Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @senta, ja ik ook zin in! En misschien gaan we allebei wel met zijn 4en op vakantie ipv 3 ;)

2. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Nee wij zijn vorig jaar naar zuid frankrijk geweest maar toen was hij nog maar 8 maandjes nu bijna anderhalf dus is nu veel meer wakker in de auto ach we zullen het wel zien.

3. senta

senta Niet meer actief

Ik hoop het ja.
    Verder ik moet gaan werken dus ben niet van de partij verder. Trouwens denk een buikgriepje hele middag al spugen.

4. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Beterdchap senta

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @whoppie hebben jullie geen plannen? Bij ons wisten we het ook pas van de week dat we gaan. Eigenlijk waren we er op ingesteld dat we dit jaar niet konden.

@toekomstige mam, hier altijd huilen na 30 minuten, ze slaapt overdag gewoon niet langer, dus dan is ze wakker en gaat zich al heel snel vervelen.

@mamameisje zo dan, ja dat zou ik er ook niet extra voor betalen. Ik vind cp echt heel duur! We hebben vorig jaar een weekje gran canaria gedaan, want dat was goedkoper! (we hadden wel geluk met de ticket)

@piripiri ik kopieer altijd mijn geschreven tekst. Ik heb dat al zo vaak gehad, of dan denk je volgende pagina.... shit alles weg grrrrrr al een beetje over de frustratie ;) :D

@troelie lekker dat het zo goed gaat in de auto. Hopelijk blijft het zo.

@blike1987 verzorgende IG nu (heb al PABO diploma) en ja heerlijk. Maar ik ben al voor een andere studie aan het kijken. En morgen arbeidsvoorwaarde gesprek al, eerste was al positief, dus ik ben benieuwd :)
    Hopelijk gaat het goed als jullie gaan rijden, dat de kleine man wil slapen.

@froetsel het blijft spannend he, het opnieuw zwanger worden en het heel graag willen. Ik had gedacht dat het minder zou worden, maar het lijkt wel alleen erger te worden, ik ben heel ongeduldig :D

@senta en troelie ik ga pas in september en dan hoop ook met z'n 4en op vakantie te gaan. Laatste vakantie was ik 20 weken hihi. Te lang geleden dus!

@spookie spookie elk uur van de nacht. nu die advocaat op tv kijken beetje lachen hier in mn eentje op de bank :) Fingers crossed voor morgen...

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @senta balen beterschap!!

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @meijtje: wij gaan, als we gaan last minute op vakantie in sept. Maar ik vind de voorpret altijd zo leuk. Ik was de vorige keer op vakantie 12 weken dus ook erg lang geleden. Ongeveer een jaar. haha..

Als ik het o hoor ben ik echt blij met ons kleintje. Die leg ik voor achten op bed en rond 6.15/6.30 wordt ie weer wakker. En ja dan moeten we toch opstaan. Dus geen problemen en helemaal happy...

8. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Moet zeggen... dat Kiann zo moeizaam gaat maakt soms de wil naar 2e lastig...
    Zo jammer eigenlijk dat kriebels daardoor beetje weggestopt worden.

Maar ok, dan zie ik de 2 broertjes samen... en dan komt het weer terug gelukkig :)

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kirasese heb ik ook met de kleine meid. maar ik moet weten dat het ook anders kan. Mensen blijven weg door het gedrag van de kleine meid. ze is alleen maar aan het emmeren, vervelende eter, super eigen wil, nu al handen binder en een slechte slaper dag en nacht. Eeuwig een irritante gedrein en eindeloze huilsessies om aandacht. (denk aan jantje lacht jantje huilt) Ze zegt pappa mamma en lekker nu na, dat is wel grappig. Ik moet zeggen dat ik nu pas sinds een maand leuke kanten aan mijn kleine meid ziet. Maarja heb niet voor niets 6 maanden een huilbaby gehad. Nu valt ze nog wel onder de noemer huilbaby, maar huilt niet meer 18 uur per dag.
    Dus ik snap echt als je zegt dat het de wil naar de 2e lastig maakt, wat als het weer zo is met hetzelfde gedrag of nog erger. Heb je er 2. Ik ben er ook wel eens bang voor. Maar ik wil weten of het ook anders kan en ik laat mijn kleine meid met haar moeilijke gedrag (of hoe je het ook moet noemen) het geluk van een 2e niet weg nemen.

@whoppie ja nu kwam er wat voorbij en waren de vleigtickets goedkoop. We gaan op gran canaria altijd naar hetzelfde bungalowpark en we boeken direct bij het complex, dus geen extra kosten enz. Losse ticket om te vliegen :) En dan zijn we op vakantie haha. We verkennen vanuit daar het land. Heerlijk ik heb zo'n zin en september is nog zooooo ver.... Dan is iedereen geweest en terug en dan zeg ik, ja ik ga een maand op vakantie :D

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Inderdaad balen van cp. Is eigenlijk best wel duur ja. Heb leuke last-minutes gezien voor 1 week naar de zon en dat is nog goedkoper als cp. Dus de centjes lekker in onze zak houden.

Gisteren peuterbed gekocht op marktplaats! Helemaal blij! 20 euro incl lattenbodem en matras. Ziet er super goed uit. Wil hem nog wel even in een mooi kleurtje verven en dan issie helemaal mijn smaak!

ipv vakantie heb ik manlief aangestuurd om de zolder verder af te maken. Dan kan de studeerkamer naar zolder en hebben we een nieuwe babykamer :D. En hij is fanatiek aan de slag gegaan joh, haha. Ik blij! Tja wat moet je anders met dit weer...:(

@senta: beterschap!

@meijtje: hopelijk rustige nacht voor jullie!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamameisje leuk een last minute naar de zon hmmm :) kunnen we wel gebruiken. Haha klussen dan maar. En gaaf dat je je peuterbedje hebt. Het is allemaal handig naar eigen hand te zetten met een kleurtje. Leuk ik ben benieuwd hoe het wordt!

@nachtrust. Ik ben tot vrijdag avond alleen (manlief is door de weeks aam het uitrusten hahaha) Ze zal zo nog een keer komen en dan hoop ik tot 3.00 te mogen slapen. Dan ben ik al blij.

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @ Meijtje:
    Pffff klinkt ook mega lastig!!!

Hier verborgen reflux en daarna geen idee...
    Lopen bij HA en binnenkort KA... arm kindje...
    Het is voor rest SUPER lachebekkie als hij kans krijgt :D
    Dat maakt de lichtpuntjes.

Maar snap wel wat je bedoelt met "kijken of het anders kan"
    Zou graag eens relaxte baby willen die lekker slaapt en tevreden is en geen pech heeft met zijn/haar lichaampje... gewoon 24/7 genieten (buiten de normale babydingen)
    Hier maanden ook 10-14u krijsen per dag...
    Nu modderen we nog steeds veel aan, vind zo zielig voor um...

Maar geniet zo enorm van hem... zou hem never willem missen...
    :) :) :)
    Dus eigenlijk zou ik graag nog 1 willen... ongeacht dat kans op herhaling is...

13. senta

senta Niet meer actief

helaas is oma na een korte opleving toch overleden.

14. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Oh Senta, wat een droevig bericht.
    Heel veel sterkte met het verlies van oma.

15. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Senta gecondoleerd...

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Gecondoleerd senta! Sterkte komende dagen.

17. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Senta gecondoleerd!

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Sterkte Senta!

19. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Senta sterkte met het verlies

20. senta

senta Niet meer actief

Thanks meiden, raar hoor je man zo vedrietig zien.

Deel Deze Pagina