je dochtertje nu?
    Mijn nod is als goed is morgen of zondag. Zit nu op dag 33. En ben normaal ongesteld op dag 33/34. Maar afgelopen maand pas bij dag 37, zou dan aankomende dinsdag zijn. Best spannend, had vannochtend menstruatieachtige krampen maar nog niet ongi.. Dus ff afwachten.

20. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ja ik heb geen idee of het nog nodig is, ik reken op niks. Maar had vannochtend wel ff menstruatieachtige pijn maar geen ongi. Dus tja wie weet. Bedankt voor het sturen alvast.

Deel Deze Pagina