@doorslapen, uhm nee al 8 maanden niet, minimaal 2 keer tot 6x per nacht dat ik eruit of wakker gerammeld word. @Mies uhm weet ik niet... kan er geen nuttig antwoord op geven, ik ben wel heel erg benieuwd of je nu wel of niet ongesteld wordt. en klussen hihi doen we toch altijd als we bij elkaar zijn, eitje of niet dat maakt niet uit @piripiri jemig jij blij pffffff. Hopelijk kom je je dag een beetje door ondanks de verjaardag. @weekend eigenlijk moest ik werken, maar er is niet genoeg werk momenteel, dus keuze of ergens uur verderop (op de fiets) werken in de thuiszorg, of verlofdagen, dus laatste vond ik wel een mooie optie. Thuiszorg draait slecht hier.... Morgen verjaardag van nichtje en neefje die schelen 3 jaar en 3 dagen, dus die vieren het altijd samen. verder weinig bijzonders, zo even alles opzoeken voor Senta haha. @kirasese ook niet lekker, bah!
@meijtje; dat is waar ;, maar moet zo werken dus dan ben ik niet altijd zo van het klussen.. Als je begrijpt wat ik bedoel haha
@mies, he balen meis, ik dacht echt dat je zwanger zou zijn. Dan had je ei wel moeite met springen.. Klussen heeft nog wel nut, maar dan wel nu nog, zou er niet te lang mee wachten. Hebben jullie afgelopen dagen nog goed geklust? @piripiri, vervelend van je heup! Had je dat nu ook al voordat je voor 2e zwanger werd? Lastig hoor, je moet nog ff.. @kirasese, welkom! Gezellig dat je meekletst! Buggie en bedje, geen idee nog. Ben ik ook nog helemaal niet mee bezig. Eerst maar zwanger worden en dan zien we dan wel weer verder. Ik ben best wel bezig met een 2e kindje en een zwangerschap weer, maar nog niet met dat soort dingen. Komt vast wel goed tegen die tijd. Plannen, net vriendinnetje op bezoek gehad, was gezellig! Ga straks denk ik ff met kleine de fiets op! Vorige week zei arts dat ze dat makkelijk aankan omdat ze al zo sterk is, dus gaan we dat maar ff proberen. Hopelijk blijft het nog ff droog. Morgen manlief jarig, dus visite over de vloer.
@Troelie; Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen denk ik. Hebben vanmorgen nog geklust en maandag en woensdag. Ik werk heel onregelmatig dus dat is soms even vervelend.
Dan zal het hem wel in de contrastvloeistof zitten ja, wel balen zeg, wel snel een echo. Ik heb zelf een moeilijke zwangerschap gehad diabetes en hoge bloeddruk uiteindelijk ks. Nu zal ik dus sowieso onder controle van gyn komen met mijn schildklier erbij helemaal. Zodra ik zwanger ben moet ik al gaan bloedprikken medicatie ophogen en al heel snel voor de eerste afspraak gaan. Dat is weer een voordeel
Goedemiddag! plannen: wij zijn vanmorgen wezen babyzwemmen en vanmiddag ff kleding weze shoppen voor vl. Die is flink afgevallen. Dus nodig. Morgen hebben we kraamfeestje (iets achterhoeks) voor Lennox en we vieren onze verjaardagen. Iets afgehuurd, want komen ongeveer 100 man incl 30 kids. Past bij ons thuis niet. Dus drukke dag morgen. Ik zal hier ook niet zoveel aanwezig zijn. @mies: denk idd toch een eitje dan... als je afgelopen dagen geklust hebt zou het genoeg moeten zijn.
