Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk he, lekker lang weekend! nog een half dagje... :D!

@blike, welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! Jullie zijn al bezig dus? Wanneer heb je je eisprong, of al gehad? Spannend weer he? Ik heb er echt ontzettend zin in, begint met de dag meer te kriebelen weer! (wij beginnen in juni weer met proberen, dus moet nog heel ff geduld hebben ;))

2. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Ik kan echt niet wachten tot het half 5 is :)
    Vier aaneengesloten dagen vrij, dat is genieten!

@Blike: Hoi, welkom!

@Troelie: ik ken het gevoel, ik ga me er ook met de dag meer mee bezig houden. Ik vind het zo leuk en spannend!

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja ik ook bijan weekend! :) nog tot iets voor half vijf, dan sporten en de kleine man ophalen! Heerlijk!

@blike: welkom!

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @evelientje leuke jongen (vergelijken met de kleintjes hier hihi) :)!

@Troelie ik dacht eerst ook kijk wat een donker kopppie, maar is inderdaad een stuk lichter geworden :D Wat een droppie is het!

@Blike1987 Natuurlijk, welkom!! 20 maanden, leuke leeftijd :D over een maand precies hier eerste ronde. Spannend!! Waar ben je in je cyclus??

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @werk hier morgen werken, vrijdag vrij het weekend werken. Maandag dinsdag woensdag en dan 4 dagen vrij haha.
    Iedereen die vrij is, geniet heerlijk!!
    Gelukkig heb ik alleen ochtenden, dus is nog te overzien ;)

@troelie en evelientje hier nog 1 pfff moet me zo inhouden om nu niet te zeggen hup eisprong dus we gaan er voor :p Nog 1 ronde wachten.

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Wij wilde ook evt juni starten maar begin ernstig te vermoedendat t vorige week 'perongelukuuh lust):D.. al gebeurt is....
    Ik ga op moederdag testen, vermoedelijk te vroeg, maar je weet maar nooit.
    Onze dochter is ook uit juni, leek ons leuk.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @piri piri geweldig!! Ik had het vorige maand... maar na 36 dagen vette kramp en heftige bloeding dus ik ben blij dat ik toen niet getest heb... (zit normaal op 31 en heb nergens last van met ongesteldheid :D ) Wat leuk dat je op moederdag kan testen, Leuke dag. perongelukkuh lust hihi waar ken ik dat van hmmmm..... mijn man is normaal door de weeks weg en alleen de weekenden thuis en nu komt hij vanavond tm dinsdag middag thuis. Ow en precies in mijn vruchtbare periode..... Het is heel verleidelijk :D.
    Maar jij zit nu officieel op het wachtbankje, hoop voor je dat je zwanger bent, super spannend!!

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hihi piripiri spannend dus!!

Tja herkenbaar. ;) de lust!

Blike welkom t wordt nog druk hier.. Gezellig

.werken : vrij en zaterdag nog. Dus geen lang weekend. Maar wel vandaag en morgen vrij.

9. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @piripiri, gezellig, welkom! Spannend zondag! Zou een leuk moederdagkadootje zijn ;)!

@suus en meijtje, jullie geen lang weekend dus, das minder.

Erg van die 2 vermiste kindjes he?! Hopelijk worden ze snel gezond terug gevonden.

10. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Wat een gezelligheid hier! Welkom PiriPiri! Jeetje meteen al spannend dus voor jou. Een ongelukje zit in een klein hoekje hè ;)
    Hier een gescheurd condoom van de week :$ Maar denk niet dat ik al in m'n vruchtbare dagen zit, dus maak me geen zorgen.

@ Troelie: inderdaad erg van die kindjes. Hopelijk mankeren ze niets. Ik vind het wel raar dat ze verdwenen zijn. Mag toch hopen dat die vader ze niets aangedaan heeft.

@Meijtje: die kleine van mij is inderdaad al echt een jongen, geen ukkie meer :)

Zo het is weekend! Heerlijk!

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier ook weekend! Juuj!

Welkom Piri Piri: spannend hoor. Moederdag wel leuk! Ben benieuwd!

@vermiste kindjes: ja verschrikkelijk, moet je toch niet aan denken..

