Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Hier zijn de testen
    De bovenste is van dinsdag (NOD)
    De andere gister om 17:00 en van vanmorgen 6:00..
    waarbij de streepjes dus niet binnen de 5 minuten kwamen maar veel later....
    zoals je kan zien, indroogstreepjes zoals hier al gezegd werd...( dan had de bovenste dat toch ook moeten hebben...)...

Bijgevoegde bestanden:

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Piri piri dat zijn duidelijke lijntjes! ! Ik zou een cb test doen .ff een ander soort test. Tja ondrooglijntjes zijn toch meestal grijs? ?
    Anyway ii zou een andere test doen

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dat zijn eeeeecht geen indroogstreepjes hoor!!

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Nee. Maar t gekke is, dat ze ook niet binnen de 5 minuten kwamen...de test streep wel...

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik zou een andere test doen van een ander merk. Ik vind het niet lijken als indroogstreepjes. Maar t is wel vreemd dat ze pas na vijf minuten zichtbaar zijn.

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @piripiri, dat ziet er inderdaad wel hoopgevend uit zeg! Maar ja, ik weet ook niet hoe indroogstreepjes eruit zien. Ik zou ook een ander soort test proberen. Nu vanochtend nog getest?!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @evelientje haha tijd en energie geen idee, maar ik moet wat. Ik wil dit niet tot mijn 67e doen, dus moet ik actie ondernemen :) En dan ga ik iets doen wat ik graag wil ;) Blik op oneindig en dan 2 of 3 jaar weer studeren haha.

@troelie tot afgelopen keer zat ik elke keer op precies 31 dagen, dat was ook mijn normale cyclus alleen afgelopen keer was het 36 dus ik ben uitgegaan van 31 dagen weer... maar waar ik nu zit joost mag het weten.

@mamasmeisje o ja dat zal ik ook eens gaan veranderen hahaha Dat is al even geleden ;)

@chocoholic ik had testen van de kv

@piri piri ik zou zeggen positief. Zulke indroogstreepjes heb ik nog nooit gezien. Er staat inderdaad dat hij na 5 minuten weggegooid moet worden omdat hij vals positief kan geven.... ik zeg : andere test :) Zo is het wel heel spannend hoor!

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja piri piri. Ik had allang een andere test gekocht als ik deze streepjes had!

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @piri piri: zou ook onzeker worden als ik zulke duidelijke streepjes zou zien? Zal ook een andere test doen, een cb ofzo. Nog steeds geen ongi klachten want je zit inmiddels ook al een paar dagen na je NOD toch?

@evelientje: ik gebruikte ovu test van sensitest. Ik vond het heel moeilijk mijn eisprong te herkennen. Had geen symptomen dus vandaar de testen en toen ook gelijk zwanger.

Nu heb ik wel symptomen van eisprong en herken ze ook bij mezelf. Heb toch nog testen liggen van vorige keer, al wel een beetje over datum maar ga ze toch gewoon gebruiken straks. Heb ze toch nog liggen dus waarom niet :)

10. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ Piripiri, ik heb geen ervaring met indroogstreepjes, maar kan me haast niet voorstellen dat die zo donker kunnen zijn. Ik zou zeker een ander merk proberen.

@ mamasmeisje, gelijk heb je, als je de testjes hebt liggen kan je ze net zo goed gebruiken. Ik hoop wel voor je dat ze nog correct werken, anders werkt het alleen maar verwarrend en daar zit je natuurlijk niet op te wachten.

@ Meijtje, ach je blijft in ieder geval lekker bezig zo! En extra kennis kan nooit kwaad.

11. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik ga ervanuit dat ik zwanger ben...( gezien mijn cup maat al weet toeneemt) (zoo snel al)...pfieuw

Ik ga niet nog een test kopen, geloof t echt nu.. ( vind t ook zonde van mijn geld) Die cb zijn mega duur...voor iets waarvan t waarschijnlijk toch al wel duidelijk is..

Heb de afspraak voor de eerste echo ook al staan..24 juni, das nog wel ff. maar das logisch..
    Mensen, ik denk dat t n feit is...Ik is zwangert...:D

12. senta

senta Niet meer actief

Hallo dames ik zou willen vragen of ik me bij jullie mag aansluiten, wij gaan vanaf komende maand voor een 2e kindje een broertje of een zusje voor onze zoon, hij is ruim 3 jaar, we hebbben een moeilijke tijd achter de rug, miskraam en mijn cyclus bleef uit, helaas bleek het dat mijn schildklier niet meer werkte, nu gaat dat allemaal weer goed en wachten we nog 1 menstruatie af en gaan we ervoor.

