NOD Mies 30 mei Blike 4 juni Eerste ronde Senta 4 juni Eerste ronde (cyclus 30 dagen) Mamasmeisje 4 juni 0de ronde (cyclus 28 dagen) Whoppie 7 juni Eerste ronde (als cyclus 28 dagen blijft) Meijtje 24 juni Eerste ronde (cyclus van 31 dagen) Evelientje 1 juli Eerste ronde (bij cyclus 28/29 dagen) Troelie 4 juli Eerste ronde (bij cyclus van 33 dagen) Zwanger Piripiri 24-01-2014 jongen/meisje Suus 20-01-2014 jongen/meisje Zoiets??
Ziet er goed uit Gisteren een positieve ovu test, vorige week ook, de rest van de week licht positief en vandaag; Stom he, dat je zelf zo graag wil en je lichaam in de gaten houdt, maar dat je lichaam je zo voor de gek houdt:x
@mies87 lekker bezig... jeetje zeg! Daar word je toch niet wijs uit?? @allen dank jullie wel. Had ff tijd dus ik dacht hopla nieuw lijstje met zwangeren er bij
@Meijtje; Ja, ik dacht; laat ik alles maar gelijk doen haha. Omdat iemand zei dat die gevoelige testen van sensitest soms te gevoelig zijn ook maar een gewone test van een ander merk gedaan. En omdat ze soms zeggen dat wel positieve ovu testen kunnen wijzen op een zwangerschap ook meteen die test maar gedaan haha
Mies, zwangerschapstest is logisch dat die negatief is; een week is te kort om al positieve zw.test te hebben. Ovulatie nog positief kan zijn dat je toch nu je ovulatie hebt en niet voige week, of dat je vanaf nu positieve ovutesten houdt en over een paar dagen ook een positieve zw.test. Spannend, en maar weer afwachten dus.. Hier, ik heb ergens het gevoel dat ik misschien toch al zwanger ben.. Vorige week do ovulatie gehad, maandag voor het laatst zonder condoom gevreeen. Zou heeeel knap zijn als het raak is, maar heb beetje ongesteldheidslast en mijn borsten voelen wat anders dan normaal. Kan ook zijn dat mijn lijf deze maand gewoon wat overgevoelig is, aangezien ik mijn ei ook zo goed gevoeld heb, terwijl ik dat normaal nooit heb. Ik ga ervanuit dat het niet zo is, maar wie weet..
Mies87: Wat vreemd joh, dat je ovutesten steeds positief zijn! Nee, zwangerschapstest is het inderaad nog wat te vroeg voor... maar ik kan begrijpen waarom die die gedaan hebt! Troelie: zou inderdaad wel knap zijn, maar je weet het maar nooit. Symptomen: Hier gisteren en vandaag al behoorlijk last van gevoelige tepels. Zal wel door het ontpillen komen. Nog 11 daagjes tot ik een test kan doen........ oké zeven eigenlijk
@Mies87 haha beetje ongeduldig Het zou zomaar kunnen dat het raak is, maar dat is nu nog niet te zeggen. Ik heb afgelopen keer voor het eerst ovutesten gebruikt en ik werd er niet veel wijzer uit. Dus nog even wachten voor je meer duidelijkheid hebt. @Troelie zou echt leuk zijn als het al raak zou zijn ! Op het wachtbankje voor jou spannend! Duim voor je! @Blike1987 nog 7 dagen Echt iedereen is nu al bezig haha ik ben de enige nog.... Ook op het wachtbankje! Hier gaan we vanaf aankomend weekend lekker zonder onze rubbere fietsbanden doen Dan duurt het wel ff voor mn ei er is maar ach voor het gevoel om het zonder iets te doen hmmmm kijk er nu al naar uit. En dan komt manlief morgen pas thuis
Mooi zo dat lijstje, ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en wie de volgende is, al hoop ik dat ik mezelf op dat lijstje mag toevoegen natuurlijk. Ik werk nooit met ovulatietesten ik ben al iemand die zin heeft of niet en mijn man al helemaal maar als er druk op ligt dan komt er niets van terecht. (wat een mazzel dat ik zoveel zin had deze week)
Ik ben ook miep-doet-100-testen-terwijl-het-eigenlijk-niet-kan , haha, ik ben zo'n lekker ongeduldig type. Ben heel benieuwd wat het bij mij gaat zijn, het maakt me niks uit en neig zelfs nog iets meer richting; liever volgende ronde. Komt planningstechnisch beter uit, maar als het nu al raak is, dan is het meeer dan welkom en ben ik heel blij.
@senta tuurlijk moet je jezelf er bij zetten !! gewoon kopie plak en jezelf er tussen zetten hihi en wij eigenlijk ook niet van de testen.... afgelopen keer omdat mijn man 5 dagen in de week op de kazerne zit. Nu overbrugt zijn soldaatjes dat wel , maar dan is er meer kans op een meisje.
Wij hebben overigens deze maand nog niet gericht gevreeen, hebben het 2x 'per ongeluk' zonder cd gedaan, waarvan de aatste x dus 3 dagen voor ei. Dus zou heel knap zijn als het nu al raak zou zijn, anders gaan we komende maand voor het eggie.
haha, hier ook zo'n vreselijk vroege tester... Net loon weer binnen dus zal volgende week meteen het zwangerschapstest vak bij de kruidvat even leegkopen