Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Meitje, we schelen trouwens 1 dag met de uitgerekende datum zie ik nu :) Ik de 13e.

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @mamalovesJ: daarom twijfel ik dus zo. De 1 zegt om de dag, de ander iedere dag rond eisprong en heb beide al gedaan natuurlijk maar goed, nog zonder resultaat. Deze week ergens mn ei, net eerste ovulatietestje gedaan en was zeer licht streepje dus duurt nog ff. Vandaag cd 12.

3. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Goed dat je blijft proberen met de ovu testen.
    Het is ook wel lastig hoor. Toen bij mijn dochter las ik ook van bijna iedereen dat ''om de dag'' het beste zou zijn....

Ik heb daar eigenlijk niet naar geluisterd.
    Ik denk nog steed dat je de meeste kans hebt 2 dagen voor en op de eisprong...
    Dus gewoon iedere dag klussen. Je zal zien dat het dan ook snel lukt! Ik duim voor je!

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe is het hier met iedereen?

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Gaat goed hier!! Heel veel last van mijn borsten en erg moe!!
    Mamameusje..ik heb niet echt bewust geklust maar we hebben een dag voor en op de dag van de posi test geklust..daarna geen zin meer gehad..gewoon doen waar je je goed bij voelt..het moet ook geen verplichting worden he!

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier ook iets sneller vermoeid en ook de zijkant van mijn borsten doen zeer...voelen erg ''beurs'' aan. En dan vooral aan een kant!

@Mamameisje ik hoop dat het deze ronde raak is voor jullie!

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Gisteren posi ovutest gehad. Smiley en dipstick. Savonds geklust uiteraard. Snap dat we moeten doen wanneer we zin hebben maar momenteel werken m'n man en ik allebei onregelmatig. Hij heeft net 5 nachtdiensten gehad en kort daarop 3 dagdiensten. Dat breekt wel op en dan ligt tie savonds voor Pampus op de bank...dus dan wordt klussen soms lastig.
    Maar goed, gisterenavond gedaan en komend week nog even wat hulptroepen erop af sturen. Heb vandaag denk ik m'n eisprong (gehad).
    Hoop dat ik snel kan aansluiten bij jullie want ben de enige in dit topic die nog niet zwanger is denk....

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @meijtje; heb je nu wel het gevoel dat het goed zit? Vorige keer bij de mk voelde je t al aankomen toch?

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje ik hoop het ook voor je.
    Ik denk dat tru nog niet zwanger is of wel?
    Mensen zijn hier gestopt met praten, wat wel jammer is.

Ik voel me alles behalve zwanger. Morgen echo dus ik ben benieuwd. Ik ben alleen moe, maar dat ben ik altijd in de winter en mijn kleine spook helpt daar ook erg goed mee.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    En whoppie is ook niet zwanger.
    Maar daar heb ik een tijdje niets van gehoord

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Als ik ongi aanhoud zou ik 8 weken zijn (laatst 1 okt)
    Als ik ovu test aanhoud zou ik 7 weken zijn (20 positief 21 eisprong genomen)
    Nu ben ik 5a6 weken. 6 haal ik nog zeker niet.
    Dus als je nu terug reken heb ik 3,5 week (2 nov goed positief getest)
    Dan zou ik letterlijk met 2 weken zwanger positief getest moeten hebben (ipv 4 weken) maar dan kan die niet positief uitslaan denk ik zo.

De innesteling kan toch niet pas na 20 a 25 dagen zijn?

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dus ik denk dattie niet goed is

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @meijtje; begrijp je niet goed. Zie wel op je banner dat je flink wat terug gezet bent in tijd. Hoe was de echo?? Hoop dat alles goed was en blijft gaan meid!! X

Hier nu een dag op 2/3 na eisprong. Naar mijn idee te weinig geklust. Alleen vrijdagavond nadat ik overdag een posi ovutest gehad heb en een paar dagen daarvoor ook nog geklust. Zaterdag geprobeerd maar werd niks, manlief van erg moe en t was te geforceerd. Helaas.... Maar maak nog een klein kansje denk..

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje ja ik ben een eind terug gezet.
    Verhaal in het kort: echoscopist zocht en zag 2 lege zakken, 1 was kleiner en noemde ze een waterzak, de 2e was groter en zag ze ook niets, dus ze wilde eigenlijk zeggen dat die leeg was en ja hoor in het hoekje achterin tegen mn bekken aan geplakt zat er wat, ze kreeg het niet goed in beeld maar er zat iets heel kleins. Ik was zwanger maar ongeveer 5 weken misschien iets verder, manlief en ik dachten 2 hartjes te zien maar ze zei dat ze het niet zeker kon zeggen en dat het mijn eigen hartslag kon zijn. De 2e zak heeft ze niet doorgekeken. Beetje snel er overheen maar niet gekeken of er net zo'n propje zat.
    De zak was groot ongeveer 7 weken dat kan want mijn ei was last alleen dat de kleine maar 5,5 week was klopte niet. Ze kon er niet meer van maken. We gingen met meer vragen weg dan dat we binnen kwamen en nu zit er niets anders op dan wachten of de kleine of kleintjes groeien of afsterven. In dit stadium is er niets meer aan te doen om te wachten. Het is wel dat ze het heel slecht in beeld kreeg.
    Dus wie weet.... Nog 6 dagen dan weten we meer.

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Jeetje meijtje, wat een onzeker vooruitzicht! Ik ga duimen dat je over 6 dagen meer duidelijkheid hebt en natuurlijk 1 of 2 mooie hartjes ziet kloppen meid! X

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ben bang dat het een mk of ma wordt... Weer :(

17. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @meijtje, wat vervelend joh! Die onzekerheid is echt killing. Heb het 2x meegemaakt dat het zo onzeker was. Helaas was het bij ons toen 2x mis. Ik hoop voor jullie dat de echoscopist het gewoon niet goed in beeld had. Wij hadden deze keer de eerste echo een week terug. Is later weer volledig bijgesteld, dus dat geeft wel aan dat ze het vooral zo in het begin ook echt wel fout kunnen hebben qua meting. Ik ga voor jullie duimen!

@mamasmeisje, ik duim ook voor een mooie zwangerschapstest voor jou!

Hier gaat eindelijk goed! Niet meer misselijk en een stuk minder moe dan voorheen! Ff iets minder leuk op het werk, maar dat heb ik nu wel beetje gehad geloof ik. Hoef ook nog maar 7 dagen te werken dit jaar, dus dat is een lekker vooruitzicht!

18. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meijtje wat vervelend die onduidelijkheid.
    Ik duim voor je dat t goedgaat.

Ik heb pas volgende week m'n echo.

19. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Vandaag veel te vroeg getest, denk 6dpo ofzo, lijk heeeel vaag wat te zien. Maar ga nergens van uit. Jawel ga ervan uit dat ik ongi wordt, haha, dan kan het alleen maar mee vallen! Probeer de foto even toe te voegen. Lukt dat nou niet, dan houd ik jullie nog in spanning want wil pas maandag weer testen 😃
    Het is trouwens een foto gemaakt van het schermpje van m'n spiegelreflex. M'n laptop is stuk en met m'n telefoon kon ik van de test geen duidelijke foto maken.
    Ik voel me verder normaal. Af en toe wat moe en m'n borsten lijken groter maar zoals ik al zei, ga ervan uit dat t niets is...

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Mamasmeisje, spannend!! Ik zie ook zeker een licht streepje!!
    Nog getest stiekem?

Meijtje wanneer heb je precies weer echo? Hoe voel je je nu?

Deel Deze Pagina