Toeliet nog van harte met je zoon! Alles goed gegaan? Puma Hoe gaat t? Nog.vol te. Houden? Veel vruchtwater k heb wel eens t eea over gelezen maar volg mij is t alleen nie goed in begin van de zwangerschap Ivm ontwikkelen van de baby. Ik had ook veel vruchtwater maar niets a d hand hoor! Meijtje snap dat je zo denkt maar je moet je zelf niet de schuld geven! Tis je zo gegund! ! Ik hoop dat je snel zwanger mag raken en blijven!
Het kan een teken van zwangerschapssuiker zijn. Vorige week wilden ze me gaan inleiden met 38 weken. Maar omdat de laatste keer mn bloedsuikers weer goed waren wachten we nog wat langer. Verder weinig kwaaltjes, snel moe, af en toe last v heup, en wat kramp. Maar ik mag niet klagen.
Zijn je suikers nu wel onder controle Puma? En trek je het nog een beetje? Spannend de laatste 2weekjes(als het niet langer word) Ik vind het nu bij mezelf ook hard gaan, nu 36+4 weken alweer!
Mn suikers waren de rest van de metingen wel weer goed. Ik ben nu in t ziekenhuis om ingeleid te worden. Heb vanochtend n ballonkatheter gehad omdat ik nog geen ontsluiting had. Dus t zal nog wel even duren.
26 juni om 8.17 is Tycho geboren. De bevalling is na t uitvallen van de balloncatheter spontaan verder gegaan. Het gaat allemaal er goed hier.
Gefeliciteerd mamalovesj! Wat een leuke naam. Geniet van je gezinnetje. Hier gaat alles goed met de mannetjes. Xander vindt Tycho erg lief! En ik voel me ook al erg goed.
Dankjullie wel meiden. Puma wat fijn om te lezen dat het goed gaat Met de kindjes! Hoe vind je het zelf? Suus, hoe is het met jou meiden?
Ja gaat goed hier! Steeds meer ritme das wel fijn. Ze is al bijna een half Jr! Ook met grote zus gaat t goed. Lise krijgt af en toe een tik maja de oudste nis ook net 20 mnd oud. Ze vindt dr zusje super lief. En de rest? Hoe gaat t met jullie? Liam een tevreden mannetje?