@Troelie, je gaat al snel he. Alweer 14 weken Veel moe? Daarnaast voel je wel goed? Dit was zeker een verassing en ook eigenlijk totaal niet op het goede moment... Maar we zijn er uiterraad allebei heel blij mee. We moeten alleen een manier vinden om goed met elkaar om te blijven gaan. En wie weet trekken we weer langzaam naar elkaar toe...
@Mamalovesj dank je wel. Hopelijk waren we dit x niet te laat met klussen. @troelie zo gaat hard zeg. Over 6 weken alweer 20 weken echo leuk leuk! Al benieuwd naar wat het word? Of willen jullie het niet weten? @hier wel veel plassen..ligt het aan me eisprong (van zondag) of omdat het koud is of ben ik misschien toch zwanger??
@Tru, heb je al veel ovu testen hihi? Ja het kan zomaar dat je zwanger bent hoor! Hier begon het eigenlijk met pijnlijke tepels haha, al had ik niet echt meteen de link gelegd van, Oh ik kan zwanger zijn...haha
@mamalovesj ja ik heb ook last van duizeligheid. En zoooo moe. @meijtje gefeliciteerd! Ik krijg waarschijnlijk vanavond een nichtje er bij. Spannend...
@Puma spannend zeg!! Is ze er al? De duizeligheid neemt hier wel af, alleen veel moe. Lig echt al optijd in bed s'avonds. Alles goed met de andere meiden?
Ja om half 9 gisteravond. We gaan zo op kraambezoek. Komende zondag viert mijn man z'n verjaardag. Dan doen we Xander een truitje aan met ik word grote broer erop. Nu weet nog niemand het.
@puma: gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Wat een leuke manier om jullie zwangerschap bekend te maken en wat knap dat niemand het nog weet! Hier vandaag ws ongi geworden. Verlies bloed, nog niet heel veel maar t lijkt op ongi. Mocht ik morgen nogsteeds zo weinig verliezen dan heb ik nog wel hoop maar denk dat het doorzet..
@Puma gefeliciteerd! en idd een leuke manier om het te vertellen aan de familie Hier ligt ookal z'n shirtje, met ik word grote zus. Jammer Mamameisje dat het toch doorzet!
Anne-Sophie en ze is zo klein! Ik kan me echt niet meer voorstellen dat Xander zo klein was. Ik vind het wel leuk oom het te gaan vertellen, wordt ook wel tijd. De vorige keer al met 5 weken aan onze ouders verteld. Wat jammer mamasmeisje.
@Puma, Wat een leuke naam ook. Lief he weer zn kleintje? En dan te bedenken hoe jou mannetje klein was hihi.
Wij hebben het vandaag verteld aan de familie. Ze hadden het niet verwacht en ze zagen het niet zelf staan op Xanders shirt. Maar ze vonden het allemaal heel leuk!
Leuk Puma!!! Leuke reactie's dus? Hier heb ik het gewoon verteld aan mijn ouders, het was natuurlijk nogal onverwachts. De rest van de familie weet het nog niet, maar ik wacht eerst de 12 weken af. Hoe voel je puma? Het is stil hier...
Ja erg stil. Het lijkt wel of iedereen afhaakt. Ik ben heel snel moe en ik heb meer last van misselijkheid dan mn vorige zwangerschap. Morgen naar de vk. En dan tot 6 dec wachten voor echo.
Ik ben er nog. Ff bij gelezen. Ik was jullie kwijt. @puma heerlijk gefeliciteerd met je nichtje en leuk dat iedereen het weet. Ik wacht nog even met 9weken ging het de vorige keer mis. Dus de hele familie krijgt het met kerst te horen @tru en mammasmeisje hoe is het met jullie? Waar zijn jullie in de cyclus? Of heb ik wat gemist? @hier kleine meid potje training want ze wil zelf, elke ochtend even een uur of 2, vandaag tot 10 uur droog geweest, 2x op potje geweest van 4.30 af ben zo trots! Vandaag te horen gekregen dat mb contract verlengd wordt, ze hoopt met een jaar, maar ligt aan de begroting, het kan ook een half jaar worden. Maar ik heb voorlopig nog een baan hihi
@puma, wat leuk dat je familie leuk reageerden! Bij ons zagen mijn ouders het shirt eerst ook helemaal niet, haha. @mamalovesj, hoe reageerden jouw ouders? Lijkt me heel lastig in jouw situatie. Ik hoop voor je dat ze wel blij zijn voor het kleine wondertje. Ze zullen allicht ook best wat bezorgd om jou zijn in deze lastige situatie? @meijtje, jee dat is vroeg. Hoe komt ze daar dan bij? Fijn dat je contract verlengd wordt! Hopelijk voor een jaar dan, zou gunstiger zijn! Hier is misselijkheid zga weg. Ook wat meer energie hierdoor. Ben nu alleen inmiddels alweer 5 dagen ad diarree ! Ben erg vatbaar schijnbaar. Ga nu lekker slapen!
Hier alles goed hoor! Alleen niet zo actief met reageren op zp. Lees wel alles mee hoor. Vandaag dag8 van cyclus. Begin volgende week weer starten met ovutestjes en klussen. Ben het wachten eigenlijk wel een beetje beu nu ronde 6 ingegaan en de moed zakt al in mn schoenen. Ik weet gewoon niet wat we verkeerd doen. Ik heb een eisprong en we klussen en gewoon nog niet zwanger terwijl bij mn eerst ik hoppa zwanger was in ronde1. Hoe vaak en wanneer klus(t)sen jullie in je vruchtbare week en rond de positieve ovutest? En dan ook nog 1 of 2 dagen na die test?
@troelie zo vroeg wakker of potje. Vroeg wakker nog steeds door dat uur tijdsverschil. Biologische klok is van slag. En potje had ze op zandkasteel op tv gezien, sindsdien is ze niet meer bij Het potje vandaan te slaan. Morgen eerst training met haar dan wegleggen om te slapen, dan even luier af of ze gelijk na slapen moet plassen en dan huishouden, dan houdt ze het even om hihi anders blijf ik straks dweilen
@mamasmeisje we doen het sowieso als we de kans krijgen elke of om de dag. Nu is mn man vaak langer op de kazerne, dus dan is het weekend altijd wel gezellig haha. En de vruchtbare dagen, alleen op de piek kwam hij eventueel 1x thuis. Het is niet raar dat militairen meestal meiden krijgen. Ze zijn er niet altijd haha
Spannend weer de echo Ik moet de 27ste naar de vk alleen voor intake weer... Ik heb geen kwaaltjes, behalve dat ik nu strontverkouden ben en niet lekker... Hopelijk houd je misselijkheid snel op.
@Meijtje, Goed zeg dat zel al op het potje gaat @Troelie, vervelend dat je zo voelt nu. Hopelijk gaat het gauw beter! Mijn ouders schrokken wel door de hele situatie, maar zijn ook weer heel blij om opa en oma te worden. Ik heb me wel voorgenomen het geslacht niet te willen weten deze zwangerschap. Wie nog meer niet? Of kunnen jullie dat niet volhouden hihi? @Mamameisje, Vervelend dat het voor je gevoel zo lang duurt. Toen mijn ex vriend en ik nog bij elkaar waren toen waren we intiem op alle ''4'' de dagen. Dus vanaf het moment dat mijn ovu testen donkerder kleurden....En we zijn toen ook wel 6 maanden bezig geweest hoor....Geef de moed niet op, en juist op de momenten dat je er niet mee bezig bent, Dan gebeurd het vaak..