Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Zo iedereen beetje genoten van het lekkere weer vandaag? Morgen is het helaas alweer minder :( Als het nou eens gewoon lekker weer zou worden, gaan de dagen sneller en dan is het sneller juli, haha, kan niet wachten. :p

@piripiri: ja gaat ontzettend snel dat eerste jaar! En geloof me, haar eerste verjaardag vliegt ook voorbij! Hopelijk heb je mooi weer op dr verjaardag! Kunnen jullie lekker buiten zitten want dat zat er bij ons niet in (ze is van januari ;)) Huis helemaal vol en was eerlijk gezegd blij dat iedereen weer naar huis was, haha.

Hier zit mn werkdag er weer op en wat was mn meisje blij toen ik weer thuis kwam *smelt* Heerlijk is dat!

2. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Mijn man had toch nog n test gekocht bleek....
    Wat denk je..... 2 kruidvats test. Pff hihi ik denk dat er iets raars is met die dingen... Want pas na 10 min wederom 2 streepjes...
    Stomme dingen

3. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Piripiri, ik had een ander merk test gekozen, want dit heb je al een paar keer gezien met die kv testen, toch?

Mamasmeisje, het was idd heerlijk weer, jammer dat het morgen weer minder is. Lekker gewerkt? Morgen weer of ben je dan vrij? Wat deed je ook alweer voor werk? Ik ben het even kwijt.
    Heerlijk hè zo'n blije verwelkoming van je kind. Puur genieten.

Blike, waar blijft dat ei nou toch hè. Heb je vaker lange cyclussen? Misschien heb je hem wel gemist. Test je 2 keer per dag?

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!!

Evelientje:
    ja ik test momenteel twee keer per dag, nog geen eitje gevonden helaas, straks weer even een testje doen.
    Vorige keer had ik ook steeds cyclussen rond de 35 dagen. En dit is de eerste ronde na het stoppen met de pil, dus vind het niet eens zo gek. Wel heb ik het idee dat mijn ei er bijna aan zit te komen. Maar we zullen zien!

Vandaag lekker rustig op staan, vanmiddag even naar Bolsward. Mijn vriend binnenhalen die de fietselfstedentocht aan het fietsen is (de mafketel ;))

piripiri:
    Het is misschien wel zonde van het geld, maar ik zou gewoon een CB met induicator halen. Lekker duidelijk. Zwanger of niet Zwanger.

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    ... Jup... Mannen...zjucht...

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  7. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Blike, die is zo duidelijk als wat! Waren jullie deze ronde al bezig of ook nog in de wachtronde?

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nee, we waren deze ronde stiekem al begonnen...
    Gisteravond geklust en wilde eigenlijk vanavond ook nog even klussen maar mijn vriend fietst de elfstedentocht, zit 12 uren op de fiets 240 km te fietsen en is waarschijnlijk vanavond helemaal afgemat... de vraag is dus of hij er nog wel voor te porren is ;)

9. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Zo 240 km fietsen in 12 uur. Pittig hoor. Kan me voorstellen dat je daarna vrij moe bent :D
    Maar wie weet redden de zwemmers van gisteren het wel tot je eitje verschijnt. Is goed mogelijk natuurlijk.

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hihi blike dat us n duidelijke.... joepie!!! Ik kw me voorstellen dat ie moenis bij thuiskomst maar idd die v gisteren kunnen nog best ff volhouden;)

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @blike, heel duidelijk! Gister is al ok, maar zou voor je gevoel wel fijn zijn om vanavond nog ff te klussen he?! Gewoon je man verleiden, kan ie vast niet weerstaan ;)! Goed van hem hoor, dat fietsen!

@piripiri, wel apart dat hij er steeds zo lang voor nodig heeft om positief te worden. Maar als je niet zwanger zou zijn, zou ik dit wel heel gek vinden. Ik zou een cb test kopen inderdaad, of naar de huisarts gaan. Als het goed is, is die test die zij je laten doen gewoon verzekerd en kost het je dus niks. Wachten tot 26 juni zou ik echt niet aan kunnen :)!

Hier, gister lekker gelunched op terras en huis helemaal schoongemaakt. Nu lekker rustig dagje :)! Hier nog een week of 3 wachten voordat er voor het echie geklust kan worden!

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Nee vandaag ook werken, van 16 tot 22. Werk op een huisartsenpost. En die zijn natuurlijk open met feestdagen. Maar na vandaag lekker 2 weken vakantie! De eerste week werkt mn man nog, die week daarna issie ook vrij. Zit eraan te denken een late-minute te boeken naar de zon. Aangezien de weersverwachting in NL niet al te best is :x Iemand tips?

@blike: duidelijk testje! Spannend!! Mn man is ook een fietser en ikzelf trouwens ook maar sinds de geboorte van dochter niet meer gefietst. Was altijd fanatiek, Amstel Gold Race gefietst maar nu gewoon geen tijd. Vind het wel jammer hoor!

