Ja piri piri Hoest gegaan?? Hier vol mij een licht positieve test maar dat wil ik toch ff goed een paar keer zien om t echt te geloven Iedereen een leuke moederdag??
@ Suus, een streepje is een streepje zeggen ze. Dus volgens mij kan ik je al wel voorzichtig feliciteren..... Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat snel! Hopelijk heb je snel een duidelijkere test in handen voor de bevestiging.
Ja maar als ik die berichten over de kv testen soms hoor... ach bij n ander zeg ik t altijd net zo hoor. Maar ff wachten op de extea bevestiging. ..
@whoppie gezellig hoe heb je het gehad?? Hoe was de meeting? @evelientje hier bijna de voortuin klaar... haha gaat toch nog wat tijd in zitten en dan is hij maar anderhalve meter diep hahaha. Inderdaad wennen voor jou, want jij bent er helemaal uit! Hopelijk wordt het ook een makkelijke slaper en niet zo'n spookje wat ik heb @piri piri hoe is het daar? Al iets te zien?? @suus ohh dat zou geweldig zijn! Onder voorbehoud alvast gefeliciteerd kv heb ik hele goede ervaring mee eigenlijk.
Hi, was ff druk moederdag vieren.hihi. hier neg. Test... Maar goed was vorige keer ook .hihi. te vroeg getest, maar ivm moederdag dacht ik kom....hji. dinsdag is mijn nod.. dan nog eens, of evt woensdag. Ik kijk wel.. voorlopig voel ik vanalles in mijn buik.. @suus, spannend ! Thamx iedereem
Suus: gefeliciteerd! Snel hoor... Kv bij mij altijd goed geweest hoor! piripiri: hopelijk woe toch positief. Meijtje: de meeting is volgende week!
Oh ik heb ook goede ervaringen hoor met KV. Maar goed VL moet t eigenlijk gewoon zien! Dus 1-2 weken zwanger van de CB. maar die hadden ze niet in de winkel dus ik heb een gewone CB gekocht. En ja ook daar een lichte plus. Dus eigenlijk weet ik t wel zeker. Maar voor vl moet t nog ff iets duidelijker.... Dus spannend morgen nog eens kijken. PiriPiri spannend dus!Nog n paar daagjes geduld
@suus, gefeliciteerd!! Neem aan dat 2 positieve testen wel genoeg bevestiging is!! Hier ook alleen maar goede ervaringen met kv testen. Leuk hoor, geniet van het fijne gevoel!! @piripiri, spannend nog. Hopelijk vd week meer succes! @meijtje en evelientje, goed bezig met de tuin! Hier, relaxed dagje gehad. Vandaag gezellig gehad met ml, zonder condoom . Vonden het schijnbaar allebei tijd om hem weg te laten. Heb mijn ei nog niet gespot, vandaag dag 15 van cyclus. Dus er is een klein kansje dat het deze periode al raak zal zijn.. Wel gek hoor, ben er heel erg mee bezig, maar dan met het beginnen in juni. Vind het wel ontzettend spannend dat het nu misschien al eerder zo is..!!
@whoppie echt weer wat voor mij hahahaha Nog even wachten dus! @suus heerlijk dan kun je al een beetje in spanning genieten @Troelie haha, ik zit er ook tegenaan te hikken, maar ik wacht echt nog een ronde. Ik ben er ook al zooooo mee bezig. Maar wie weet is het raak en kan je over 4 a 5 weken testen Leuk!! @hier mijn man heeft met de kleine meid gevingerverfd in een lijstje gedaan met foto er bij van de kleine die aan het verven is. Zo'n leuk cadeautje voor mijn eerste moederdag! Ik moest verder werken pfffff. Nog 3 dagen en dan is mijn week om. Bijna einde in zicht haha
Haha, idd nog een weekje wachten. @Troelie: ga je me alsnog inhalen! Maar hoop voor je dat het raak is, nu maar op het wachtbankje dan...
