zin in zon.... maar ik moet natuurlijk weer werken. Misschien dat ik de middag nog even in de zon kan zitten. Vandaag komt manlief weer thuis. jeeeej! @Whoppie gezellig!!
Vandaag ongesteld geworden, dus heb mn ei gewoon gemist. Eerste keer 34 dagen, nu 28 dagen (das weer mijn normale cyclus). Hopelijk blijft t zo
@whoppie 28 dagen is netjes op naar de volgende ronde, gaan jullie er echt al voor of doen jullie het om de eisprong heen aankomende 2 maanden?? Als ik de 31 dagen aanhoud dan ben ik volgende week aan de beurt.
@whoppie, fijn! Het werkt allemaal weer . Ik moet over ruim een week ongesteld worden als het goed is. Geen idee of ik mijn ei al heb gehad, denk het wel. Ik heb ook zin in zon! Vandaag was op zich al wel redelijk lekker hier. Heeft heel ff een flink uur goed geregend, maar verder was het best zonnig. Heb ff flink stuk gelopen met de kleine meid. Ook zin in zondag, wordt gewoon ruim 20 graden ! Hebben van de week de vervolgautostoel binnen gekregen. Hebben de maxi cosi axiss gekocht, ben heel benieuwd hoe ie straks bevalt. Wij gaan half juni op vakantie, dan is onze dochter ongeveer 9 maanden. Dan zit ze net zo in de overgang naar een nieuwe stoel, hopelijk zit ze dan wel in 1 van de 2 stoelen gewoon goed. Niet dat ze dan in allebei net niet lekker zit. Is toch aardig eindje rijden.
Ja inderdaad erg fijn dat het weer werkt! Wij doen het met cd. Dan weten we het zeker. Vanaf juni gaan we voor het echie @troelie: vandaag hier ook wel redelijk geweest. Wel beetje boel geregend, maar tussendoor lekker zonnetje. Hoop inderdaad dat jullie dochter dan lekker zit in een van de stoelen. Wij krijgen op ons kraamfeestje van de vriendengroep geld voor een nieuwe autostoel. Dan zullen we eens gaan kijken wat er te koop is. Jullie nog leuke weekendplannen? Morgen oppassen op neefje (doen we 1x per maand), ff naar dorp en spelletjes doen. Moeder en vriend komen eten. Zondag een rondje aalten doen. Komt vl vandaan (ongeveer een uurtje rijden dus we proberen veel te combineren als dat kan, zo een keer in de twee weken). Eerst op kraamvisite bij Fien, dan lunchen met zus van vl, dan nog even naar zn moeder en daarna nog op kraamvisite bij Rink. Dan is de dag weer vol!
ik zou het hele weekend werken, maar ik kreeg telefoon dat ik zaterdag niet hoef en zondag wel. Ik heb genoeg uren, dus dat komt wel goed We hebben nog geen idee wat we van het weekend doen Ga ik eens over nadenken
Fijn dat alles werkt whoppie Weekendplannen . Tja morgen werken en zondag beetje i d tuin werken en mn zus komt op bezoek. Verder vrij weinig
@whoppie, zie dat je in gelderland woont, ik ook! Ik woon bij arnhem in de buurt, jij? Hebben jullie nog een kraamfeestje voor de boeg? Of had je dat al gehad? Leuk, oppassen op neefje. Mijn zus heeft (nog) geen kinderen, maar lijkt me heel leuk om een neefje of nichtje te hebben. Mijn zus en zwager zijn ook helemaal gek met onze dochter, willen zelf ook graag kinderen. Denk dat ze binnenkort wel gaan beginnen met proberen. Misschien zijn we wel tegelijk zwanger. @meijtje, lekker dus je bent morgen fijn vrij! Wat doet jouw man voor een werk dat hij alleen in het weekend thuis is? Lijkt me helemaal niet leuk als je elkaar zo weinig ziet?! En dan werk jij ook nog in het weekend..! Knap hoor!
Weekendplannen; morgen beetje klungelen in huis. 'S avonds verjaardag van vriendin. Zondag lekker genieten en misschien bbqen !
@Troelie: uit de buurt van Nijmegen.. dus das in de buurt Gister nog in Arnhem wezen eten met collega's.
@Troelie ja zeker lekker dus even wat meer tijd samen. Mijn man is militair en werkt nu te ver om op en neer te rijden. Dan moet hij om voor de files heen dus 5.00 met geluk is hij om 19.30 thuis. daarnaast is reiskostenvergoeding ook minimaal, dus wordt het nog eens een dure grap. Door de weeks woont hij op de kazerne (binnenslaper). En leuk, nee, maar het went wel hoor. Het is al een tijd zo en waarschijnlijk zal het nog even blijven (ook volgende functies). Of we moeten verhuizen maar ik woon hier heerlijk, dus kiezen of delen dan. Wel is mijn bedje koud hoor als hij er niet is. Je weet dat het er in zit als je met een militair trouwt
@meijtje, ja dat is dan wel makkelijker voor hem. Vindt hij het niet erg dat hij nu veel van jullie dochter mist?! Moet hij ook wel eens op uitzending, dat lijkt me dan het ergst? Vriend van ons is ook militair, zat eerst ook ddw op kazerne, maar nu een functie dichter bij huis, dus nu is hij gewoon thuis ddws. @whoppie, lekker hoor, welk restaurant zijn jullie geweest? Wat een druilweer vandaag..! Hoop dat het morgen wel lekker wordt! Fijn weekend meiden!
Meijtje dat is idd pittig maaridd op en neer is ook geen optie Hier is t mooi weer nog. Morgen wordt t echt n goede dag! 20/23 graden!!!
@Troelie ja dat vindt hij wel erg, maar de momenten die hij heeft met de kleine meid zijn veel intenser. En ik weet niet hoe het is met een kleine en op uitzending. Het is nooit leuk en ja eer bestaat een kans dat hij weg moet. @suus83 inderdaad anders kost het heel veel centjes. En hier ook heerlijk weer gehad vandaag. vandaag 10 km gelopen met de kinderwagen goed voor de lijn en kleine meid is lekker buiten. @morgen zin in het mooie weer. Ik moet de ochtend werken tot een uur of 13.00 en daarna lekker genieten BBQ aan lekker lekker!! @allemaal ook fijn weekend!!
@whoppie, hier heerlijk weekend gehad! Jij ook? Lekker rustig aan gedaan. zaterdag de zolder opgeruimd en wat schoonmaakklusjes thuis. Het is bij ons uiteindelijk zaterdag ook nog heel mooi weer geweest, alleen 's ochtends wat regen, daarna veel zon. Gister lekker gewandeld en gebbqt bij zus en zwager. Was echt super weer! Heb wel slecht geslapen vannacht, dus ben nu wel een beetje moe. vanavond collecteren voor de hartstichting. Succes met je dieet, ik ga ook weer vrolijk verder met lijnen!
Heb je trouwens nog iets speciaals qua dieet?! Of gewoon niet snoepen? Ik ben vooral op het snoepen aan het letten en veel drinken. Verder proberen om iig 1x, het liefst 2x in de week te sporten.