Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Welkom ploon. Veel succes!
    Hopelijk ook snel goed nieuws voor jullie.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Ploon spannend op het wachtbankje! Welkom bij de club :D

@piri piri hier weten directe familieleden dat wij vrij snel voor de tweede willen gaan, allleen weten ze niet wanneer.

nog steeds geen bloed dag 30/31 vandaag, dus morgen maar eens testen als het uit blijft. Ben benieuwd! En anders weer een week of 2 op het wachtbankje zolang er geen bloed is.

3. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo lady's
    Ik denk dat het raak is, heb de klachten zoals bij m'n dochter; met vlagen misselijk, duizelig , winderig, krampen + opboeren van zure lucht.
    Maar goed kan net zo goed tussen me oren zitten heb besloten dat we volgende weekend gaan testen of maandag

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @Troelie: oh ja leuk. Hier is het altijd in de matrixx... gaan pas om 23.10 dus eerst slapen. Ik voel me zooo oud... :)

@froetsel: klinkt goed. Ben benieuwd! Wij zijn aan de klus, verwacht mn ei donderdag of zo.. dus we zijn maar vast begonnen ;)

@piripiri: ik verwacht ook wel die reacties ja.. maar idd directe familie weet wel dat we er snel weer voor willen gaan.
    en de rest kan me niet zoveel schelen... haha

@ploon: welkom. Hopelijk snel raak!

@meijtje: spannend hoor. We wachten rustig mee af...

5. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier nog steeds klachten...
    Morgen testen? Of... toch wachten...

ML is werken tot 21:00u...

6. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop zo dat het raak is voor jullie! Voorsprong heb je al ze zeggen na de bevalling ben je super vruchtbaar!

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hee hallo! Daar ben ik ook weer eens :)
    Hele week niet op zp kunnen lezen dus net even wat bijgelezen!

@Meijtje, Kira, Froetsel, Ploon (en degene die ik ben vergeten in dit rijtje): spannend allemaal! Hoop dat het raak is :D

@piri piri: mooie echo! Bijzonder he? Zo'n klein friemeltje wat daar lekker aan het groeien is. Dat vertellen vind ik altijd zo leuk! Daarna weet iedereen het en kun je je op en top zwanger voelen :)

@senta; fijne vakantie maar je zult er ondertussen al zijn denk.

@waterpokken: Hier nog nergens last van gehad gelukkig maar lijkt ze zo zielig, vooral als ze er veel last van hebben.

Nou drukke week achter de rug en internet deed raar dus kon niet inloggen...Gisteren te horen gekregen dat een collega zwanger is van de 2e. Haar zoon is nu 4 maanden en zelf is ze 10 weken zwanger nu..Niet zo snel gepland maar wel welkom natuurlijk.
    En afwachten op de vriendin van me. Zij is over 4 dagen uitgerekend, heeft al 3 dagen harde buiken en voorweeen maar nog geen baby. Voor hun ook de 2e..Dus heel veel extra kriebels hier om er weer aan te mogen beginnen. Geduld hebben, nog 1 maandje maar toch wel moeilijk hoor! Pffff

Weten vrienden/familie van jullie dat jullie voor de 2 gaan of laten jullie het in het midden zeg maar? Wij krijgen heel vaak de vraag: En al een 2e? Dan zeggen we misschien of nu nog niet of ontkennen het nog, haha. Moet toch een beetje verrassing blijven vind ik :D

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Morgenochtend, op vaderdag testen?

9. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee dichtbije familie leden weten wel dat ik niet heel lang wacht, ze verwachten het ong als mijn dochtertje een maand of 6/7. Dus ze verwachten totaal niet dat we al bezig zijn.
    Al hoewel vroeg mijn moeder al wel van de week jullie zijn toch al niet bezig voor nr 2, ( aangezien me zus ook zwanger is). Ik zo nee maar we beginnen binnenkort.;)

Dus eigenlijk een leugentje, want we zijn al bezig. Maar als 't nog niet raak is dan krijg je ook geen vragen. We zijn ook van plan om het met 14 weken te zeggen ; WE ZIJN ZWANGER & we krijgen een jongen/meisje (taart).

:DKortom helemaal uitgestippeld nu nog eerst zwanger zijn/worden.

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Grappig om te lezen, bij ons weet niemand dat ze bezig waren, dus verwachten ze het ook zeker niet. Grin..

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland

ML is pas 21:00u thuis en wil niet door telefoon vertellen..
    Dus drink wel weinig en plas niet tot hij eris hahahaha

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Owja...verkeerd gelezen, dacht vanavond 21.00u thuis....:D:D

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @testen morgen idd zou een leuk vaderdag cadeautje extra zijn :)

@waterpokken. idd in haar mond. Haar hele lichaam bedekt en er komen er nog meer bij. Er is geen enkel plekje waar het niet zit, ook onder haar voetjes, van voor van achter in haar luier, heel haar rug buik benen en armen, onder haar kin een grote bloeddoorlopen die we goed in de gaten houden en dan nog in haar haren en die achter haar oren die jeuken nu zo. Zooooo zielig en nu moet ik aankomende 4 dagen de ochtend werken (gelukkig geen hele dagen) maar ze zit nu aan me vast geplakt... hopelijk ben ik een beetje op tijd klaar.

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh spannend dames!!! Ik hoop dat t raak is!!

15. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Meijtje das sneu. Hopelijk snel over!

Kira: ben benieuwd. ;)

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @testers, spannend! Heel veel succes vandaag, hopelijk veel positieve testen!

Wij gaan zo vertrekken voor vakantie!! Ik hoop dat de wifi daar goed is, dan kom ik zeker ff checken tussendoor en hopelijk ook mijn positieve test uploaden ;)!

17. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ben benieuwd naar de test ! Zou indd biizonder vaderdag cadeautje zijn...
    Ik teste op moederdag (nog) negatief....maar was daarna toch bingo;)
    Vaderdag begon hier top, heerlijk genoten van elkaar, en kadootjes.
    Zo naar opa.
    Fijne dag !

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier ook cadeautje voor pappa, zelf gegeven, want kleine meid is niet in de stemming, die heeft al genoeg aan zich zelf. Verder was de test negatief, maar dat was de vorige keer ook, dus dat verbaast me niets. ongi is ook nog ver te zoeken, dus we wachten rustig af. Nu dag 31/32

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier een omo-witte test... :)
    Was ook te mooi om vandaag posi te testen.
    Vaderdag en Kiann 6mnd :p

Dus we wachten ongi netjes af :D

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Jammer vd witte testen dames, maar alles kan nog! Hier op tussenstop in frankrijk. Ging goed id auto!

Deel Deze Pagina