Hallo dames hoe gaat het hier? Ik denk dat m'n ei gisteren is gesprongen. ( Last van mn linker zjjde)Maar zeker weten doe ik het niet donderdag toevallig een ovu test gebruikt die gaf bijna positief aan. Maar goed we gaan voor de zekerheid gewoon door met klussen haha! Ben benieuwd, hahah zit hier vol spanning. M'n zus heeft deze week positief getest op aandringen van mij, ze had t totaal niet verwacht. Ze heeft een prinsesje van 4 jaar en nr 2 is onderweg! Hoop stiekem dat t deze maand ook voor mij raak zal zijn en voor alle anderen!
Ja absoluut! Alleen zal erop mij wat gekker worden gereageerd mijne kleine is 4 maanden haar dochter 4 jaar. Hahahah we zullen t zien.
Ja Froetsel: Leuk!! @Troelie: ja hoor, hier ook. Had me al helemaal voorbereid op 12 februari... dan zou ik uitgerekend zijn als t raak was geweest. Had ook echt t idee dat t raak was, zo moe en honger!! En nu dus half maart, haha en we zijn nog niet eens aan het klussen voor deze ronde!
Wij zijn er (zonder het te weten) al voor gegaan; ben er net achter dat ik zwanger ben. De eerste keer ging het niet spontaan, dus het is een klein onverwacht wonder. We hadden al wel besloten dat we niet meer naar de dokter zouden gaan, maar als er een tweede kindje wilde komen was het welkom. Eigenlijk dachten we dat het 'vanzelf' wel niet zou lukken. De avond na dat gesprek moet het gebeurd zijn; er heeft meteen een kindje gereageerd! Nu maar hopen dat alles goed gaat.
Haha, heerlijk whoppie! ik ben blij dat jullie dit fenomeen ook hebben . Ik focus me nu ook al helemaal op het feit dat het deze ronde raak gaat zijn.. slecht he? Ik weet ook heus dat de kans echt niet heel groot is dat het ook zo gaat zijn, maar ja; vorige 3x was het ook de eerste keer raak, dus waarom nu niet denk je dan stiekem. @froetsel, leuk hoor van je zus, gefeliciteerd! Zou inderdaad leuk zijn, tegelijk zwanger. maar lijkt me ook wel lastig. je bent dan allebei zo met jezelf bezig lijkt me, dat je niet zo van de zwangerschap van je zus en straks van je neefje/nichtje kan genieten. Mijn zus en zwager gaan ook nu of heel binnenkort proberen zwanger te raken, kans is er bij ons dus ook dat we tegelijk of in ieder geval met een overlap zwanger zijn.
Dank je Troelie! Zijn er nog beduusd van! Vorige keer was de zwangerschap eigenlijk heel gezond, maar hadden we een heel voortraject gehad en vele controles en waarschuwingen wegens afwijkende baarmoedervorm. Nu weten we dat het allemaal de eerste keer heel goed is afgelopen en gaat het vast een stuk fijner zijn. Ik wens jou ook heel veel succes!
Haha ja dat heb ik ook! En dat terwijl we niet eens voor het echie zijn begonnen, haha. Dan denk ik: stel het is de eerste keer raak (was bij de 1e ook maar zal nu wel niet maar stel), dan is de bevalling half april, dan loopt mn verlof tot half juli, dan nog 3 weken vakantie erachter aan, dan ouderschapsverlof, dus de zomer van 2014 HELEMAAL vrij, haha. Erg ben ik he? Nu maar hopen dat het een goeie zomer wordt, die van 2014
@piri piri late reactie maar lekker dat je tuin af is. Ik probeer bij te lezen, maar ik raak de draad steeds kwijt... @la34 geweldig! Geniet er heel erg van. @datum. ik hoop heel erg op een maart kindje Dus wie weet @cyclus...... heel eerlijk geen idee.. als ik ergens rond de 31e nog niet ongesteld ben, dan ga ik maar eens een testje wagen of iets. Vorige zwangerschap testte ik pas pfff 2 weken na NOD positief ondanks dat ik wel zwanger was. Dat is echt verschrikkelijk, dus ik test nu pas 2 weken later denk ik. Als ondertussen ongi doorbreekt weet ik iig dat ik niet zwanger ben.