@ Whoppie, dat klinkt als een drukke, maar leuke dag morgen. Een kraamfeest, dat ken ik niet, zouden wij in Noord Holland ook moeten introduceren, lijkt me hartstikke leuk. Nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! @ Mies, het lijkt erop dat het dan toch je ei was, je kan dus toch nog zwanger zijn deze ronde. Afwachten maar weer. @ Senta, heftig hoor je vorige zwangerschap. Wel fijn dat je de volgende keer scherp in de gaten gehouden wordt. @ Piripiri, vervelend die heupproblemen. Hopelijk blijft het dragelijk voor je. @ Meijtje, lekker zo'n plotselinge vrije dag. @ Kirasese, welkom! Jullie gaan er dus eind vsn het jaar echt voor, maar misschien ook wel eerder als het zich aandient? Spannend hoor. @ babyspulletjes, ik heb de Bugaboo nog op zolder liggen, die is nog in perfecte staat, dus kan makkelijk nog een rondje mee. Voor het kamertje moeten er wel nieuwe meubeltjes komen. De kamer opzich is klaar om omgetoverd te worden in een babykamer, er hoeft geen verbouwing meer in plaats te vinden, want dat is reeds gedaan nadat we het huis gekocht hebben. Dit weekend lekker relaxen, heerlijk
Moest ff 3 pagina's teruglezen hoor! Haha, moet het echt bijhouden anders loop je achter. @babykamer: Hier weet ik ook al precies wat ik wil met de nieuwe babykamer straks. En ook de kamer van Sophie gaat geheel veranderen. Hou wel dezelfde wagen als nu, koop zo'n opstapje met wieltjes voor erachter en een draagdoek voor erbij. @doorslapen: vanaf 3 maanden sliep ze door. Eigenlijk daarna bijna nooit geen onrustige nachten, heel af en toe. Overdag ook een lekker ritme dus hier niks te klagen. Behalve gisteren...:x:x:x Meisje zit duidelijk in een sprong nu ze loopt en als het buiten dan ook nog geen regent, kun je weinig. Vandaag weer leuke dag gehad. Jazz festival in de stad dus gezellig wezen kijken en Sophie genoten. @kirasese: welkom, haha, ken je al van een ander topic en ken je verhaal van het spiraal. Wij klussen er nu ook omheen om het zo te zeggen. @ovutest: ja die van gisteren was positief, savonds nog knaltest gehad en ondertussen om ei gehad. Voelde het duidelijk en cervix is ineens ook weg/minder. Kan van mn vorige zwangerschap nog herinneren dat mn ei ook altijd wat later in mn cyclus kwam. Maar niet geklust want we moeten nog wachten @whoppie: veel plezier morgen! Kraamfeest kennen wij hier in Brabant ook. Zal een drukke dag worden, geniet ervan! @ iedereen: geniet van t weekend!
Mijn uk sliep al vanaf 4 a 6 weken door dus heb niets te klagen hahaha. Gaat rond 8 in bed wordt tussen 8-10 wakker en dan een flesje en slaapt ze zo door tot 12 met mij in bed. Nu ik gestopt met inbakeren slaapt ze overdag wat minder 3 x per dag, met inbakeren was het na elke voeding slapen hahaha. Ik kan niet wachten om zwanger te zijn!
@doorslapen, ik ben natuurlijk al even uit die tijd maar hier sliep die met 8 weken door, week 0/1 tot en met week 3 kwam die 3 keer per nacht wat ook moest voor zijn suikerspiegel en dat vond ik heel pittig. Na 8 weken sliep die van 23.30 tot 6.30 en na 5,5 maand sliep die van 20-6 @bv/ fv? Hebben jullie hier al een idee over? Ik twijfel aan alle kanten ik heb veel moeten missen in de eerste fase van mijn zoontje en ik zou het nu zo graag anders willen doen, maar ik ben zo bang dat dit mijn gevoel beinvloed. Ik moet er tzt heel erg goed over nadenken. Dan mag ik nu hopen dat mijn lichaam iets aan het doen is wat een reden heeft, heb een buik zo opgeblazen en winderigheid Nooit last van, dus hoop met een reden. Tevens krijg ik weer vage dromen vooral over sex (heeeel herkenbaar)
hee allemaal! Zoo heerlijk dagje gehad vandaag. Viel hier nog mee met de regen. Begon vanavond pas. We zijn vanavond heerlijk met z'n drietjes wezen eten bij een pannenkoekenrestaurant! Supergezellig en zoontje vond het ook fantastisch, heeft zijn ogen uit gekeken Voor morgen ook niet veel op het programma, even op visite bij schoonzusje en vriendlief gaat morgenochtend op de racefiets weg. Meijtje: Jeetje dat is pittig, elke nacht zo vaak eruit! Ik wordt al sjachrijnig als ik er één of twee keer per nacht uit moet. pfff wat een luxe voor mij dan hé? Mies: Aan het klussen zal het niet liggen dus hopelijk springt je eitje!! Whoppie: Veel plezier morgen op het kraamfeest!! Senta: Twijfel ik ook nog over... Wil even kijken of het ook mogelijk is om een combinatie te gaan geven, dat lijkt me ook wel wat. Maar moet ik me TZT nog maar even goed in verdiepen.
