@mamalovesJ heftig! Hoe is her nu? @suus lEkker dat het een stuk beter gaat. @troelie 30 weken al weer. Gaat hard! Hier gaan we wel door maar manlief heeft cursus. Hij is alleen het weekend thuis, dus dat we raken is meer toeval dan wijsheid. Al spot ik een ei, dan kan hij nog niet naar huis @hier, 1 april was ik uitgerekend. Komt al weer dichtbij.
Sterkte rond die periode! Hier nu rustig. Krijg extra groei echo's. Dochter is over 10 dagen alweer 18 maanden. Vinden jullie de tijd ook zo vliegen? Hier als ze wat drinken krijgt op de bank, loopt ze naar de keuken als het op is en gaat ze het op het aanrecht zetten Wel leuk om te zien hoe ze nu gaan ontwikkelen.
Leuk he, die van mij 17 maanden en zit in de periode alles mag de bak in, ook erg plezant hahahaha. Aan de ene kant gaat het heel hard aan de andere kant staat de tijd soms stil. Ligt er ook aan wat ik in mn dag moet doen. Met werken boodschappen huishouden gaat het snel, dagje in huis gaat langzaam. Weekenden als mn man er is, die vliegen, dan is hij al weg voordat ik met mn ogen kan knipperen
Haha goed is dat he? Dat ze nu echt meer zelf dingen gaan doen. Mijn dochter die heeft nu ook sinds een weekje echt goed door dat als ik zeg we gaan opruimen dat ze dan dr speelgoedjes pakt en in de bak gooit. Hoe voel je nu Meijtje? Tijd vliegt voor bij he? Al wat meer duidelijkheid met je cyclus weer of valt het nog tegen?
Voel me wel oké. Tijd duurt aan de ene kant en vliegt aan de andere kant. Best dubbel eigenlijk. Manlief nu op de helft van zn cursus, dus nog 5 weekjes, dan is er weer wat meer lucht. Kan ik hem vaker spreken. Eerste dag laatste bloeding is 27 dagen geleden, heb verder niet getest. Manlief en ik hebben alleen het weekend samen. Vorige keer bij mn ma en zwangerschap had il cyclus 39 en 43 dagen. En volgens mij zonder eisprong. Dus ongi afwachten denk ik maar
@suus 1 april was hard... Niet te geloven wat een inslag. Zo confronterend. Nu zijn we bijna een jaar verder sinds we begonnen. Nog niet zwanger. Dit eitje niet kunnen benutten door de cursus van mijn man, volgende slaan we over en dan zijn we precies een jaar verder. Heel raar idee... Hoe is het verder met jou en de rest?
Ik kan me zo goed voorstellen dat t hard aankomt die dag. Ik blijf duimen dat t snel raak mag zijn. T is ook lastig als t werk v jè man niet meewerkt Hier gaat t goed vandaag mn eerste werkdag weer gaat zo snel allemaal. Het ritme begint thuis een beetje te komen
Ik kwam even hier spieken hoe het met iedereen is. Maar t is n beetje stil. Ik ga over twee weken al met verlof. Ik heb zwangerschapsdiabetes maar t is tot nu toe wel goed onder controle. Hoe is t met jullie allemaal?
Kwam ook even spieken want Troelie was volgens mij bijna uitgerekend. Dus hoe gaat het met Troelie???als je nog moet bevallen, heel veel succes meid! @puma: wat vervelend dat je zwangerschapsdiabetes hebt maar gelukkig is t goed onder controle! En alweer bijna verlof, gaat snel! Nou hier nog niet zwanger hoor. 3 dpo vandaag en had dit totaal niet verwacht. Ronde 12 alweer bah!
Hoi meiden, ik ben op 29 april bevallen van zoontje Fynn!! Is goed gegaan allemaal, ben deze keer natuurlijk bevallen, dus helemaal blij mee! Fynn doet het goed. Nu heerlijk genieten van ons kleine mannetje. Meijtje, hoe gaat ie bij jou?! Zie aan je onderschrift dat je weer een miskraam hebt gehad?! Mamasmeisje, he balen zeg dat het nog niet raak is bij jullie. Vanaf een jaar proberen, mag je in het ziekenhuis laten checken toch? Gaan jullie dat doen of wacht je nog ff af?! Puma, balen vd diabetes! Is jullie kleintje nu ook groter dan gemiddeld hierdoor?! Heeft het verder nog gevolgen voor jullie?!