Liefst zouden we er nu voor willen gaan maar we gaan over 4 weken op vakantie, dus willen we even wachten nog daarnaast onze zoon wordt in januari 4 en hij kwam ook 4 weken te vroeg dus wil liefst zeker weten dat hij rustig aan naar de basisschool kan gaan.

Ik hoop dat ik me aan mag sluiten.

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hey piri piri gefeliciteerd! !!! Wat leuk!!!
    Welkom hihi ;)

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Welkom Senta... vervelend dat je een moeilijke tijd hebt gehad. Gelukkig achter de rug. Lekker op vakantie, ook fijn!

@piri piri: gefeliciteerd, al zou ik zelf voor de zekerheid echt nog wel een andere test gedaan hebben.

15. senta

senta Niet meer actief

Ja leuk om mensen te hebben die in hetzelfde schuitje zitten, we hebben er nu ook wel zin in om ervoor te gaan zeiden van de week gekscherend zullen we, maar weet je onze zoon was redelijk snel een feit, en dan zal je zien dat ik straks 2 weken lang kotsmisselijk over de camping loop, daarnaast ga ik niet voor niets naar de zon en houd ik ook wel van een drankje, dus om het af te leren gaan we er volgende maand voor.

@piri piri, ik zou ook nog een test doen ik heb dit ook gehad dat een half uur na de uiterste tijd dat die wel positief was, helaas eindigde dat niet goed, het staat volgens mij ook in de gebruiksaanwijzing dat die dan alsnog negatief is? Maarje voelt je eigen lichaam het beste natuurlijk.

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @senta: ik zou dan idd ook nog lekker een ronde wachten. Vooral als je naar de zon gaat, dan heb je juist zin in een drankje. Heel dlim bedacht! :) Wij gaan pas in september op vakantie (als we gaan), maar dan moeten we te lang wachten. Nu gaan we er deze ronde voor, dus we gaan het vanaf vanavond regelmatig gezellig maken.

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @senta welkom :D heerlijk 4 weken vakantie. Lekker eerst genieten en daarna genieten op een andere manier ;) Hoe was je vorige zwangerschap, nog veel kwaaltjes gehad??

@Evelientje zo denk ik er ook over hihi

@Piri piri Gefeliciteerd :D 24 juni jeetje da's lang haha

@suus1987 hoe gaat het met jou, al kwaaltjes?

@hier ongi doorgebroken uhm na 23 dagen?? Ik weet het niet meer wat hier aan de hand is.... pffff.....

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @senta: welkom! klets gezellig mee!

@piripiri: gefeliciteerd!! Hoop dat ik me snel bij het zwangeren clubje mag toevoegen :D Maar nog even geduld...

@suus: jij ook nog gefeliciteerd! Voel je je goed?

Ow wat een kriebels hier nu! Maar ook gewoon zo blij dat mn man er ook voor wilt gaan nu! Hele last van mn schouders, was met niks anders bezig want was bang dat hij het er bij 1 wilde laten.. Praat er verder met niemand over, alleen hier dus zo fijn dat jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten! Klein geluksmomentje, hihi!
    Zo en nu heerlijk genieten van een tv avondje, beentjes omhoog, wijntje erbij (zolang het nog kan ;)) en helemaal niks meer doen!

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Vakantie: ja dan is het wel fijn om nog ff te wachten

Whoppie:spannendhopelijk meteen raak!

Kwaaltjes: moe, veel plassen af en toe steken in de buik en misselijk:) prima te doen:)

20. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Suus, heerlijk die kwaaltjes ;) Is de misselijkheid nog wel te doen?

Mamasmeisje, ik zit ook heerlijk languit op de bank, wat een genot. Neem het er nog maar lekker van, nu mag het nog even :)

Meijtje, dat is een korte cyclus, heb je dat wel eens vaker gehad?

Senta, gezellig dat je mee komt kletsen, welkom! Heerlijk vooruitzicht vakantie.

Piripiri, gefeliciteerd. Ik zou er zelf nog wel een cb testje aan wagen om het echt zeker te weten, maar als jij er nu al zeker van bent is dat natuurlijk prima.

Deel Deze Pagina