Ben ik de enige die echt wacht Stiekem zijn een aantal deze ronde al begonnen Deze ronde echt nog niets al is het nog zo verleidelijk .... En volgende ronde valt einde juni, dus ik moet nog een tijd wachten bah bah hahaha
@whoppie, zie dit niet echt als een ronde nog. Ik denk namelijk niet dat ik nu rond mijn eisprong zit, aangezien mijn oulatietesten nog steeds negatief zijn. Volgende ronde gaan we er echt voor, nu gewoon gezellig vrijen als we zin hebben zonder dat het gericht klussen is. Maar wel spannend, want het kan inderdaad best dat het wel raak gaat zijn.
@meijtje, wij waren ook wel echt serieus voor juni. Vooral ml was echt wel vastbesloten. Maar toch ergens afgelopen dagen is hij ergens omgeslagen. Hij heeft veel aan zijn hoofd gehad qua werk en studie. Hij is ook vh type; liefst maar 1 ding tegelijk aan mijn hoofd. Wellicht omdat hij afgelopen dagen goed heeft kunnen studeren, hij zijn studie wat los heeft kunnen laten en gedacht heeft; ach nu is ook al wel prima. Vind het wel een spannende wending, had hier echt geen rekening mee gehouden.
Goeiemorgen allemaal, Allemaal een leuke moederdag gehad? Ik ben in ieder geval vreselijk verwend door mijn twee mannen Wij zouden ook pas officieel in juni beginnen, ben wel in april al met de pil gestopt maar we zouden de eerste ronde nog even veilig doen om te kijken wat mijn cyclus zou doen... maar uiteindelijk wilden we toch allebei niet een maandje wachten dus zijn direct maar begonnen haha piripiri: Spannend hoor! Blijf voor je duimen!! Suus: Al getest??
@blike, hihi mooi he?! Wachten is best lastig en eigenlijk ook onzinnig als je het zonder reden doet ! Klopt jouw banner? Ik denk dat ik ongeveer gelijk met jou loop, 4 dagen verschil, ik zit nu op dag 16 van cyclus, nog iets van 15/16 te gaan gezien mijn laatste gemiddelde cyclussen.
suus en piripiri, jullie nog nieuwe testen gedaan? Suus, wel ff een fotootje van je positieve test plaatsen he? Geeft ons weer ff positieve energie
Jazeker heb ik getest. tja t is duidelijker dan gister dus voor mij wel duidelijk.Of vinden jullie t niet duidelijk???
Goedemorgen, Vandaag weer aan het werk, het lange weekend zit er weer op, helaas. @Blike, ik ken dat gevoel wel van niet willen wachten. Het is veel leuker om er direct voor te gaan. Maar ik heb met vl afgesproken dat we in juni starten, dus moet gewoon even geduld hebben. @ Troelie, leuk dat jullie hebben besloten toch nu te starten. Lekker van het wachtbankje af! @ Meijtje, ik wacht nog wel gezellig met je mee hoor! En die tuinen, ja daar zit zeker meer werk in dan gedacht. Na 3 dagen werk is hij nog niet klaar. Ons tuintje is circa 3.50 m diep, al lijkt het 10 meter qua werk Maar het wordt wel mooi. @Piripiri, jammer van de negatieve test, maar wie weet wordt hij over een paar dagen toch nog positief. Ik heb me een beetje extra zitten inlezen over ovulatietesten, want ik word er niet wijzer van, eerder verward :-S Had ik een aantal dagen een licht streepje, nu wordt hij steeds lichter. Ik denk ook wel dat m'n ei al is geweest, want dat zie ik aan m'n cervixslijm. Nu las ik het volgende op Wikipedia: Ochtendurine is niet geschikt om mee te testen omdat LH synthetiseert gedurende de nacht. De LH-piek komt pas in de ochtend op gang en het hoogtepunt ligt rond 12 uur 's middags. Dat is het beste tijdstip om de ovulatietest uit te voeren. Misschien dat dat de lichte streepjes verklaard. Ik testte altijd met het tweede plasje, vóór 9 uur 's ochtends. Luistert best nauw die testjes dus. En nu aan de slag! Tot later.