@Senta gecondoleerd met het verlies van oma. Sterkte voor jullie allemaal. Ja dat is zwaar om je man zo verdrietig te zien.
Sterkte Senta!! Ik heb vanmorgen getest, dacht dat ik al op 10 DPO zat, maar zit nog maar op 9 DPO, omowit helaas... Zaterdag nog maar eens een testje proberen.
@blike, ah spannend he? Binnen een paar dagen weet je meer! @whoppie, jij er al een gevoel bij? Hier bijna ongesteld af. Vandaag een heerlijk dagje gehad. Morgen wordt het fantastisch weer, ga ik lekker van genieten. Mijn zwager is morgen ook jarig, ga ik met de kleine dame ff langs.
@tester geen idee waar ik zit... we klussen nu elk weekend wat af, door de weeks is hij toch niet thuis dus ja dan gebeurt er weinig... Geen idee wanneer ik mag/ kan testen, als ik over een week of 6 niet ongesteld ben geweest, dan denk ik dat het raak is haha @sollicitatie, gaat bij mij nooit normaal, heb al werkkleding, sleutels en mijn werkrooster van juli en ik heb nog niet eens mijn diploma in handen (aankomende week mijn BPV map inleveren afgetekend en wel) Uhm ja, ze hadden het al over opleiding tot verpleegkundige.... whoo stop even relax, kom hier net (denk ik) binnen hahaha. Even geen studie en als ik ga studeren wil ik graag maatschappelijk werk doen. O leuk tuurlijk mag dat ook.... uhh
NOD Mies 30 mei Blike 4 juni Eerste ronde Senta 4 juni Eerste ronde (cyclus 30 dagen) Mamasmeisje 4 juni 0de ronde (cyclus 28 dagen) Whoppie 7 juni Eerste ronde (als cyclus 28 dagen blijft) Kirasese 19 juni 0de ronde Meijtje 24 juni Eerste ronde (cyclus van 31 dagen) froetsel 24 juni Eerste officiele ronde (cyclus van 36 dagen, als het zo blijft) Troelie 27 juni Eerste ronde (bij cyclus van 31 dagen) Evelientje 1 juli Eerste ronde (bij cyclus 28/29 dagen) Toekomstige mam eerste ronde cyclus van +- 30 dagen Zwanger Suus 20-01-2014 jongen/meisje Piripiri24-01-2014 jongen/meisje Zo, ff omhooggehaald weer. Op ipad doet ie wel alles weer zwart maken. Maarja.. Piripiri, Ik las nu pas jouw stukje over jouw gevoel. Iedereen heeft zijn eigen wensen/ideeen/gevoelens en dat is niks om voor te schamen. Tuurlijk, er zijn mensen die heel lang bezig zijn om zwanger te worden die dit op zichzelf betrekken en er misschien boos om zullen worden. Maar heel lullig gezegd, is dit niet jouw probleem. Ik hoop dat je het minder leuke gevoel snel over gaat voor je! Hoe gaat het nu?
@piripiri: ik kan me ook wel voorstellen dat je even niet goed weet hoe je je moet voelen. Schaamte hoef je natuurlijk niet te voelen. Jullie waren toch al van plan te proberen voor een tweede. Die blijdschap komt wel weer, als je de echo ziet en je je beter voelt met je heup.... @Troelie: ik denk zwanger... maar ja dat kan ook gewoon de hoop zijn. Symptomen heb ik, behalve een metalige smaak (soms) en rare dromen, niet. Dus ik denk dat het gewoon de hoop is... Oh ja ben ook moe. Maar dat kan ook door t dieet komen. Dus gewoon maar afwachten
Wacht vol spanning af hoe jullie testen zullen zijn! Heerlijk om mezelf hierin zo in te leven, haha. Spannend!! Hier de zolder bijna af en de verf voor het peuterbed is binnen! Mintgroene krijtverf
Vrijdagochtend gaan we testje doen.... Ben benieuwd. Ik weet dat symptomen nog niks zeggen, en tis ook nog erg vroeg natuurlijk..
@whoppie wat voor een dieet doe je dan? @mamasmeisje mintgroen zo leuk.ik wil ook een meid. Nee hoor alles is welkom @blike jammer wit hopelijk snel verandering. Hier wat hectische dagen nu en il ben kapot het jochie us nu 2 dagen logeren. Even rust ook lekker. Vandaag afscheid nemen wo. Begraven. Testen geen idee dagen vliegen nu dus we zien het wel komende week.
