Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    We zijn begonnen met het powerslimdieet. Collega van mij heeft dat gedaan en is binnen 8 weken 17 kilo afgevallen. Als zij het kan, kan ik het ook :);).

Dat is veel eiwitten en weinig koolhydraten. Wij hebben ook een hee tijd niet gesnoept en gesport. Maar ik bleef steeds hangen. Dus nu in korte tijd lekker veel afvallen en daarna blijven opletten... Hopelijk gaat het ook snel! :)

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    ow ja, het weekend was prima..
    Zaterdag opgepast op mijn neefje van drie. Leuk kereltje. lekker gewandeld en geshopt en moeder en vriend te eten gehad.
    Zondag vroeg op vanwege neefje. Drie visites (2 x kraam en naar moeder vl) afgelopen en geluncht in aalten.

Lekker weer! dus dan is het al gauw goed in het weekend! :)

3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Zozo dames succes met diëten. ..

Hier ook n geslaagd weekend. Lekker genoten van t mooie weer pff dat doet een mens goed.

Vandaag vrij dus lekker ff wandelen straks. :)
    Vanmorgen naar de tandarts geweest en heb nooit wat mert mijn gebit maar helaas ik mag morgen terugkomen voor een wortel kanaal behandeling. .npfff kan me er nu al zenuwachtig om maken. Heb n bevalling doorstaan maar toch heb ik hier niet zon zin in:(. Dus ff lekker zinnen verzetten tijdens t wandelen.

Jullie werken of ook vrij?

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Helaas werken, morgen weer vrij...
    Succes morgen met de wortelkanaalbehandeling :(

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @het weekend. Met kleine meid lekker rondje gefietst. Voor het eerst op de fiets voor haar. Ze keek haar ogen uit!! Wat geweldig en als je geluid maakt als je over de klinkers rijdt dan klinkt dat ook nog eens grappig. Zaterdag beetje door plaatselijk winkelcentrum gelopen, zondag gewerkt en bbq aan.

Morgen nog werken en dan is het voor mij weekend :) altijd goed !

Waar is de zon?? Hebben jullie hem al gezien?? ;)

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @suus83 hoe is het gegaan?? Hopelijk is het meegevallen!!

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @Meijtje: lekker hoor al zo vroeg weekend! Ik nog twee dagen.

@suus: hoest gegaan?

8. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hoi dames, ik hoop dat ik me ook nog bij jullie kan aansluiten;)
    Ook wij zijn van plan om vanaf juni voor een tweede kindje te gaan.

Mijn dochter is nu 15 maanden.

Ik vindt het allemaal heel erg spannend! Ben benieuwd hoe dat straks gaat!

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    whoppie hihi ja om de week werk ik het weekend, dus ene week is donderdag vrijdag mijn weekend de andere heb ik donderdag tm zondag vrij ;) Dan is het wel lekker om te zeggen nog 1 dagje en dan hopen op beter weer :D

10. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @blaadje, leuk dat je mee komt kletsen!! Spannend he?! Ik vind het ook wel spannend worden! Het komt nu steeds dichterbij, begin er wel naar uit te kijken nu! Was vandaag in een andere stad bij een klant ah werk, ben in de pauze ff naar de kruidvat gelopen om alvast zwangerschapstesten te kopen :). Liep ik iig niet het risico iemand tegen het lijf te lopen. En ik ben maar weer begonnen met foliumzuur te slikken. Jullie al voorzorgsmaatregelen ah treffen ;)?!

@meijtje, ik ook morgen nog werken en dan weekend! Heb dat iedere week :D! Wauw, al gefietst met de kleine! Ik durf het nog niet zo goed. Ze zit al wel heel stevig en is sterk in dr nek, maar vind het nog wel een beetje eng. Heb je nog iets ter demping in het stoeltje gedaan (kreeg ik als tip vh cb)?!

@suus, hoe is je wortelkanaalbehandeling gegaan?! Hopelijk niet al te pijnlijk?!

@whoppie, lekker druk weekend gehad zo te lezen! Hoe gaat het met dieeten?! Valt het mee of tegen?

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Blaadje welkom.. spannend he .. ben zo be ieuwd hoe snel t allemaal gaat straks...

Meijtje das vroeg weekend!! Lekker!!! Ik hoop op goed weer!! Lkr naar buiten

Voorzorg maatregelen ja hier nog bv dus slik elke dag nog mama tabletten waar foliumzuur in zit;)

Tja t was wel pijnlijk bij de tandarts maar goed verdoving hielp wel. Nu nadertijd merk je hoe gevoelig tnis:(
    Nu thuis en lekker op de bank!!

12. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik ben nog niet begonnen met foliumzuur, daar begin ik 4 weken van te voren mee denk ik.

Jullie kindjes zijn volgens mij allemaal nog eens stuk jonger dan mijn dochter of niet?

