Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @piri piri van harte gefeliciteerd met Lima. Wat geweldig en snel!
    Heerlijk van genieten en thuis bevallen lijkt me ook geweldig.

@puma dan heeft hij het nodig gehad. Vriendin van mn zus is het kindje overleden en het enige waar ze mee kwamen was ja te laat.
    Ze had gezegd het gaat niet goed haal het kind, aan de monitor, nee hoor gaat goed. Zij nee het gaat niet goed kind moet er uit met 41 weken 3 dagen, nee als het er niet is gaan we morgen halen. Dat hebben ze gedaan alleen is dat kind die nacht overleden. Een mooi meisje wat nooit de dag heeft gezien.
    En ik ken er meer waarvan de kinderen in de problemen zijn gekomen, of dood zijn gegaan. Ik denk dat ik het niet zou trekken tot 42 weken.

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd piripiri! Klinkt als een super bevalling! Lekker genieten van jullie meisje!

3. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Piri Piri gefeliciteerd met jullie dochter ;)

HeHe eindelijk dan he ;)

4. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Spannend weer he de 20 weken echo?
    Ik mag ook over 2 weekjes :)

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    MamalovesJ hoe gaat het met jullie? Leuk jij bent ook al weer bijna op de helft.
    Ik mag vanmiddag weer naar de gyn uitslag van weefsel en nacontrole.

6. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 weken echo was goed! En wij krijgen nog n jongetje!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @puma geweldig! Gelukkig alles goed, en een jongen. Super gaaf!

8. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Puma, fijn dat alles goed is! En weer een jongetje, een echt mannen huishouden dus!

Meijtje, hoe was het bij de gyn? Uitslag goed?! Hoe gaat ie verder met jou?

@de rest, hoe gaat ie allemaal?!

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @troelie, bloeden gestopt, ei was bij controle gesprongen, dus gemist. Het was zwangerschapsweefsel. Ik kan na 3 maanden niet zwanger stollingsonderzoek krijgen, en chromosomen onderzoek, hele grote kans dat er niets uit komt komt er wel wat uit, dan kan er in sommige gevallen een ivf behandeling gedaan worden... En de vraag is,of we wel zo ver gaan.
    Maar voorlopig doe ik niets, weer zwanger proberen te worden en uitzitten of de kleine blijft zitten of niet.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Correctie vandaag is het bloeden weer begonnen. Met stolsels en al, cyclus van 18 dagen... Kan toch niet? Mn lichaam doet raar.... Pfff
    Hoe is het met jou?

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ja wij konden toen ook onderzoeken laten doen. Hebben we toen ook niet gedaan omdat we er wel vertrouwen in hadden dat het een keer goed ging komen. En dat was gelukkig ook zo. Hopelijk gaat het bij jullie volgende keer ook goed. Nu weer bloedverlies.. Ongeveer 5 dagen na je ei dus?! Dat zou wel heel snel zijn.. Ff in de gaten houden dan. Was bm wel mooi schoon bij controle?

Hier gaat goed. Tijd vliegt voorbij. Nog zo'n 7 weken werken en dan lekker met verlof. Ben nu weer flink verkouden aan het worden, das balen. Ga nu lekker mijn bed in.

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Puma wat fijn dat alles goed was! En wat leuk n jongetje! !!

pff meitje wat vervelend allemaal. Ik hoopecht dat het allemaal uit zichzelf lukt

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @troelie heerlijk, nog eventjes en verlof hihi. Hopelijk voel je je snel beter.

@suus, hoe is het met jullie?

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nog steeds aan het bloeden pfff mensen mensen

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @meijtje, wat vervelend zo'n lange nasleep. Je wilt er gewoon zsm vanaf zijn. Hopelijk is het snel over. Geen last meer van je buik?

Hier weer redelijk beter! Tijd gaat zo ontzettend snel voorbij, nog 2 daagjes werken deze week en dan nog 6 weken werken tot aan verlof. Heb zo'n zin in de lente ook!

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Meijtje wat een lange nasleep idd!.echt vervelend

troelie het schiet al op hoor! Lkr straks met.verlof! Hopelijk met mooi weer!

Hier gaat t prima nog weinig slaap e heb nu.een borstontsteking:( doet zeer. Masr verder heerlijk genieten van onze meiden!
    Het gaat ook allemaal zo snel!

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @suus balen zeg, borstontsteking doet echt pijn! Hopelijk gaat het snel beter.

@troelie lekker nog even en ja ik ben ook toe aan de lente.

@buik nee geen last alleen bloeden, eindeloos... Om moe van te worden. Straks is iedereen bevallen en moet ik nog zwanger worden. Ik weet wel dat als ik voor een 3e wil, dat ik dan gelijk achter de 2e aan wil proberen, we zijn nu al bijna 10 maanden bezig voor nummer 2...

18. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Meitje, Ah wat vervelend dat je lichaam niet mee werkt en het allemaal zo onduidelijk is he? Ik hoop dat het sneller beter gaat met je. Ik hoop dat ik over een tijdje mag lezen dat je zwanger bent en dat alles helemaal super gaat!

@ Puma wat leuk weer een klein jongetje er bij :)

Ik ben ook in verwachting van een jongen :) Alleen was de 20 weken echo niet goed, dus moet morgen naar een ander ziekenhuis....Hoop stress geeft het.

@Troelie jij schiet ook al op he? Lekker zometeen verlof.

Suus, Vervelend van je borstontsteking. Gelukkig heb je wel weer afleiding van 2 mooie dames ;)

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @mamalovesj, wat naar dat de 20 weken echo niet goed was. Wat is er dan niet goed? Kan me voorstellen dat je daar stress van hebt. Hopelijk valt het allemaal mee.

@meijtje, hopelijk stopt het bloeden snel. Gingen jullie nou ff stoppen met proberen of heb ik dat verkeerd begrepen uit eerdere berichten?

@suus, hoest met de borsten? Ontsteking weer over? Lekker ah genieten van je 2 dames?!

Hier gaat prima. Wordt nu allemaal wat zwaarder, maar ja. Ben ook bijna 30 weken alweer. Gaat hard de tijd zo.

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mamalovesj allereerst gefeliciteerd een jongetje. Wat leuk
    Ik las je verhaal ergens anders v je echo. Wat vervelend zeg! Je maakt je ongerust en er zal veel op je afkomen. Hopelijk komt er uit de vervolg onderzoeken goed nieuws
    Al wat meer nieuws? Wanneer krijg je meer bericht?

troelie zo lkr dat schiet op. Logisch dat t zwaarder wordt! Nog ff en je hebt verlof!
    Hoe vindt jouw kindje t allemaal

hier met de meiden lkr genieten echt super!!!. Borstontsteking gaat beter had twee regeldagen dus de borsten ware lkr leeg;)
    Wezijn ah inbakeren hier want t slapen is nog niet super

Deel Deze Pagina