Oh Senta dat klinkt veelbelovend. Spannend, wanneer ga je testen? Op nod of eeder? Niks mis met Spanje toch, gaan wij ook heen dit jaar Troelie, Zuid Frankrijk, ook mooi, ben ik ook een aantal keren geweest. @ Hardlopen, ik ben er alweer mee gestopt, maar liep een aantal weken geleden ook nog met Evy. Wel leuk. Daarvoor ook nog met een schema van hardlooptijden.nl Nu even niet, ik ben lui op het moment
@hardlopen mijn man is bloedfanatiek aan het lopen. Iedere morgen voor zijn werk @testen pas als ik 2 dagen overtijd ben al maak ik mezelf ook wel gek.
@senta spannend! @evelientje was het maar zo'n feest, grotendeels geleend bij paps en mams, maar hoeven we niet gelijk terug te betalen. We zitten voor 1900 euro met z'n 3e een maand in gran canaria los geboekt en alles uitgezocht. Met autoverhuur net geen 2400 euro. Wel veel geld, maar voor een maand weg... even een maand rust, eindelijk rust. Ik kijk er zo naar uit. Het pas over 3 maanden, maar nu al zo'n zonnig vooruitzicht! aanstaande maandag eindgesprek map inleveren en klaar met de studie ! jeeeeej wat heerlijk eindelijk einde in zicht. Binnenkort nieuw hoofdstuk open slaan. Donderdag sollicitatiegesprek. hihi
fijn meijtje! en spannend... @Senta: klinkt veelbelovend. Wow allemaal leuke vakanties! Ik wil ook.. Vandaag naar tandarts geweest... foto maken. Ben je zwanger? Uhm nou ik weet t niet. Kan zomaar. . Dus maar even niet
@meijtje, lekker hoor! Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt om lekker met zijn 3en te zijn voor een maand. Ik zou niet zoals jij kunnen leven met een man die alleen ih weekend thuis is. Respect hoor. Lief dat je ouders jullie helpen! @toekomstigemam, ik ben ook benieuwd hoe onze dochter de autoreis gaat beleven.. We doen het wel in 2 dagen, overnachten zowel heen als terug ergens halverwege. Jullie in 1x of ook overnachten? Dames, wie gaat er als eerstvolgende testen?! Ik ben benieuwd of er al weer wat super zaadjes een super eitje gevonden hebben !
Troelie kan er over heen gelezen hebben hoor maar waar gingen jullie heen? Wij overnachtten eerst twee nachten bij iemand die ik ken van zp jan amas 2012 bij hun in hotel in oostenrijk en dan kunnen onze zoontjes nog ff spelen Qua ongi eergister voor het slapen klein beetje rood gisteren iets bruin vandaag bijna niets...hmm wacht morgen even af en anders testje voor de zekerheid
@troelie dank je wel. Ja dan hebben we echt alle tijd met elkaar. Soms is het nu op de drempel overdragen,want dan moet de ander werken. Vanaf 1 juli ga ik van 24 naar 16 uur, dat gaat eindelijk want dan ben ik klaar met mijn studie. Soms is het rot, maar ik moet zeggen het went wel. @autorit is ook spannend met zo'n kleintje. Wij gaan 4 uur vliegen ow ow (A) .... Maar zo lang in de auto zal onze kleine niet zo leuk vinden haha, die gaat al huilen als ze er een uur in moet zitten. Hoe doen jullie mini;s het nu in de auto??
