Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Senta, sterkte met oma!

Woppie, klinkt gezellig het kraamschudden!

Aantal kids, we willen iig heel graag een 2e kindje en als we het na de 2e nog steeds zien zitten dan eventueel ook nog een 3e :). Ligt er dus helemaal aan hoe het loopt en of het ons uberhaupt gegund is.

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @senta: sterkte meis!

@whoppie: fijn gevoel is dat he, als zo'n feest achter de rug is, iedereen heeft genoten en zelfs jullie kleine man het goed heeft gedaan! Lekker nagenieten nog :)

@troelie: mooi lijstje weer! helemaal geupdate ;) Jullie nu voor t echie! Spannend! (ik wil ook, ik wil ook :x:x)

@aantal kids: 2 zou ideaal zijn maar als het blijft kriebelen dan zeg ik nooit nooit, 3 dus ;)

3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Senta sterkte met je oma!!

Lekker weer vandaag. Hoop er nog ff uit te kunnen met de kleine meid.
    Hier vrije dag maar genoeg te doen. Vanmorgen bij t cb geweest alles prima!
    Naar de huisarts geweest. Nieuwe wasmachine besteld. Die van ons begaf t gister ineens. Tja en daar kunnen we niet zonder. Zo komt zoontje van mb zus hier van anderhalf jr. Drukke boel!
    En vanavond komt een vriendin. Kijken if ze de hint op sophie dr shirt meteen snapt; -)

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @suus: dat ligt er natuurlijk aan hoe duidelijk die hint is.. ;)

5. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @suus, leuk hoor op zo'n manier vertellen! Heb ik nu ook al zin in! Waar heb je het shirt gekocht? Wasmachine stuk is altijd lastig, kun je niet zonder nee! Die van ons is nu 7 jaar, wellicht ook een keer aan vervanging toe, hij maakt af en toe al wel flink kabaal ;)

6. senta

senta Niet meer actief

Update wat betreft oma, ze knapt weer op. Pfff lekker dan :p Nee gelukkig maar.

Ik heb al veel fantasieen wat betreft het vertellen, ik zou het het liefste zo lang mogelijk voor me willen houden als het zover is. Maar ik denk dat ik dat dan ook niet kan hoor.

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh Gelukkig senta goed te horen dat t beter gaat!

Deze machine was acht jr oud. T zijn altijd weer extra uitgaven maar ja straks met een kleine erbij wel handig als t werkt;)

Hihi hint is wel duidelijk alleen moeten we wel sophie met dr rug naar de mensen toe draaien;)

Voor ne houden? Pfff moeilijk hoor. Alleen broers zussen en ouders en goede vrienden krijgen t nu te horen. Kan nie wachten tot de echo. zal nog wel vier weken duren

Lijstje ziet er goed uit!!!

8. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @senta, fijn van oma! Haha, zo lang mogelijk voor je houden.. Staat hier ook op het lijstje 'pogingen tot' ;)! Wil ook graag pas vertellen bij 12 weken (gezin wel eerder, maar de rest), maar denk niet dat dat gaat lukken :).

@suus, spannend hoor, weer iedereen het vertellen! Ik heb er nu al zin in. Maar duurt nog ff..

Ik hoop dat het deze ronde gelijk al raak is, ben ongeduldig ;)! Zou ook wel lekker zijn, aangezien we over 3 weken ook op vakantie gaan. Dan zijn we de eerste weken lekker op vakantie met zijn 3tjes en is het niet zo lastig om het ff voor ons te houden. Als we weer terug zijn zou ik dan 5 a 6 weken zijn. Kunnen we die week erna gelijk naar de gyn voor echo en kunnen we het daarna aan familie vertellen als het goed zou zijn. Haha, verder ben ik er nog helemaal niet over aan het fantaseren hoor :)

9. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD
    Mies 30 mei
    Blike 4 juni
    Eerste ronde
    Senta 4 juni Eerste ronde (cyclus 30 dagen)
    Mamasmeisje 4 juni
    0de ronde (cyclus 28 dagen)
    Whoppie 7 juni
    Eerste ronde (als cyclus 28 dagen blijft)
    Kirasese 19 juni 0de ronde
    Meijtje 24 juni Eerste ronde (cyclus van 31 dagen)
    froetsel 24 juni Eerste officiele ronde (cyclus van 36 dagen, als het zo blijft)
    Troelie 27 juni Eerste ronde (bij cyclus van 31 dagen)
    Evelientje 1 juli
    Eerste ronde (bij cyclus 28/29 dagen)

Zwanger
    Suus 20-01-2014 jongen/meisje
    Piripiri 24-01-2014 jongen/meisje

Zo, ff bijgewerkt :)

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Zo moet even wat teruglezen, zit nu op mijn werk, heb ff pauze... Vervelend om de hele dag te moeten werken (half negen tot half negen) Als het zulk mooi weer is buiten :(

Toekomstigemam:
    Welkom!

Bevalling:
    Hier ook een hele nare bevalling met uiteindelijk spoed keizersnede gehad... dus zie nu al op tegen de volgende keer :(

Troelie:
    Mooie cyclus, en fijn gevoel om er nu echt voor te gaan of niet?

Senta:
    Wij lopen gelijk zie ik!

Suus83:
    oeh spannend vanavond!!

Fantaseren:
    haha ben ik ook al lang aan het doen, mocht ik nu zwanger zijn kunnen we het mooi met Vaderdag aan onze ouders vertellen haha..
    Morgen zou ik eventueel een testje kunnen wagen, dan zit ik zes dagen voor mijn NOD en bij mijn zoontje testte ik toen ook al positief... wat zal ik doen?

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Blike, kunt altijd poging wagen.. Baadt het niet, dan schaadt het niet ;)! Ben benieuwd! Voel je al wat?

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    ML kwam met namenopties :D
    Yeahhh hahahahaha
    En met plannen voor slaapkamers...

We gaan ook nadenken over buggy/kinderwagen etc :)

13. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel

Mezelf ff toegevoegd

14. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Sorry mensen. Lees af en toe vlug mee, maar ff druk druk. Hoop snel weer wat socialer te zijn....
    Succes

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @blike: spannend joh! Ik zou wachten met testen om teleurstelling te voorkomen maar weet dat het moeilijk is. Pff wel lange dagen zeg van half 9 tot half 9 maar je bent bijna klaar nu!

@senta: gelukkig dat het beter gaat met je oma!

@suus: en snapte ze de hint?
    Wel grappig, hier ook al fantasieën over hoe het straks te vertellen..Heerlijk om daar over na te denken.

@weer: lekker weer vandaag en morgen nog beter. Heb vakantie nu :) Denk dat ik straks last minute centerparcs ga boeken. MOET gewoon ff weg.

Fijne avond allemaal!!

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Troelie:
    Nee, ik voel nog niets... ga toch een testje wagen morgen haha
    Ook al weet ik donders goed dat het nog wel héél vroeg is ;)

17. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Spannend blike,

Hier ook vandaag ongesteld geworden dus kunnen ook beginnen gaan op vakantie dus wie weet hihi.

Vandaag heerlijk genoten van het weer

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @toekomstigemam, dan lopen wij ongeveer gelijk! Gezellig ;)!

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @blike: succes... ik zou het zelf niet doen denk ik (meer omdat ik al eens vroeg getest had en positief, maar toch ongi geworden op de dag dat ik ongi moest worden, dus vmk), maar hoop t voor je. Succes! :)

@vakantie: lekker, wij in september pas en natuurlijk met de zomerfeesten in Nijmegen vrij. Maar verder pas in september...

Ik heb vandaag weer een training met Evy (hardlooptraining via telefoon) gedaan. Met de wandelwagen, want ja, de kleine kan niet alleen thuis blijven... ;)
    Ging wel goed, training 4 alweer en ben benieuwd of ik t vol kan houden.

20. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Leuktroelie

Whoppie mrt de wanderwagen ja ging dat een beetje? Zie mezelf dat niet doen. Ik ren ook hard ook met evy gedaan nu gewoon zonder

Deel Deze Pagina