*note to myself*... Niet chocola, olijfjes, en beschuit met pindakaas tegelijk eten vlak voor t slapen gaan..... Blegh..
@meijtje, als je deze maand tot de 31e wilt wachten, dan moet je wel heeeeeel lang wachten ! @piripiri, getsie ! @mamasmeisje, mooi is dat he?! Lekker door blijven denken, ik word er vrolijk van! Nog 2 daagjes werken en dan vakantie!! Dan nog ff thuis klungelen, boel inpakken en zondag gaan met die banaan!
Goedemorgen dames, Lekker gekletst Ik heb het even niet bijgehouden.... @ Meijtje, dat je dat kan zeg, zolang wachten, daar ben ik echt veel te ongeduldig voor @ Froetsel, gefeliciteerd met je opkomst zijnde neefje of nichtje. Zou leuk zijn als jullie samen zwanger zouden zijn! @ Whoppie, jammer dat het niet raak is deze ronde. Op naar de volgende dus. @la34, wat een verrassing! Gefeliciteerd! Geniet ervan. @ Kirasese, spannend, jij bent de volgende! Heb je al een voorgevoel? @ Troelie, leuk toch die voorpret. Ik zit ook steeds te fantaseren hoe het zal gaan als het meteen raak is. @ maartkindje, daar heb ik er al 1 van, maar nog één is hartstikke welkom . Al moeten ze niet op dezelfde dag jarig zijn, dat lijkt me wat minder... @ Mamasmeisje, lekker blijven dagdromen, is toch heerlijk! @ Piripiri, klinkt jammie Hier weer begonnen met ovutestjes. Ik vind het wel spannend nu we voor het eerst voor het echie gaan. Geeft toch een hele andere dimensie aan een vrijpartij .
@evelientje, spannend he? ik vind het ook heel gek, vreemd, spannend, maar ook ontzettend leuk om weer voor het echie te gaan en zonder condoom te vrijen met het idee dat er misschien wel een klein mensje uit voort komt . Ben benieuwd wanneer je ei tevoorschijn komt . Hier nog niet gespot, verwacht hem morgen/donderdag.
Zozo dames dat schiet op! Lijkt me idd spannend als t nu 'mag' zo op die manier te vrijen. Hopelijk allemaal raak! Piri eeh nee doe ik je nie na! Nog veel kwaaltjes?
@evelientje ja de kwelling van afgelopen keer dat ik elke keer negatief testte maar daarbij ook niet ongesteld worden is vervelend! Die onzekerheid en na 2 weken eindelijk positief..... Dus ik denk dat ik er 1 waag op vaderdag, gewoon omdat dat leuk is en anders de 30 ste. @troelie ja dat is nog best ver! Maar nog 7x werken over anderhalve week spullen inleveren, diploma ophalen, kopie naar mijn nieuwe werk kleine meid heeft vandaag overdag niet geslapen, dus daar heb ik momenteel ook echt mijn handen aan vol, normaal had ik nog 1 uurtje voor mezelf maar nu.... Nog een feestje die ze als afscheid willen... hoeft van mij niet. Dan heb ik nog een dagje weg van mijn beste vriend dan is het alweer einde van de maand Etentje van mijn ouders voor mijn slagen, dagje met zus weg.... buufjes waar ik moet komen eten haha. Dus ik heb eigenlijk nog een heel schema de aankomende 2,5 week. Als ik ondertussen ongesteld word, dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben @evelientje ja lijkt mij echt heel leuk een maart kindje. wij zijn beide in maart jarig. Het is inderdaad wel heel anders voor het echie @troelie spannend, ik ben benieuwd wanneer de eitjes komen! @piri piri bah bah whahahaha lekker opboeren zo midden in de nacht, herkauwen en de hele nacht van genieten