Oke en ging dat goed? en ren je nog regelmatig? Met de wandelwagen is wel te doen, maar was pas les 4 dus ook nog redelijke stukken wandelen. Dus weet niet hoe het straks gaat, als ik langer ga rennen en of de wandelwagen dit volhoudt...
Actief hoor!! Ik denk aan sporten... is ook een sport En ik heb Sonja Bakker dieet gevolgd... Broekmaat nu dus 2 maten kleiner dan vóór zwangerschap dus vind het prima
Ohkan mefantasie om het grote nieuws te vertellenzo voorstellen Vriendin had t snelste door, binnen een kwartier(gister bij vrienden duurde t een uur) Superweer vandaag Piri piriik ben ook minder sociaal nu, vaak te moe. En n kleine in huis maakt wel n verschil...
Leuk hardlopen met Evy! Ook gedaan en tot les 12 gekomen ofzo. Toen overgegaan naar wielrennen. @vakantie: heb nu 2 weken en daarna ongeveer de hele maand augustus dus we hebben gisteren besloten om dan naar Mallorca te gaan met de kleine meid. Zin in!! Nu nog ff iets boeken. Iemand tips? Familiekamer of 2-of 3 kamer appartement?
Wij zijn twee jaar geleden in Cala d'or geweest. Was een goed app en wel leuke boulevard en strandjes. Wel erg druk want zijn lang en smal, zijn min of meer baaitjes. Wij zijn met zn tweeen geweest dus kan verder geen advies geven over grootte kamer. Als we gaan in september dan denk ik twee kamers, kan de kleine apart slapen en hoef je niet heel stil te doen...
sorry heb alles gelezen maar weinig is blijven hangen. (ben echt moe hehe) @sport, niet veel nog, fiets wel bijna elke dag met werk en loop km af per week met de kleine meid en neeeeee denken aan sport telt niet hahahaha @vakantie @oma, ben blij dat het wat beter gaat! @vertellen, nog niet over nagedacht, eerst positieve test. Mensen al leuke ideeën? @namen uhm wel voor een jongen maar nog niet voor een meid. We zijn al even aan het zoeken, vooral voor een jongen vinden wij echt heel moeilijk. @vakantie een maand gran canaria met dank aan mijn ouders we hebben een best zwaar jaar achter de rug en mijn ouders staan ons bij. Ik ben echt heel gelukkig met mijn paps en mams. Zonder ze waren we dit jaar zeker niet gegaan. We zijn toe aan rust. @ lange werkdag, die was dat, met dit lekkere weer?? Echt een ruk pffff. ik blij dat ik alleen cursus had nog 2 dagen werken en vrijdag avond verder niet deze week. We hebben wel een leuk druk kletsend clubje zo! Ik vind het echt super!! ... al is het moeilijk om soms alles bij te houden
Goeiemorgen, Vandaag zes dagen voor NOD, zou heel dapper gaan testen vandaag.... maar ik durf niet... en wacht toch nog maar even twee daagjes af. Bovendien heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben deze maand. Suus: Leuk hé? om het te vertellen! mamasmeisje: Heerlijk zeg, mallorca! Vakantie: Wij gaan eind juli op vakantie, lekker naar Italië met de caravan van mijn ouders. Superveel zin in!
Goedemorgen, Lekker gekletst weer, ben een dagje niet geweest en heb meteen pagina's om door te lezen. Wel gezellig! Even kijken wat is blijven hangen.... @ Whoppie; fijn dat het een geslaagd feest was. @ Senta: dat was even slecht nieuws over oma, gelukkig gaat het weer wat beter met haar. @ Blike: Wat spannend om bijna te kunnen testen. Moeilijk om je in te houden hè. Welke testen gebruik je? Ik heb gisteren bij z&k een nieuwe set ovulatietesten besteld en een paar dipstick zwangerschapstesten. Ze zeggen dat je die al dagen voor de nod kunt doen. Italie, fantastisch land, mijn favoriete vakantieland! Gaan we volgend jaar weer heen, dit jaar wordt het Barcelona. @ Mamasmeisje: fijne vakantie! De last minute CP al geboekt? @ Suus: wat leuk om het te kunnen vertellen hè. @ Meijtje: een hele maand vakantie naar Cran Canaria van je ouders, dat is echt verwennerij. Lekker hoor! @ aantal kids: ik wil er het liefst 3. Vriendlief vindt 2 ook prima, maar zegt niet dat 3 uitgesloten is. Eerst maar eens voor kindje 2 gaan
Evelientje: Barcelona is ook mooi, ben ik ooit een keer met een vriendin geweest, gaan jullie in een hotel? en vlliegen of in de auto? Ik heb trouwens de kruidvat en zwanger en kids dipstick. Maar denk echt niet dat ik zwanger ben. Bij de andere twee zwangerschappen heb ik in een agenda al mijn symptomen opgeschreven, en bij beide zwangerschappen had ik rond 6/7 DPO felle steken en krampen in mijn buik. waarschijnlijk innesteling. Nu heb ik echt nergens last van. Nog geen enkel steekje of krampje. Daarom denk ik dat ik niet zwanger ben. Aantal kinderen: Liefst zou ik drie of vier kinderen willen. Mijn vriend houd het momenteel bij twee. Maar inderdaad is drie bij ons niet uitgesloten.
