Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    piripiri:
    hèhè meid, eindelijk duidelijkheid voor jou!! gefeliciteerd!!

mies87:
    huh? dat is wel héél gek... ik zou er inderdaad even een topic over openen als ik jou was! vind deze trouwens wel donkerder dan die vorige, voor de zekerheid vanavond maar even gezellig maken ;)

Zit nu op mijn werk... heel rustig, dus kan mooi even alles teruglezen... moet alleen tot half acht :( geen zin in!

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Mijn werkdag zit er bijna op... oh zit er eigenlijk al op. :)
    Zo opruimen en dan de kleine ophalen. Morgen nog een dagje en dan weer weekend. Lekker

3. Mies87

Mies87 Lid

21 mei 2013
    58
    0
    6
    @Blike1987; Dat gaan we zeker doen vanavond :D

4. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ Mies, ik zou ook denken dat ze beiden positief zijn hoor.
    Misschien ligt het aan de testen. Je hoort weleens dat sommigen onduidelijke resultaten geven. Voel je verder geen lichamelijke klachten tijdens je eisprong? Dat zou het wel een stuk duidelijker maken.

Maar voor de zekerheid vandaag aan de slag met je man :)

@ Whoppie, lekker he als de werkdag erop zit! Ik heb ook nog maar 5 minuen te gaan en die besteed ik nuttig :D

@ Blike, werkse!

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Piri piri nogmaals gefeliciteerd! !!!

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hier nog een kwartiertje te gaan :).

Mies, als die eerste geen positieve test is, dan vind ik hem wel erg donker voor een negatieve test. en toch gek dat de dagen ervoor en erna dan wel licht waren. Ik blijf toch nog bij mijn idee dat je misschien wel zwanger bent. Ik zou de ovutest gewoon even blijven doen. als ie donker blijft, dan is het duidelijk lijkt mij! Voel je je eisprong normaal gesproken?

Iemand vroeg dat trouwens nog of ik nu mijn ei herkend had; ja heb ik. Had ontzettend zeurend gevoel in mijn rechter onderbuik en onderin mijn rug, ongeveer een halve dag. Had ik eerder echt niet, dus is weer wat nieuws.

7. Mies87

Mies87 Lid

21 mei 2013
    58
    0
    6
    Wat jij beschrijft heb ik ook toen gevoeld; buikpijn en rugpijn. Maar normaal voel ik het niet, komt ook omdat ik nu pas weet waar ik op moet letten.

Heb net weer even getest, maar dan met een ander merk, en ie was weer dik positief. Ik wacht mijn temp de komende dagen even af en ga zeker vanavond klussen voor de zekerheid :D

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Spannend Mies.

Hier ook weer een posi test, dus vanaaf nog ff klussen, dan zal de test morgen wel lichter zijn. Ik voel mn ei nooit. Dus ik moet het echt van de tests hebben.

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @mies87: je testen lijken positief te zijn. Heb zelf niet zoveel ervaring met ovu testen en al helemaal niet met tempen. Maar zal voor de zekerheid toch gaan klussen! Suc6 ;)

@piripiri: eindelijk duidelijkheid! gefeliciteerd, wacht je foto af! Ik hou van foto's van testjes ;)

En even wat anders wat ik wil delen: sinds vanavond loopt onze dochter los! Ineens gebeurde het en liep ze door de hele kamer! Wat ben ik trots op dr, stom zat gewoon met tranen in mn ogen, zo blij, haha. En nu heel veel kriebels voor een 2e :-D

10. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ mamasmeisje, dat is toch ook super om te zien, daar mag je best een traantje van in je ogen krijgen hoor.

@ Mies en Whoppie, veel plezier vanavond ;)

11. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Hierbij de tests van de laatste weken...
    ( nou krijg de foto niet meer gedraaid, maar van links naar rechts de test van af 13-5 tot gister en vandaag..)

Bijgevoegde bestanden:

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Die laatste is wel errug duidelijk ja! Fijn!

@mamasmeisje: leuk. Tuurlijk trots op je dochter. Duurt hier nog heel lang denk ik.. :) ;). Mss is de tweede er dan al wel ;)

13. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Dat is een duidelijke test Piripiri. Nogmaals gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van :)

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @piripiri: ja duidelijk hoor! super!

@whoopie: denk idd dat het nog wel even duurt voordat jullie zoon loopt! Dr komen eerst nog een heleboel andere hoogtepunten! Lekker van genieten!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    mamasmeisje:
    Bijzonder is dat hé? als ze hun eerste stapjes zetten!

piripiri:
    Prachtige testjes hoor!!

Vanavond even op kraamvisite geweest bij ons nieuwe buurmeisje! Smeeeeeeeeeeelt!!
    Ik wil oooh-oook :D

16. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Dank dames !
    Ik ben toch niet de enige toch ?
    (sorry ben drama met namen)...is er al een zwanger lijssie ??

Ik voel me goed, al zit dochterlief middenin een sprong..GEK word ik ervan.. draait de dag en nacht gewoon ff om...pff

17. Mies87

Mies87 Lid

21 mei 2013
    58
    0
    6
    Jij ook dan maar snel aan de klus vanavond Whoppie! ;)

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nee joh hier nog eentje:):)Wanneer ben je uitgerekend? Ik denk 20 jan;)

19. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Leuk ! Ik denk 24..... (beVRIJdingsdag):);)

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jeetje 5 pagina's hahaha jullie zijn lekker bezig geweest :p

@piripiri eindelijk!! Gefeliciteerd. :D

@evelientje dat klopt de poezels zijn extra werk en geeft af en toe een meesterlijke rommel, moet ook eigenlijk 2x per dag stofzuigen nu om het schoon te houden, maar ja dat weet ik met katten ;)

@Pioentje, welkom!! Hartstikke gezellig.Spannend dus nu afwachten hoe het gaat lopen :)

@troelie inderdaad lekker vooruitzicht! aftellen tot de vakantie :D

@whoppie hihi toch wel er voor gegaan :D
    Blij dat het weer mee zat, koud is niet zo erg, maar regen brrrr. Zwemmen is super leuk met de kleintjes.

@mies87 het is ook vervelend als je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk komt er toch wat meer zekerheid in. Er komt heel wat op je af. Ik zou het niet weten waarom die nu weer positief test. Nu dus lekker aan de klus geweest denk ik zo hihi :)
    Mooi dat je op het andere forum het antwoord heb gekregen. Heb zo gekeken en mij kun je alles wijs maken ;)

@mamasmeisje jeetje zeg :( wat verschrikkelijk. Ik had die van mij gelukkig terug gevonden. Super lief he, mijn meid probeert heel lief te aaien, alleen trekt ze geregelt plukken uit de vacht. Gelukkig ondergaan ze het haha en doen ze niets :)
    Ow wat super dat ze in ene los liep! Wauw echt dan maakt je hart volgens mij een sprongetje. Dan worden ze in ene groot he.

@suus en piripiri rustig aan :D leuk! Ik zal het lijstje even aanpassen :)

Deel Deze Pagina