Even bijgelezen en veel info hoor, kan onmogelijk overal op in gaan en bijbeppen hihi. Grappig om te zien hoeveel soms raakvlakken langs zien komen. Mijn heup gaat nog steeds slecht, ( zag ergens een vraag langskomen).. Helaas, mijn heup/bekken probleem is ontstaan in de 6e 7e maand van vorige zwangerschap en jammer genoeg alleen maar erger geworden. maandag nar gynaecoloog, en daarna een afspraak inplannen voor een mri, ( als ik +_15 weken ben). Ondertussen is het leven soms best zwaar, dochterlief loopt al 2 maanden te spoken, eet slecht en daardoor s'nachts minimaal 2 voedingen, niet grappig. Morgen moet ik sowieso even naar de huisarts, overleg ik gelijk even was wijsheid is. miss moet ik dr maar 'gewoon' een keer laten door huilen in de hoop dat ze weer in een dag ritme komt en dan overdag eet....want inmiddels weet ik niet meer waar ik goed aan doe... Ik kan mijn energie beter gebruiken, moet t ook weer delen nu.....ondertussen ben ik ook mijn hobby kamer aan het leeg halen, dat word straks de hobbykamer van mijn man, en dan kan onze dochter in zijn oude kamer. Onze uk kan dan in haar kamer..( beetje geschuif) maar we willen graag allemaal op dezelfde verdieping slapen. En de kamer waar ze heen gaat hoeft enkel een leuk behangrandje of evt een muurtje sauzen, dan is ie al klaar. Ben wel aan oriënteren of ze dan nog in d'r ledikant slaapt of in een heus groot bed ( ze is dan 1,5 )...en een een wagen, ja ook een dilemma...Om over de naam nog maar te zwijgen hihi. Dat vonden we bij dochterlief al, maar een meisjes naam hadden wel al voordat we überhaupt ( 5 jr geleden gingen trouwen) hihi...dus stiekem slaakte we een zucht toen ik beviel en we hoorde een meisje...grin..Bij nummer 2 hadden we sowieso afgesproken een geslachtsbepalende echo te laten doen, dus dat word straks wel een stuk makkelijker, ook kwa kleding, ik heb alles nu bewaard, welicht is dat niet meer nodig.....kortom alles spannend Ten laatste, ik heb het nog niemand verteld, behalve de orthopeed en vanmorgen mij fysio..Ik vind t eigenlijk erg moeilijk om blij te zijn ( sorry, klinkt mis niet aardig voor de geen die heel erg proberen)....t is allemaal zo snel gegaan en we wilde wel zwanger worden, maar hadden nog geen knoop doorgehakt en hij/ zij is nu ontstaan door een "foutje ven durex" spijt heb ik absoluut niet, maar miss doordat het zo raar gelopen is, en nu gedoe met mijn heup...vind ik t gewoon moeilijk de accepteren. ( ergens heb ik t gevoel van schaamte)..mijn man vind dat ik het mijn vader moet vertellen zodat ik misschien opgelucht raak....maar ook dat vind ik moeilijk....lastig... Sorry voor mijn lange verhaal...
Drukke dag gehad vandaag, nu pas tijd om te reageren. @whoppie: wij zijn 3 jaar geleden naar cala d'or geweest in Mallorca. Dit keer willen we ergens anders op Mallorca maar vandaag geen tijd gehad het internet af te speuren. @evelientje: last minute cp gaat niet door :x Wilde weekend van vrijdag tot maandag boeken en de mogelijkheid om dan donderdag al in te checken tot zondag maar dat was alleen mogelijk zonder last minute korting (dus 240 euro duurder ) en dat vinden we wel erg veel. Dus helaas, we zien wel wat we gaan doen. @blike en senta: knap dat je nog even wacht met testen. Ikzelf zou wachten tot mn NOD of zelfs daarna. En sowieso samen met mn man testen.
Shi..grrrr. heb n uur zitten typen om weer bij te zijn..... Is t bericht niet geplaatst....ga nu slapen. Hopelijk morgen herkansing... Truste
@auto: hier super. Moeten regelmatig een uur rijden naar schoonfam en vrienden in Achterhoek, maar hij slaapt bijna altijd en anders zit ie lekker rond te kijken. @test: hier pas de 7e (of mss zelfs de 8e) dus nog ff wachten
@toekomstigemam, wij gaan naar z-frankrijk. Leuk dat jullie onderweg nog ff een meeting hebben . @meijtje, onze kleine doet het sofar gewoon goed in de auto. Maar ja z-frankrijk is wel een stukje verder dan wat we nu vaak rijden . We gaan gewoon om de 2 uur een half uurtje stoppen, kleine er ff uit, ff bewegen en dan weer verder. Als het goed is rijden we beide dagen zo'n 6 uurtjes, dus dat valt dan uiteindelijk nog wel mee (hoop ik). @mamasmeisje, jammer dat cp niet door gaat. Ik vind cp en al die parken toch vaak nog best duur. Tenzij je een groot huis neemt en met meerdere stellen gaat, dan is het nog wel te doen.
Troelie: Ik heb dat ook wel, er blijft nog altijd hoop... Je hoort hier ook zoveel verhalen dat meiden eerst negatief testen en pas ná NOD positief.... En zo klamp ik me aan iedere strohalm vast tot ik bloed zie... Ohhh lekker al over 2,5 week op vakantie! Evelientje: Ik heb momenteel ook een luie periode, ook al zou ik eigenlijk wel wat aan sport moeten doen... pfff Senta: wow, voor zijn werk?? dat is inderdaad fanatiek zeg Meijtje: Wat voor studie heb je gedaan?? Jeeej fijn om klaar te zijn hé?! vond dat zoooo'n heerlijk gevoel Succes met je sollicitatie! Opzich doet mijn zoontje het redelijk in de auto, maar als het té lang duurt wordt hij vervelend. Deze zomer moeten we ongeveer 12-14 uur rijden... proberen om het in twee keer te doen en dan 'snachts te gaan rijden zodat hij lekker kan slapen in de auto. mamasmeisje: Aah balen van CP, ze weten wel wat ze doen met dit slechte weer hé? er zijn vast meer mensen die een last minute willen boeken op het moment! Testen: Morgen ga ik een testje wagen, maar heb er geen goed gevoel over en ga er vanuit dat het negatief is... Ben echt moe, ons draakje spookt al twee nachten achter elkaar, terwijl hij dat nooit meer deed, dus deze moeder is dat ook helemaal niet meer gewend... Moest gisteravond ook nog tot tien uur werken dus kon ook niet vroeg op bed... vanavond nog maar eens een poging wagen..