Blike: Wij gaan met het vliegtuig en verblijven in het (vakantie)huis van een kennis. Voor het eerst genieten van een privézwembad Ik ben benieuwd naar Barcelona, ik ben er nog nooit geweest. Heb wel goede verhalen gehoord. We gaan het meemaken Naar welke plaats/streek gaan jullie in Italie? Je hoort weleens dat vrouwen bij twee zwangerschappen totaal verschillende symptomen hadden, dus het kan wel nog, ondanks dat je denkt van niet. Het is even afwachten.....
Italie prachtig land Aantal kinderen 3 of 4. Zwangerschappen kunnen enorm verschillen. Eerste zwangerschap nergens last van. En nu misselijk tot 16 uur. Ook voor de positieve test was t anders. Eerste geen symptomen en nu wel. Over een paar dgn weet je meer
Evelientje: We gaan naar Lago de maggiore, dit ligt helemaal bovenin Italië op de grens van Zwitserland. Lekker de rugdrager mee en mooie wandeltochten maken! Heel veel zin in! Een prive zwembad is heerlijk zeg!!! Suus: Ja ik weet het... probeer mezelf alleen niet gek te maken....
Blike, prachtig meer, mooi gebied! (heb even gegoogled). Dat wordt vast genieten. Vorig jaar zijn wij naar Lazise geweest aan Lago di Garda. Het was best erg warm met 38C a 40C, maar het was er prachtig. Mooi land, aardige mensen, heerlijk eten......ik ben fan!
jaa, daar zijn we ook een keer geweest, lago di garda! prachtig daar hé?!!!! Ik ben ook helemaal Italië fan! Zie alleen een beetje op tegen de autoreis met onze ongeduldige dreumes...
Inderdaad Blike, het is daar prachtig! Zijn jullie toen ook naar Verona geweest? Zo'n mooie stad. De autoreis..... ja dat kan soms tegenzitten, dat weten wij ook. Vorig jaar hebben we 17 uur over de reis gedaan, waarvan 5 uur op de Brennerpas . Dat was wel even doorbijten. Zoonlief deed het fantastisch, maar die is wel wat jaartjes ouder dan jouw kleine man
Ik zit nu 6 dagen voor nod ik heb een gevoel maar we wachten af dat kwam eigenlijk doordat ik gisteren in bed lag en zo misselijk washeel herkenbaar.
Hey girls, lekker gekletst! Testen en symptomen, kan echt iedere keer anders zijn. Maar ja het is toch wachten op of een positieve test of ongesteldheid. Dat zijn de enige duidelijkheden . Ik vind het nooit erg om eerder te testen, maar kan ook wel goed relativeren, dat scheelt. Als hij nog niet posi is, kan het te vroeg zijn of niet raak. je weet dan nog steeds niks, dus ik ben dan niet snel teleurgesteld. Vakantie, wij gaan over 2,5 week naar zuid-frankrijk voor 2,5 week ! Heerlijk, heel veel zin in. Gardameer, zijn wij ook paar jaar geleden geweest, erg leuk! Qua kamer in hotel, ik zou in iedere geval iets met een buiten boeken. als de kleine dan in bed ligt, kun jij in ieder geval nog lekker buiten zitten en zit je niet vast op je kamer. Verder geen tips. Hardlopen, ik ben toevallig ook gister weer met Evy begonnen. Week of 5 ook begonnen, toen 2 weken heel fanatiek gedaan totdat ik last van mijn knie kreeg. Had nog oude schoenen en knie was hierdoor overbelast. Nu nieuwe schoenen gekocht en ging gister helemaal goed. hopelijk blijft het zo!