Ik wil ook beginnen met de eerste ronde! Wachten is niet leuk Maar geduld is een schone zaak.....dus ik moet me nog even inhouden.....een paar weken, we hebben immers net een nieuw pakje condooms gekocht @ Troelie: oh wat spannend, wie weet! Zou leuk zijn toch! @ vroeg testen: bij mijn vorige zwangerschap had ik daar geen last van. Maar ik denk dat dat deze keer wel anders zal zijn. Ben Miss ongeduld nu hahaha. @ Mies, ik snap dat je de test hebt gedaan, je wilt toch duidelijkheid. Misschien dat er over een aantal dagen wel een streepje verschijnt @ Meijtje, deze ongeduldige tante moet ook nog een ronde wachten hoor, je staat er niet helemaal alleen voor Jij bent zelfs iets eerder aan de beurt, bij jullie mogen de rubbers de deur bijna uit, zover zijn wij nog niet. Het is hier wel gezellig geworden, vinden jullie ook niet? Nog iets langer dan een uur werken en dan vrij!!!
@meijtje en evelientje: Ik moet ook nog wachten maar dat is behoorlijk lastig en vervelend als je hier met iedereen mee leest, haha. Nog even en wij mogen er ook tegenaan @troelie: spannend! wie weet! Heb zelf ook wel eens zo gezeten van 'het zou zomaar kunnen' maar dan zou het ook een ongelukje zijn geweest wat uiteraard hartstikke welkom is. Even vraagje hoor: Heb vanaf maandag veel certix slijm, di en woe ook en vandaag zelfs nog meer. Ik dacht mn ei al gehad te hebben maar kan het zijn dattie nog komt? Heb gelezen dat je tijdens de verandering van het certixslijm het meest vruchtbaar bent. Zal nu wel zijn dan. Denk dat ik mn ei dan toch nog moet krijgen. Ga straks even door de zekerheid een ovutestje doen. Gewoon ff benieuwd en handig voor straks als we dr echt voor gaan! Hou trouwens mijn cyclus bij via een app op mn smartphone, erg handig!
Die app heet period tracker. Voor oa samsung maar voor de iphone zal er vast ook wel zoiets zijn. Erg handig, je vult in wanneer je 1e dag van je menstruatie is en zo berekend bij ongeveer je vruchtbare dagen. Je kunt ook de temp invoeren per dag, je humeur en andere notities die je bij jezelf merkt. Ben er deze maand mee begonnen maar denk dat je het goed bij houdt, je een duidelijk beeld krijgt van je eigen cyclus.
Oh natuurlijk Mamasmeisje jij zit ook nog samen met ons in de wachtmodus, gezellig Wij zijn helemaal niet jaloers Die app heb ik ook (op Iphone). Ik gebruikte het in de tijd dat ik een koperspiraal had vanaf januari 2012. En nu dus weer. Ik vind het een leuke en handige app. Dat slijm had ik met het spiraltje ook altijd rond m'n ovulatie, alleen deze cyclus heb ik het niet erg duidelijk gezien. Misschien doordat ik weer net gestopt ben met de pil.
Daar moet toch uiteindelijk (als het even kan) allemaal bij staan toch Iets met lange nacht met een spookje hier... whahaha... ben bijna wakker
Whahaha, herkenbaar ik zit inmiddels lekker in pyama op de bank maar wil slapen helaas denkt zoon er anders over. Vanmorgen al om 7 uur 2 mannen van de gasleiding over de vloer, bbrrrr nog koud.
@senta heel eerlijk hier in mijn trainingbroek en vandaag kom ik niet verder. Ben misselijk van de moeheid want kleine spook slaap overdag 2 keer heel even en de nacht 2x heel even zo ongeveer. Dus ik ben echt gebroken. Ben blij als manlief morgen de nacht weer voor een keertje kan overnemen. Ik moet van het weekend weer werken, dus 1 nachtje even iets beter slapen wil ik graag. Ze heeft trouwens een vet irritante klaag vandaag. Leuk hoor zo vroeg mannen over de vloer... hadden een betere tijd kunnen kiezen Is het probleem ondertussen verholpen of niet ??
Lijjst: mooi gedaan!!!! Troelie spannend!! Zou toch mooi zijn!! Hier druk a h werk sophie krijgt tandjes en slaapt slecht dus bn kapot! Zo lkr thuis relaxen
@suus83 mooi op tijd met de tandjes. Hier van de week pas met 7,5 maand de eerste en die daarnaast staat op springen, dus ze heeft een humeur.... lekker dat je zo thuis bent. Inderdaad lekker relaxen. Vanavond ga ik ook weinig doen. straks douchen, Tv docu oorlog in mijn hoofd kijken en daarna mijn bed in. Hopelijk krijg ik vannacht iets meer dan 2 uur slaap.