Goedemorgen dames, @Piripiri, ik kan me voorstellen dat je je wat overdonderd voelt als je eigenlijk sneller dan gepland zwanger wordt en je ook nog eens lichamelijke klachten hebt. Die roze wolk komt vast snel als je wat meer gewend bent aan het zwanger zijn. @ Senta, lekker dat je even kan bijtanken dit weekend. Veel sterkte de komende dagen met het afscheid nemen. @ Whoppie, en en.....weet je al wat meer? @ Mamasmeisje, leuk mintgroen! Dat was als klein meisje zijnde mijn lievelingskleur. @ Meijtje, ze lopen hard van stapel daar Wel fijn dat je nu al de optie krijgt de opleiding te doen die je zelf wilt. @ Blike, heb je al gestest? Ik ben erg benieuwd! Hier is gisteren m'n menstruatie begonnen, ben blij dat ik er niet zo lang op heb moeten wachten na het stoppen met de pil. Al zal het voorlopig wel de laatse keer zijn dat ik blij ben met een menstruatie . Nu is de eerste ronde eindelijk begonnen! Ik pas zo de nod-lijst even aan, want ik heb nu een andere datum.
NOD Mies 30 mei Blike 4 juni Eerste ronde Senta 4 juni Eerste ronde (cyclus 30 dagen) Mamasmeisje 4 juni 0de ronde (cyclus 28 dagen) Whoppie 7 juni Eerste ronde (als cyclus 28 dagen blijft) Kirasese 19 juni 0de ronde Meijtje 24 juni Eerste ronde (cyclus van 31 dagen) Froetsel 24 juni Eerste officiele ronde (cyclus van 36 dagen, als het zo blijft) Troelie 27 juni Eerste ronde (bij cyclus van 31 dagen) Evelientje 28 juni Eerste ronde (bij cyclus 29 dagen) Toekomstigemam Eerste ronde bij +- 30 dagen Zwanger Suus 20-01-2014 jongen/meisje Piripiri24-01-2014 jongen/meisje
Hee allemaal, Helaas vanmorgen weer een witte test en had daarna ook wat roze bij het afvegen... Ben dus bang dat het game over is voor mij deze ronde. Nu wachten tot mijn ongi echt doorzet en dan vol goede moed op naar de volgende ronde. Hoor veel goede verhalen over tarwekiemolie en teunisbloemolie, dus ga daar maar eens mee beginnen deze ronde. Baad het niet dan schaad het niet
NOD Mies 30 mei Blike 4 juni Eerste ronde Senta 4 juni Eerste ronde (cyclus 30 dagen) Mamasmeisje 4 juni 0de ronde (cyclus 28 dagen) Whoppie 7 juni Eerste ronde (als cyclus 28 dagen blijft) Kirasese 19 juni 0de ronde(cyclus 28 dagen) Meijtje 24 juni Eerste ronde (cyclus van 31 dagen) Froetsel 24 juni Eerste officiele ronde (cyclus van 36 dagen, als het zo blijft) Troelie 27 juni Eerste ronde (bij cyclus van 31 dagen) Evelientje 28 juni Eerste ronde (bij cyclus 29 dagen) Toekomstigemam Eerste ronde bij +- 30 dagen Zwanger Suus 20-01-2014 jongen/meisje Piripiri24-01-2014 jongen/meisje
@evelientjr spannend nu voor het echt @blike balen hopelijk snel geluk Hier denk ik dat ik ongesteld ga worden al paar dagen pijn in mijn rug gisteren zere borsten nu niet meer en heb zin in chocola. Nu is het natuurlijk niet erg de dag van mijn eisprong zeiden we we gaan ervoor. En tenslotte kan ik dan op vakantie aan de sangria. Al heb ik er geen problemen mee om eraf te blijven.
@evelientje: ik ga pas vrijdag testen.. dus duurt nog ff. Gewoon op mn nod. Wil niet te vroeg testen. Heb ik een keer gedaan, was positief en toen toch op nod ongi. Dus vmk. Dat had ik niet perse hoeven weten, dus nu op nod testen vrijdagochtend.... Ben hongeriger, moe en droom raar, oh ja en puistjes, maar ja hoeft ook niet alles te zeggen. Je gaat toch overal iets achter zoeken. @dieet: powerslim. Maar we zijn aan t afbouwen. Ben dr klaar mee... ben nu 14 kilo lichter dan voor mn zwangerschap en vindt t wel prima... Vandaag feestje, dus lekker wijntje drinken. Hopelijk de laatsten...