Hallo lady's! Heb al een dagje niet geageerd drukke periode school etc. Vandaag moest me ukkie naar het ziekenhuis voor haar provocatie test ivm koemelk allergie! Voor de tweede keer. Vandaag mocht ze jammer genoeg niet deelnemen omdat haar eczeem te heftig was. Dus nu verplaats volgende week en vandaag een spoed consult bij de allergie polie kunnen krijgen. Hoop dat ze er nu minder last van krijgt! Dus wie weet krijg ik een nog vrolijker kind ( ze zeiden dat ze nog vrolijker wordt als ze daar van af is) vraag me af of dat kan. Hahahahaha ze lacht ondanks alles, weet nog met 6 weken toen ze werd opgenomen ivm het hevig spugen etc! Artsen stonden versteld : bleef maar lachen ondanks de pijn. Hier al klaar met me menstruatie we hebben afgesproken om de dag te klussen in iedere geval, maar dagje extra kan geen kwaad. KAn niet wachten om weer zwanger te zijn. Hier zouden we deze maand op vakantie gaan mogelijk gaat het nier door ivm school. Heb maandag een afspraak hoop dat k niet nog 4 weken op stage moet, hoop ht niet! Hier trouwens echt een zware zwangerschap en bevalling gehad. Maar toch kriebelt het!
@toekomstige mam en troelie, gaan jullie voor het eerst dat stuk rijden met de kleine? Wij vertrekken 14 juni naar spanje en we gaan na de middag rijden, Kleine man gaat eerst naar de psz en dan pakken wij in en gaan dan rijden. Op ons gemakje ,mcdonalds onderweg en lekker rustig aan, tot het moment dat het eigenlijk bedtijd is, dan gaan we hem gewoon als anders in pyama zetten en voorlezen en dan gaan we echt rijden. (we wonen in het midden van het land anders moeten we eerst uren file rijden nu zijn we voor de files het land uit) We komen dan als het goed is rond een uur of 10 in de ochtend op de camping aan, ja die dag is even wat pittiger maar wel te doen, in de vaond op tijd mee naar bed en we kunnen weer. We gingen voor het eerst met onze zoon toen die 8 maanden was, ging perfect kind heeft heen en terug geslapen. daarna toen die 1,5 was, was die wat meer wakker, nu zal dat ook wel zijn. @testen het feit dat ik niet durf zorgt ervoor dat ik het kan laten, het zou wel heel toevallig zijn als ik nu gelijk zwanger ben ga er ook neit van uit, maar feit blijft mijn lichaam doet wel wat en ontpillen kan het niet zijn ben al 2 jaar lang anticonceptieloos.
@senta, ja voor het eerst zo lang. Zijn wel een paar keer zo'n 3 uurtjes rijden weg geweest, ging prima. maar niet 1200km. Wij gaan 's ochtends weg en dan voor het avondeten bij onze overnachting. Overnachten in een hotel, lekker makkelijk. En dan volgende dag 2e helft. Kunnen pas vanaf 17uur die dag de camping op, dus heeft geen zin om 's nachts te rijden. Vind het ook niet zo fijn als ze zo lang achter elkaar in de maxi cosi zit. Nu kan ze lekker 's avonds gewoon ff goed bewegen en 's nachts lekker plat in bed. Wij pakken de dag van tevoren de auto in. Hoop dat alles er in kan . 14 juni, dat is ook al bijna. wij vertrekken 16 juni.
Hier kunnen we er ook pas vanaf 17 uur in maar nog nooit gehad dat we er niet in konden ruim voor die tijd en anders gaan we even aan het zwembad liggen. R. was de eerste keer dezelfde leeftijd als jouw kindje, maar zat al in de opvolgstoel een 0+ stoel achterstevoren, dat ging perfect, we weten inmiddels dat die overdag niet gezellig is in de auto en slapen is een drama op een andere locatie dus dat ga ik niet 2 nachten gokken nu is die lekker moe op de camping en dan is die er gelijk doorheen. Ja het schiet zeker al op ja heb er wel zin in hoor.