Nee niet meer getest! Goed hè? Haha, maandag of dinsdag misschien nog 1 wagen. Temp is mooi hoog dus dat is in ieder geval gunstig! Spannend hoor!!
Nu net iets na 13.00, Meijtje ik duim voor jullie dat t goed is!! Hoop het zo! Hier vanmorgen weer getest en ik lijk een iets donkerdere streep te zien. Foto maken is niet gelukt, mn iPhone stelt hem niet scherp genoeg. Vandaag ook nog maar 8dpo maar toch. Blij ben ik nog niet hoor, maar t wordt wel spannender. Nu ruim 3 uur later is de streep nog beter te zien maar net na afleestijd wassie minder duidelijk. Ik wacht weer 2 of 3 daagjes af!!
Nou het is niet goed en moet er uit, er zit nog een mini iets maar geen activiteit. Dus einde verhaal... Niet zwanger het jaar uit...
@Mamameisje ik zie het streepje hoor!! Dat is hoopvol! @Meijtje, Ag dat meen je niet? Ik vind het zo rot voor je allemaal weer!! Digi knuffel!
Jeeje Meijtje! Wat verschrikkelijk jammer!! Heel veel sterkte voor jullie!! Hopelijk wordt 2014 wordt ons jaar!
Ah meijtje, wat naar zeg!! Dikke knuf van mij voor jou! Heb je iets van pilletjes mee gekregen om het op gang te krijgen of heb je binnenkort curettage? Ik hoop voor je dat je de positiviteit kan vinden om te geloven dat het echt weer een keer goed komt. Het is mij ook overkomen voordat de kleine meid geboren werd. En kijk nu, voor het 2e kindje is het ineens goed gegaan. Je lichaam kan het, dat is al een keer bewezen, heb vertrouwen!!
@mamasmeisje, hoe is het bij jou? nog getest?! hoop voor je dat het raak is! Hier maandag echo gehad; we krijgen er een jongetje bij ! Komende maandag 20 weken ech, vind ik ook wl heel spannend weer!
@troelie ja ik heb pillen mee gekregen als het niet op gang komt dan moet ik daaraandag mee starten.... Ik sta alleen nu heel anders in een zwangerschap. Nu is het 2x pech. Volgende keer al dan niet beter. We houden niet op met proberen. En positief word ik pas als ik die eerste weken weer door ben pfff. Nu wachten hoe lang het nu weer duurt voor ik zwanger ben
Ja Meijtje, snap dat je nu pas blij kan zijn na een paar goede echo's! Maar wij gaan 2014 tot ons jaar bombarderen! Ik weet ook niet waar ik de hoop nog vandaan moet halen. Ik kan het moeilijk loslaten terwijl mn man dat heel gemakkelijk doet en zegt; volgende maand weer een kans en we zien wel wanneer het zo is. Ik kan niet zo denken en daarom ook moeilijk om er met hem over te praten...hij vind dat ik er teveel mee bezig ben en ik vind dat hij er te weinig mee bezig is. Maar komt goed Meijtje, voor jullie en voor ons!
@mamasmeisje als je zo bekijk zit ik ook in ronde 7. Het kan in ene komen. Buurvrouwtje bij 9e ronde voor de eerste en 5e ronde voor de 2e. Het is normaal zeggen ze om er een jaar over te doen, maar je gevoel zegt iets heel anders na een paar rondes en ga je toch twijfelen of het wel goed zit allemaal. Ik snap jouw bezorgdheid! Het is niet niets vooral als iedereen zwanger rond loopt en je gaat weer de volgende ronde in.
@Mamameisje, Neee !!! Hopelijk is het gauw raak bij jullie! @ Meitje, Veel sterkte. Vind het zo kl*te voor jullie @ Troelie, Jeetje alweer bijna 20 weken! Gaat snel he? En wat leuk een jongetje!! Hier willen we het niet weten. Dus het word echt een verassing over 7/8 maanden.
Gister echo gehad en ik ben 1 dag vooruit gezet. Gelukkig was alles goed. Ik had nl. donderdagmiddag opeens wat bloedverlies. Stopte ook weer vrij snel maar toch schrik je er van. Mooi kloppend hartje gezien en verder leek ook alles erop en eraan te zitten. Kom op meiden, elke ronde weer net zoveel kans.
Mijn eerstvolgende ronde is over 6 weken best kans dat ik dan geen ei heb. Had ik na curretage ook niet, daarna 5 a6 weken later pas dus ik hoop als het gelijk weer taak is over 12 weken zwanger te zijn. En dat moet ik nog maar zien want ik vind het niet leuk dat de kleine rond de feestdagen geboren wordt. Maar ja dat zal aan jij liggen, ik ben raar. Haha
Gelukkig alles goed Puma! @Meitje vind het allemaal heel vervelend voor je! Ik hoop dat het snel raak mag zijn en dan ook blijft zitten. Jullie verdienen het Hier op en aan vlagen buikpijn, misschien me darmen ...Geen bloed...Ik kijk het nog even aan en anders bel ik de vk nog wel even.