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Bedankt voor jullie warme welkom :D

Ik zit nu op dag zes van mijn eerste ronde. Erg spannend weer allemaal! Moest echt weer ff nalezen hoe alles ook alweer werkte zeg maar... haha
    Heb alweer een hele berg ovulatietesten gekocht. En ben vandaag meteen alvast maar aan het testen geslagen. Nu nog even afwachten wat mijn cyclus doet.

De eerste keer was ik in de derde ronde zwanger, dit is helaas uitgelopen op een miskraam. Daarna ben ik direct weer zwanger geraakt en dat huppelt hier nu vrolijk door het huis.

Hier nog even een foto spammen van ons prachtige mannetje:
    Bekijk bijlage 323613

13. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Dank jullie....
    Klap op de vuurpijl, gisteraaf (voor t geval t niet zo is, zoeken we t nog ff niet op, dus toch braaf met condoom gedaan).... Knapte die....we hadden t nietdoor, totdatmijn man op stond om te douchen... ipv dat t zegt..... Komt hij alleen an met 'housten, we have a problem"... Dus ik gelijk ik slappe lag... En daardoor liep gelijk z'n 'brrr zaadjes" eruit... Toe realiseerde ik me pas wat er gebeurt was....
    Best raar, in de 110 jaar dat we t doen, uitgerekend nu knapt ie.... Alsof er 'iets' is wat zegt, hoezo wachten, n soort van teken...
    We zullen t wel zien...zondag is miss wat vroeg, maar och, 2voor 5 euro. Test ik evt later nog eens...
    Truste

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    piri piri:

Ohjeetje, dat verwacht je dan ook niet hé?
    Maar je eitje is allang geweest toch? Als je over vier dagen al kunt testen. (vlgns je banner) Dan maakt het opzich niet zoveel uit...

15. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ja, geen idee. Ga t meemaken... Vind t spannend, ben beetje confuus ervan hihi...

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal

Vandaag op dag acht in mijn cyclus. Maar vast een ovulatietestje geprobeerd... helaas wit... zal nog wel ff gaan duren voordat mijn eitje komt. Vorige keer had ik ook vrij lange cyclussen. We zullen zien.

17. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Spannend, ik zal duimen.

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @blike, spannend hoor!! Hopelijk is je ei er snel.

@piripiri, jij kan al bijna testen!! Ik zou helemaal ongeduldig zijn! Succes met geduld hebben.. ;)!

Hier, nu 3 dagen ovulatietesten ah doen, omdat ik het idee heb dat ie er bijna aankomt. afgelopen 3 cycli waren 39-31-33, dus wilde eigenlijk pas vanaf dag 14 gaan testen, maar toch maar iets eerder begonnen. Nu 3 dagen een licht streepje gehad. Heb wel meer slijm alweer (sorry :)), dus denk wel dat ie 1 dezer dagen donkerder wordt. Ben benieuwd! Als mijn ei dit weekend komt, zou mijn cyclus weer normaal zijn (28-30 dagen). Als volgende cyclus dan ook normaal is, kunnen we op onze trouwdag klussen, zou leuk zijn als we dan een kindje zouden maken :D.

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Blike, ik zat nog ff te kijken naar jouw stukje, maar dag 8 zou ook wel vroeg zijn nog. Dan zou je een cyclus van 22 dagen hebben.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @blike wat een mooie foto van de kleine man :D heerlijk kereltje om te zien. dag 8 hihi spannend hoor!! Aftellen :)

@piri piri spannend!!

@Troelie, dat zou nog eens een mooi huwelijkscadeuatje zijn :D ik hoop dat het inderdaad zo uit komt. Dat zou geweldig zijn!

@hier ook al 4 dagen getest. maar nog helemaal niets te bekennen. Steeds een middenroze streep en allemaal hetzelfde. Nu is het wel zo dat je eigenlijk 2x per dag zou moeten testen om het zeker te weten dat je het niet gemist hebt. Want lh piek is zo'n 24 uur. Maar die kan ook iets korter zijn. Met een beetje pech kom je de piek niet eens tegen haha Dat zou wel wat voor mij zijn :p

Deel Deze Pagina