Deze week krijg ik mn ei. Vandaag of morgen zelfs maar tis gewoon beter te wachten tot juli...moeilijk hoor!

13. senta

senta Niet meer actief

Wow ik zie een super test voorbij komen ik kan me voorstellen dat die geen zin heeft vanavond, maar morgenvroeg kan natuurlijk ook, hij moet toch even de spierpijn eruit sporten :p

@piri piri ik zou allang bij de huisarts geweest zijn ben zo ongeduldig aangelegd hoor :p

Hier geen test nodig vandaag mega pijn in mijn buik en heel veel heel stug slijn, heb dit altijd sinds mijn bevalling al gehad, nu dus maar even rustig aan doen en ga wel wat eerder naar bed dan mijn man, nog een maandje dan gaan we ervoor.

Morgen moet ik weer naar de internist, ik knijp hem wel hoor dat nu wel ervoor willen gaan mijn schildklier misschien wel weer niet goed is (ik zou niet weten waarom niet behalve dat ik moe ben en haaruitval heb. ) kijken wat ze zegt en wat de uitslagen zijn.

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi, ja dames ga mijn bed doen om hem vanavond toch nog even zover te krijgen! gooi gewoon al mijn vrouwelijke charmes in de strijd :p

mamasmeisje:
    Wat leuk! op een huisartsenpost!

Senta:
    Hopelijk zijn de uislagen goed!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje hier ook gewerkt. Gelukkig half 8 tot 14.00. Huisartsenpost is ook wel leuk. Lekker vakantie hmmm
    @lastminute. Ik ben van Gran Canaria, ik boek vlucht en hotel los, heerlijk naar de zon hmmmm.

@piripiri laat ons nog maar even in spanning hahaha ;)

@Blike leuk hahaha :D alles uit de kast ( of in de kast laten hangen ;) ) om hem te porren :p

@senta bah dat zijn van die momenten.... hopelijk krijg je goede uitslagen terug. Het is elke keer weer spannend!

@troelie leuk dat je leuke dag gehad hebt :) Dan duurt het nog lang he voor je kunt klussen hihi. En goed bezig.... ik heb ook nog wel een terrasje dat schoongemaakt moet worden ;) zucht...

@hier moe, gewerkt, kind wakker. Zo lekker douchen en in mijn trainingsbroek tegen mijn man aan kruipen. Wat een vies weer zeg, lijkt wel herfst!

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @evelientje nog genoten van je vrije dag?? :)

17. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ Meijtje, het is meer een vrije avond geworden ipv een vrije dag. Ik begon met schoonmaken en heb meteen maar allerlei klusjes meegenomen die je eens in de zoveel tijd doet. Ik weet niet wat me bezielde, ik had helemaal geen zin om schoon te maken :D

Het is inderdaad net herfst, bah. Ga maar weer een filmpje kijken op de bank onder een dekentje....... Een dekentje in mei :(

@ Blike, als jouw man is als de meeste mannen lukt het je vast om hem te verleiden ;)

@ Senta, succes morgen bij de internist. Hopen dat alles oké is.

@ mamasmeisje, werkse vandaag. Straks lekker twee weken vrij, een last minute is geen gek idee met deze druilerige lente.

@ Troelie, geniet van je vrije dag!

Volgens mij duurt het niet lang meer voor mijn menstruatie zich aandient, want ik ben niet te genieten :D Net even uit frustratie meerdere koekjes achterelkaar naar binnen gedrukt. Pffff ik word gewoon moe van mijzelf.... Klein nadeeltje van geen pil slikken. Ach ja het gaat wel weer over :D

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hallo ladies,

Weer veel gekletst vandaag.

@piripiri: mannen, die moet je echt met een goede opdracht om een boodschap sturen! :)

@Blike: ik zeg ei! enne manlief gewoon het bed in sleuren hoor!

@Senta: succes morgen..

@troelie: goed bezig.

Gister heerlijk weer, lekker in de zon gezeten en btje verbrand..
    Vandaag naar de nieuwe brug van Ewijk (Tacitusbrug over de A50) geweest. Was open dag en ja je kan er hierna nooit meer overheen lopen, dus lekker ff geweest en foto's gemaakt van Lennox op de brug. Leuk! Morgen naar Ponypark Slagharen.. :)

19. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik heb van die thuis strips gekocht via internet..geen idee....3 voor 4,85 ofzo...

Ik zag jullie met van die tests, dacht laat ik dat dan ook maar proberen hihi.
    Ik hoop dat ze morgen er post komen

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames, heb ff jullie advies nodig.
    Gisteren dus twee keer 's morgens en 's avonds een positieve ovulatietest gehad. en vanmorgen was hij weer net zo donker.
    Gisteravond toch gelukt om vriendlief nog even het bed in te sleuren!!:cool: Maar denken jullie dat het verstandig is om het vanavond nog een keer te doen? Ik heb het idee dat mijn eitje vanmorgen is gesprongen (veel buikkrampen aan de linkerkant)

Deel Deze Pagina