@Troelie: als ik jouw was zou ik toch wachten tot je dochter 9 maanden is om te gaan fietsen, hoe goed en stevig ze ook kan zitten. Het is best een belasting voor het ruggetje.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @blaadje hoi haha jij ook welkom :D

Ja ik ben niet zo moeilijk, kind vond het prachtig, vooral de hobbels en de bobbels :p (lees klinkers) ze zit stevig in de riempjes haar nekje is sterk en is ondersteund. Los zitten heeft niet haar interesse, ze wil tijgeren of staan.... er is eigenlijk geen tussenweg bij haar. Zo snel afgeleid dat ze gelijk omknikker omdat ze alweer omgedraaid zit :O :p
    CB heb ik niets mee en dat is gelukkig ook niet verplicht, laatste keer gezien uhm toen ze 7 weken was.... (lang verhaal kort, rare secte en kreeg alleen als advies dan moet je langs de huisarts, dus dat doen we nu ook voor haar prikje - ze krijgt niet alle rommel- en dan wordt ze ook gelijk nagekeken)

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @blaadje hier ruim 6 maanden :) onze kleine meid

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @blaadje, ja ik wacht ook nog ff hoor. Ik ben op zich ook niet heel moeilijk/voorzichtig, maar vind dit nog wel iets om beetje voorzichtig mee te zijn. Misschien over een maandje als ze 8 maanden is een keer een klein stukje in de wijk, kijken hoe het gaat. We gaan half juni op vakantie, daarna ga ik wel lekker met dr fietsen, dan is ze ruim 9 maanden als we terug komen.

@meijtje, ik denk dat onze kleine meid het ook fantastisch zou vinden! Is zo nieuwsgierig, dan is fietsen natuurlijk helemaal geweldig. Ze vindt het ook ontzettend leuk om te zitten. Jij dus niet meer naar het cb? En hoe bedoel je dat ze niet alle rommel krijgt, krijgt ze dan niet alle spuiten bedoel je? Of kreeg ze nog iets anders bij het cb? Hier alleen spuitjes so far.

@suus, fijn dat het meeviel. Ja jammer is dat als de verdoving dan uitgewerkt is he?! Hopelijk is het nu wel wat minder geworden.

Hier nog 1 daggie werken en dan weekend :D! Heb er weer zin in! Hebben jullie al voor jezelf bedacht wanneer ongeveer jullie eerste eisprong is vanaf waar jullie het weer gaan proberen? Hier, als mijn cyclus zo blijft lopen als ik hoop, zou mijn eisprong ongeveer tussen 8 en 12 juni zijn. Dan zou ik op onze vakantie kunnen testen. Zou wel erg leuk zijn als het de eerste keer gelijk raak is, dat we dan op vakantie erachter komen. Kunnen we het nog lekker even met zijn 2tjes laten bezinken op vakantie :)!

16. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ja t is ook heel erg leuk hoor om te fietsen! Mijn dochter kan nu gewoon een hele poos op de fiets zitten en dat is met dit mooie weer super! Buggy achterop en fietsen maar;)

Ik ga aankomende maand nog de pil gebruiken aangezien ik van mezelf een cyclus van 5 tot 6 weken heb en dan kom ik niet meer in juni uit maar ergens in juli.
    Dan ga ik in mei stoppen zodat ik eerst weer een maand heb zonder pil maar wel nog met condooms.

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Fietsen lijkt me ook erg leuk. Krijg deze week denk ik mijn mama fiets. Maar goed niet eerder gaan we fietsen tot ern mnd of negen hoor.

Nou zonder verdoving was geen pretje. Maar goed. Komt wel goed.

Hier nog niet echt een plan gemaakt. Ben vorige week voor t eerst ongesteld geworden dus eerst maar ff mn ei vinden qua regelmaat. De bedoeling is in juni t los te laten. Lijkt me wel spannend want vorige keer besloten we in januari re stoppen en t was meteen raak. Nu duurt t nog ff dst is wel spannend

Leuk hoor dan heb je op vakantie idd ff t nieuws nog.voor jullie tweeën. ..

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Dieten gaat prima. Eerste twee dagen geen problemen gehad. Je kan ook bijna geen honger krijgen met dit dieet. Nu maar afwachten of het ook werkt.

@voorzorgsmaatregelen: hier al wel getroffen. Heb de zwanger worden tabletten gehaald (daar ga ik mee beginnen) en ovulatietesten. Omdat ik nu even niet meer weet wanneer mn ei komt. Vorige keer heb ik m gemist, dus vindt t wel fijn om even te weten ongeveer wanneer. Zal ongeveer eind van de maand zijn denk ik.

@blaadje: welkom en ja Lennox moet nog vier maanden worden, dus idd een stukje jonger dan jouw dochter. Ik ben de enige met een zoon, merk ik nu. haha.

@fietsen: lijkt me ook geweldig. Met mijn neefje vaak gedaan en die vond t super. Maar dat duurt hier nog ff. Tegen die tijd is het alweer bijna herfst. Dus maar ns kijken. Heb al wel een mamafiets.

19. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Bij mn dochter was het de 2e ronde raak en verder geen ovu testen gebruikt dus dat doe ik deze keer ook niet.
    Ik kan het zelf aardig merken wanneer ik ongeveer mn ei heb.

Lijkt het jullie niet erg druk om 2 kindjes zo kort op elkaar te hebben?

Mij lijkt ruim 2 jaar verschil al vrij druk, zat daar al over te twijfelen:p

20. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja het lijkt me wel druk, maar ook leuk. Lijkt me erg gezellig met zn viertjes :)
    Maar je moet natuurlijk een keer beginnen. Zijn allebei de jongste niet meer en het kan zomaar zijn dat het nog een tijdje duurt. Al hopen we dat natuurlijk niet en het kan zomaar dat het nog een keer mis gaat. Dat hoop ik echt niet, maar het kan. We houden er iig rekening mee. Dus we proberen het vanaf juni.

Ik vindt een klein leeftijdsverschil voor de kindjes ook leuk. Heb ik zelf ook met broertje en zusje, dus wil ik dat voor de kindjes ook (als het kan).

Deel Deze Pagina