Ik was dit topic kwijt! @troelie van harte met fynn! Leuke naam lekker genieten als gezinnetje. Ja hier al 3x mis gegaan, 2x ma en 1x mk, we zijn nu een jaar verder en nog steeds niet (of alweer) zwanger. We wachten af. @puma balen van de diabetes, Hopelijk is het na de zwangerschap over. Hoe doet het kindje het? Nog 40daagjes. Wat gaat de tijd hard! Dus net als mamasmeisje... Niet zwanger
@Meitje, Het zit jullie niet mee zeg! Heel veel sterkte en ik blijf duimen voor je. Net zoals voor mamameisje! @Troelie, Goed om te horen dat alles goed gaat! Genieten nu met 2 kindjes? @Puma wat naar dat je zw diabetes hebt, Gaat het wel goed met je en de baby? Bij mij dachten ze het eerst ook. Schiet al op zie ik bij je? Ik moet nog 6 weken! En het word wel iets zwaarder met ook een dochter die aardig druk is. Sorry maar kon het topic niet meer vinden, vandaar ook een hele late reactie van mij!
Met mij en de baby gaat t tot nu toe goed. Hij word goed in de gaten gehouden is niet extreem groot. Straks weer n echo want afgelopen vr teveel vruchtwater... @ Troelie gefeliciteerd fijn dat t goed gaat. Wat n leuke naam.
@puma spannend hopelijk gaan die laatste loodjes ook nog. Wordt hij anders eerder opgewekt? Hoe voel je je verder? @mamalovesJ dat had ik ook al. Nog 6 weken... Waar blijft de tijd. Succes met de laatste loodjes @hier fikse griep niet normaal en na een jaar niet zwanger... Aankomende ronde weer een maart kindje proberen. Iets waar we een jaar geleden mee begonnen zijn. Raar idee. Heel veel zijn al ver onderweg of zijn bevallen en ik sta nog steeds met lege handen. Dat het mij moet overkomen. Aan de andere kant, ik ben wel geboren voor pech, dus dat komt ook niet helemaal uit het niets.
@Puma, heb je verder geen klachten? Ik ben sinds gisteren zo benauwd en moe. Maar is dat een slecht teken dan te veel vruchtwater? Want ik heb nu bijna 5 extra echo's gehad waarop ik dus ook (teveel) vruchtwater heb, alleen is er niks over gezegd. @Meijtje snap dat je nu zo denkt, maar geef je zelf hier de schuld niet van!Het is je zo gegund, en misschien juist op het moment dat je het niet verwacht gebeurd het... Ik ben misschien een ander voorbeeld, maar toch als je er minder mee bezig bent dat het in ene komt? Ik duim dat het aank ronde voor jullie raak mag zijn en ook zeker mag blijven zitten.
@mamalovesJ hoeveel ik er mee bezig ben is geen issue. Ik ben vaker zwanger geraakt in 1 jaar dan de meeste in hun hele leven. Het zwanger worden is geen probleem, alleen het blijven. En heel eerlijk ik ben wel opgelucht dat ik nu niet zwanger ben, want zat ik precies met de aantal weken van mijn eerste ma. Dit was eigenlijk de enige ronde dat ik niet zwanger wilde worden daardoor (en hey liefst geen februari kindje) en dat is gelukt. Nu voor een voorjaarskindje. Wat ik zeg ik ben hier altijd, en bij mijn eerste zo raak en goed, maar waarom wol het dan niet met de 2e, misschien is een 2e niet voor ons weggelegd, dat kan ook. We zullen het zien. Er teveel mee bezig zijn bestaat namelijk niet. Heel veel mensen denken zo wel, maar het valt allemaal samen met toeval. En ik ben het deze ronde toevallig niet. Voegt morgen werken... Zo geen zin voel me echt strontziek
Het blijft een lastig en moeilijk iets En dat je er veel mee bezig bent begrijp ik wel. Je zet het ook niet zomaar van je af. Het is te duimen voor jullie dat een volgend kindje Wel blijft zitten! En je ook daarna heerlijk kan genieten.