Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Woow. Heftig dames, leef mee met de miskraam, erg naar. Hopelijk nu succes.

Mij heup is al gevoelig in 2e trimester vorige zwangerschap. Vermoedelijk scheurtje in labrum (vergelijkbaar met scheurtje in miniscus bij voetballers)..maar, das ff afwachten.

Nog niet getest vandaag, tests op en ik ben nog niet buiten geweest, griep bah. Ik test altijd met vroege ochtendurine, dus wellicht morgen, mits manlief t strax wil.hihi.
    Nee ong. Kramp, net wel lichtelijk slijmverlies *sorry*.....

Indd t weer, kan iemand zon bestellen ? Hier alle 3 swaar verkouden, dochterlief zoo zielig...

Ik wil zon !!!!!!!
    .....hihi zou t helpen?

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Welkom chocoholic :D

blijft dus nog even spannend piripiri

Hier nog geen eitje op komst.... Test was weer negatief.

Straks weer even aan het werk tot acht uur...

3. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @chocoholic, gezellig! Welkom bij ons clubje :D! Leuk dat jullie er ook weer voor gaan. Spannend he? Hoop voor je dat je ongi eerder komt (of helemaal niet ;)).

@evelientje, haha wij allemaal zwoegen op die kilo's en jij hebt ze gewoon te weinig!

@blike, ik werk gewoon op kantoor. Werk maandag t/m woensdag. Dus heb op woensdagavond altijd weekend :). Nu dus lang weekend ivm pinksteren en dan volgende week alleen di en woe en dan weer weekend!

@whoppie, ik vond het ook heel erg. Vooral de onzekerheid of het ooit wel goed ging komen. na de 2e keer werd ik helemaal onzeker. In mei (2011) zwanger geraakt, juli miskraam. Gelijk weer zwanger en in oktober miskraam. Toen blindedarmontsteking waar ik een week voor in het zh heb gelegen. In december er weer voor gegaan en toen zwanger van onze prul! Gelukkig werd ik snel zwanger en kwam het allemaal dus goed :D. Ik schrijf trouwens nog steeds met de meiden waarmee ik na de eerste miskraam ben gaan kletsen in een forum hier op ZP. We hebben nu een besloten clubje en kletsen alweer bijna 2 jaar samen, erg leuk!

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @troelie: klinkt gezellg ja... de aanleiding iets minder, maar toch wel leuk zo n beetje kletsen.
    Ik klets nu al langer dan een jaar mee met de 16-31 december 2012 mama's. Zijn begonnen in april 2012 en vorige week overgaan naar de mama's. Ook errug leuk, omdat je allemaal in dezelfde fase zit met je kindjes... Zondag een meeting met een aantal van deze meiden. Spannend!
    Sinds deze week klets ik ook mee in een fb-vriendenclubje voor Arnhem en omstreken van ZP.

@chocoholic: welkom!

@Blike: we doen nu een dieet van powerslim. Erg duur, maar nu dus al 5,5 kilo in vier weken kwijt. Dus t werkt wel. Ik werk ook op kantoor. Werk op ma, woe en do. Dus als we de maandag vrij hebben (pinksteren) heb ik altijd vijf dagen vrij...

@Evelien: oh ja dan moet je goed opletten ja. Wil je wat van mij? ;)

5. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ Whoppie en Troelie: als ik niet zwanger zou willen worden zou ik me helemaal niet druk maken over een zogenaamd 'te laag' gewicht. Ik vind zelf dat er snel aangegeven wordt dat je onder gewicht bent, want als ik naar mijzelf kijk vind ik helemaal niet dat ik eruit zie als een zak met botten :D Maar ja, ze zeggen het wel, dus in deze situatie moet ik het een beetje in de gaten houden.

@ Chocoholic: welkom bij onze club! Op naar de eerste echte menstruatie dan.

@ Piri: beterschap! En nog geen spoortje bloed geeft hoop. Ben benieuwd.

@ Blike: werkze!

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Nog niks...

Argg manlief heeft net n test gekocht... Hoef ik niet te plassen... Heb ik weer...
    Normaal ben ik zo'n z*kerd...hihi

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @miskraam niet gehad, al was ik er de eerste weken er wel heel bang voor en toen ik eindelijk door de 12 weken heen schoot kreeg ik met 13,5 weken (met pasen) een heftige bloeding, ik werd er mee wakker en ik was zo bang en ik kon smiddags pas terecht voor de echo. Gelukkig zat ze er nog, maar nu zal ik ook weer er zo in staan, dat ik niet kan genieten tot na 13,5 week, denk ik. Ik heb de eerste weken niet kunnen genieten, ik wist niet zo erg wat ik moest voelen. Maar met die bloeding wel intens verdrietig, want ik was al bang dat ik haar kwijt was.