@Suus: Onze dochter heet ook Sophie Altijd vervelend als ze tandjes krijgen. Hier momenteel 2 kiezen aan het doorkomen. Hopelijk vannacht een beter nacht voor jullie! K heb toch even een ovu testje gedaan. Gewoon benieuwd. Wat vinden jullie? Denk mijn ei vandaag te hebben of hebben gehad. Weet niet precies. Doe morgen nog ff een testje ter vergelijking.
Ik denk dat je je eitje al hebt gehad of snel gaat krijgen, want volgens mij is het lijntje niet op z'n donkerst. Het kan dus best dat je al hebt geovuleerd. @ gebroken nachten, Suus en Meijtje ik hoop dat jullie vannacht eens echt lekker kunnen slapen.
Ja zoiets denk ik ook. Morgen nog een testje en dan weet ik het zeker. Meestal voel ik het wel maar deze keer nog niet.
Hier ook zóóó blij dat de kleine net op bed ligt!! Wat een drama vandaag... hele tijd jengelen en miepen... pffff Had wel mazzel, ging ff het dorp in voor wat aankopen (o.a. een lading zwangerschapstesten) en vriendlief ging zoontje op bed doen. Had hij helemaal langs de luier gescheten, zat zelfs tot zijn knieën en zijn nek haha En ik lekker shoppen Tandjes: Dat hebben we hier gelukkig allemaal al achter de rug! mamasmeisje: Nee, vind deze niet positief, ben het met evelientje eens, je ei moet nog komen of is al geweest.
Jep mamasmeisje... eens met de rest. Hier gister en eergister een positieve test en geklust natuurlijk... Vandaag een lichte test, dus ei is geweest denk ik, maar voor de zekerheid nog maar n keer klussen. Heeft geen nut meer denk ik, maar dan hebben we iig het idee er alles aan gedaan te hebben. @gebroken nachten: respect! Hier totaal geen last van, maar kan nog komen met evt tandjes natuurlijk!... Eerste tienminutengesprek gehad. Mannetje was lief, makkelijk en kon lekker in zn eentje spelen. Tja, niks nieuws onder de zon.. Ook lijkt ie op zn vader. Joh, echt? Hij hoefde niet te twijfelen of Lennox zn zoon is...
@whoppie op 3 nachten na al bijna 7,5 maand gebroken nachten. Ze slaapt eigenlijk nooit door. Leuk dattie zo goed op zichzelf kan spelen, lijkt me geweldig om zo'n kindje te hebben haha. Weekje ruilen (A) @blike whahahah te grappig en jij van geen kwaad bewust
mm ruilen nee, maar oppassen kan wel een keer Ik ben ook bang dat een volgende alleen maar slechter kan. Lenn is zo makkelijk. Dat kan bij een tweede niet weer zo gaan... @testen: ik wil ook graag vroeg testen, maar vl heeft liever niet. Heb al een keer een vmk gehad en werd toen gewoon op de goede dag ongesteld. Als ik niet getest had, had ik t ws niet geweten (alhoewel ik na de mk ook bij deze vmk wel zag dat het niet alleen bloed (blegh, sorry) was.) Dus ik weet het nog niet..
Hallo lady's! Mag ik me hier melden! We zijn in ronde 2 bezig voor een tweede. Heb een kleine van 4 maanden! Vorige maand was t een ongelukje. Maar uiteindelijk toch heel blij met een ongelukje en hebben we besloten voor een tweede tegaan. Verklaar me voor gek dat we er nu al voorgaan! Maar kan niet wachten. Wel besloten om nog niet te temperaturen en ovulatie testen te gebruiken! Maar de natuur z'n gang laten gaan ( hoelang hou ik het vol? Me man wilt dat ik me niet er teveel mee bezig houdt! ) En dames? Maken jullie gebruik van ovulatie testen of juist niet? Ik ben trouwens 20 jaar jong en ben bijna 3 jaar getrouwd! Momenteel studeer ik af als k hiermee klaar ben ga k lekker thuis zitten met de kleintjes en een thuis studie volgen!
Zoiets heb ik ook ja. Sophie is zo makkelijk dat de tweede alleen maar moeilijker kan zijn. Maar daar zijn we ons van bewust en dat zien we dan wel weer. @ovutest: bedankt voor de reacties. Vond em zelf ook niet geheel positief. Morgen ff kijken en daarna sowieso wachten tot juli.... @froetsel: gezellig! Klets lekker mee en laat het kriebelen..