@ doorslapen: hier zitten we nu op 1x per nacht... Althans... sinds paar dagen weer hahaha Afgelopen nacht zelfs 22:00-06:00 Kiann heeft veel pech ivm verborgen reflux gehad en nu nog... Dus nachten met 3-4x flesje is hier doodnormaal En zelfs dan... wil ik 2e (3e)
Jij wil gelijk voor nummer 2 en 3 gaan? Nee voor ons is het klaar na de nummer 2, waarschijnlijk laat ik me dan gelijk helpen.
@kira: voordeel is bij jou dat het dan alleen maar beter kan gaan bij een 2e (3e)! Hier kan het bijna alleen maar slechter...
Ik heb bonuszoon van 5jr dus de volgende word eigenlijk de 3e maar voor mij dus officieel de 2e... vandaar de (3e) Na de volgende houd het op... 3 is zat...
Nou ja het kan nog vele malen slechter... Dus ik hoop dat volgende hetzelfde is of minder pech heeft hahaha Wel met 1 symptoom van verborgen reflux dik ik zijn/haar fles meteen in Dit gaan we niet nogmaals meemaken op deze manier
Mag ik me hier ook melden? Ik ben twee maand terug gestopt met de pil puur voor mijn eigen ik zat niet lekker in mijn vel zeg maar. Nu hebben mn vriend en ik gisteren een goed gesprek gehad en zijn er over eens voor een brusje voor onze zoon van bijna 1,5 gaan voorlopig rustig aan doen gebeurt het gebeurt het zeg maar. En als hij twee is wat meer gerichter kijken. Vind het zo spannend weer. Zoon is geboren dmv keizersnede lag in een stuit werd eerder gehaald omdat ik hem niet voelde bleek dus ook dat hij zich vier keer in de navelstreng had gewikkeld twee keer romp 1 keer nek en 1 keer been.
Welkom toekomstigemam! Gezellig dat je mee komt kletsen! Spannend weer als de beslissing eenmaal is genomen he?!
Babykamer de nieuwe baby gaat i d huidige babykamer en onze dochter krijgt tijdeljjk tot ze twee is n babykamer en dan krijgt ze een gewoon bed. Deze keer wil ik ook graag weer bv geven Welkom toekomstige mam Doorslapen hier ook niet. Max is zes uur.. maar meestal eerder. Nu is z ook wakker; -) zijn t nie wnders gewend. Hopelijk tweede wel n doorslaper
Hier 1 die slaapt van 7-7 de laatste weken eerder was het 7-8/9 Troelie ja heel spannend weer en dan ook twijfels doe ik er wel goed aan voor de jongste en ik heb straks geen werk meer redden we hetdan wel. Vorige keer bevallen met keizersnede dus toch wel beetje tgenop om evt gewoon te moeten bevallen.aangezien ik na vijf dagen ook weer op mn buik siep dus weinig last gehad. Ik wil ook weer bv gaan geven.bij de vorige tot ik weer zou werken volledig bv gedaan en net toen ik afgebouwd had naar alleen ochtend en avond werd ik ontslagen wel de bv tot een half jaar sochtends en savonds gedaan. Hoe oud zijn jullie kindjes? Mijn zoo tje is 17 maand. Volgende maand