@evelientje ik wil zomer hahahaha :D en ik ben ook gestopt voor deze ronde, hahah dan niet :p
    Ja aan die kant van de lijn zitten is ook niet tof! Heb er een tijd gehangen en daarom nu ook geen weegschaal in huis.

@blike ja de thuiszorg. En de kilo's zijn nu wel zo goed als allemaal er af, ik moet nu alleen weer mijn spieren aan gaan sterken

@chocoholic welkom :D!! Gezellig. Spannend hoor, jeetje 60 dagen En ik zie dat jullie kleine meid een half jaartje is. Leuk!

@piri piri afwachten.....

@hier spookje is weer lekker bezig geweest en was om 4.30 al wakker na om 20.00 in bed, 22.00/23.30/2.00 en 2.30 de boel wakker geschreeuwd. pfff helemaal hysterisch of gewoon zo hard aan het spelen, dat ik ook geen slaap kon vatten. Ach ja ....
    Morgen vrij :) ben ik echt aan toe.

Nu eindelijk een beetje zon, maar warm is het nog steeds niet.
    Verder eet kleine meid vandaag echt heel weinig ik denk dat ze last heeft van haar tandjes elke hap is het brullen, dus maar 2 toetjes gegeven. Zelf met fruitpotje waar ze dol op is brullen awww.

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Miskramen: geen ervaring mee maar het lijkt me echt heel erg! Kan me voorstellen dat het genieten dan soms wat later komt als de eerste periode voorbij is!

Piripiri: en al geplast?? ;)

9. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @piripiri, ben benieuwd!

Hier foto van mijn ovulatietesten bijgevoegd. Zit nu op dag 18 van cyclus. Vorige cyclussen waren 39-31-33 dagen, zou toch denken dat eisprong geweest is of er bijna aankomt. Weinig verschil id testen te zien..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,6 KB
      Weergaven:
      6
  10. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Idd niet echt veel verschil te zien..... ben benieuwd wanneer de knaller komt!

11. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    hmm. geplast...en weer negatief...
    ik word er niet goed van..
    Ja, of nee. is tenminste een antwoord....
    maar Niet zwanger, en niet ongesteld...daar word ik niet goed van....

12. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Uh.....
    Ik heb om 17: 00 ongeveer de test gedaan ..... Was negatief... Kom nu net op slaapkamer waar ie nog braaf lag te wachten.... Zie ik ineens n vage streep.... Aahhhhh. Ik had n half uur voor test al geplast dus met moeite er 6 druppels uitgekregen.hihi
    Miss morgen dan toch maar met eerste ochtend urine nog eens testen...
    Omg... Ik weet t ff niet hoor...
    Ben blij, denk ik... Maar had t niet verwacht, aangezien we nog niet echt hadden gezegt , we gaan ervoor... (ik ben niet zo makkelijk met veranderingen, moet ff wennen).... Ahhh. Eerst morgen ff goed testen....
    (vond t al vreemd, ben altijd op tijd)....

13. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Piripiri, spannend!! Welke test heb je gebruikt? Niet indroogstreepje? Hoop dat he morgen een duidelijkere streep hebt! Mijn duimen draaien!

14. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Kruidvat test...
    Pfff kan dr met mijn.pet nie bij

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hmm, kv staat er om bekend geen indroogstreepje te geven :)! In mijn andere clubje nu toevallig ook 1 die na tijdje nog een keer keek en licht streepje had. Hoop heel erg dat het bij jullie beide raak is!!

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @piripiri: je moet niet te laat weer gaan kijken, kan een indroogstreepje zijn. Maar zo met ochtendurine testen, ben benieuwd! Spannend!

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames

Zo vandaag dagje vrij, zoontje van mijn schoonzusje komt de hele dag. (wij passen om de week en dag op elkaars kindje) dus heb mijn handen vol aan de boys. Ze schelen drie maanden dus kunnen ontzettend leuk spelen maar moet ze goed in de gaten houden, haha....

Evelientje:
    Ja, een te laag gewicht lijkt me nog lastiger dan te zwaar zijn. Vooral als je niet zo gemakkelijk aankomt.

meijtje:
    Ohh pittig nachtje gehad dus...
    Zielig hé? als ze tandjes krijgen... :( Arme kindjes

Troelie:
    Ik denk dat je nog even door moet testen... hier zit in ieder geval nog geen positieve tussen

piripiri:
    hoop voor je dat het geen indroogstreepje was...
    Spannend!!

18. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Schiet mij maar lek...hier binnen een kwartier weer alleen een controle streepje..Ben gaan slapen en na n uur, wel 2 streepjes...
    Indroogstreepje ?
    Nooit gehad (heb de ouder test nog en die hebben dat niet)

Zo blijft t een verrasing..

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Wel apart, maar ben bang dat t indrogstreepjes zijn. Mss een andere test proberen. Cb of zo?

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    wat vervelend die onzekerheid piripiri :(
    Zou inderdaad ook een andere test proberen.

Deel Deze Pagina