@teleurstelling. dat is altijd balen dan he om weer nieuwe energie op te doen om weer om te schakelen, misschien is er nog een kans. Met die twijfel zit ik ook en daarom test ik eigenlijk alleen als mijn man er is, want anders zou ik elke dag testen of ik het zo positief kon toveren.... We houden een slag om de arm
Spannend! Wij zijn een weekendje (overnachting) weg, dus ik hoop dat ik ff tijd krijg om te kijken zaterdag!
@meijtje en kirasese: spannend! ik zal het maandag pas lezen hier op zp want ga weekendje weg! Zal duimen dat t raak is! Hier vandaag of ergens eerder deze week ei gehad. Niets mee gedaan maar volgende maand voor t echie! Spannend hoor! Dus komende maand nog extra genieten van wijntjes en alles wat straks misschien niet meer mag, hahaha. Ben dus weekend weg, ga ff spullen inpakken nog, Gaan naar zeeuwse kust. Hopelijk blijft het weer een beetje goed..
Fijn weekend Mamasmeisje en Whoppie! Pff dat jullie zo lang kunnen wachten met testen! Knap hoor... ik ben dan zo ongeduldig
@whoppie en mamasmeisje geweldig veel plezier!! @suus83 mijn man is niet thuis dat maakt het wel makkelijker. Hij si er vanavond pas weer en dan zaterdag ochtend testen. Hier nog steeds geen ongi hihi. Nog een dagje afwachten. Hoe zit het bij jou KiRaSeSe??
Heb je al getest? Hier al 2 x licht positief getest, ga zondag lekker testen. Maar heb een goed gevoel.
Na de 2 nega (4d voor NOD en 1d voor NOD) niet meer getet. Morgenochtend weer test, als ik nog niet ongi ben...
Links van woensdag, rechts van donderdag gisteren dus. Zondag test ik weer os me nod, eerste test was pas na een tijdje zichtbaar kwam in de middag terug en zag het streepje. Die van gisteren kwam al na 10 minuten werd steeds duidelijker. Zondag weten we het zeker
Als je foto's zo zie, dan denk ik idd zwanger! Gefeliciteerd! Tijd voor nieuw zwanger/NOD lijstje denk maar zelf geen tijd nu. Tot maandag!
Wow Froetsel wat gaaf!! Idd een licht streepje! Idd licht positief is ook positief Hier vandaag de echo gehad, supergaaf, zat 1 kleintje met een kloppend hartje, bewoog lekker actief, armpjes en beentjes en helemaal compleet.... Oh zo mooi!!
@froetsel, gefeliciteerd meis, ik zie ze ook! @suus, wauw wat heerlijk dat de echo goed was! Lekker genieten nu! Hier, lekker ah genieten van de zon, mooie stacaravan, mijn gezinnetje en het lekker niksdoen ! Begin wel steeds benieuwder te worden of het raak is!
@Froetsel alvast voorzichtige felicitatie hopelijk is het morgen nog beter te zien. @Suus wat een geruststelling dat de echo goed was! Ga er maar goed van genieten ! @troelie heerlijk niets doen hmmm en het zonnetje, jeetje hier uhm wind regen koud herfst.... En ja we willen wel, maar de testen werken niet mee!! grrrr
Gefeliciteerd ! Mooi he..! Ik mag maandag (weer)...dan bij verloskundige.... Altijd leuk.! Nusnel slapen. Meiske morgen 1 jaar !
Gefeliciteeeeerd dames!!! Test kan niet omo-witter dan de mijne... Ik ben normaal misschien 1d te laat maar nooit zoveel dagen... Ahja... wachten wachten wachten...
@kirasese, balen van je test zeg! Had jij je ei gespot met ovutesten? Of kan het zijn dat je je ei later hebt gehad dan gedacht? @piripiri, gefeliciteerd met de kleine meid?, 1 alweer.. Onze dame is vandaag 9 maanden . @meijtje, jij nog getest?! Hier, licht gekleurde afscheiding vandaag, ben benieuwd of het ongesteldheid is of wat anders.. Net weer hardgelopen, heerlijk! Trots op mezelf! Nu lekker op ligbedje, boekje lezen in de zon