Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @blike dat geeft niet hoor haha.
    Ja wat zwanger wat in de volgende ronde :)

@Kirasese Ik ben zooo benieuwd! Hopelijk houdt het! Geen bloed is goed! en ja ik ben dus ook heel wisselend nu. Was 31 dagen toen 43 toen 22 en nu 38, dus geen pijl op te trekken..... Super vervelend!

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @kira: niet heel fijn nee, kan me voorstellen. Ik zeg een testje weer en hopelijk toch stiekem positief. Of is je ei misschien later geweest?

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Yes!! Gisterenavond laat is een vriendin van mij bevallen van een meisje! Helemaal blij! Kan niet wachten om dr te zien :)

@blike: welkom terug! heb ik ook wel eens, gewoon te druk met vanalles..

Hier weer een weekje alleen, ml zit weer in Duitsland..:(
    Even de trotse mama uithangen hoor, gemaakt tijdens ons weekendje Zeeland :)

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Nou eindelijk... we staan op rood...
    En vraag niet HOE... al uuuuuren mega kramp...
    Heb altijd erg pijnlijke ongi's maar dit is bizar pijnlijk...

Dus zal wel rede voor geweest zijn...

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Balen zeg :(

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    balen kirasese! Maar wel duidelijkheid..

Mooie foto mamasmeisje!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje balen dat manlief weer een week weg is. En wat een ontzettend leuke foto, daar mag je zeker heel trots op zijn hihi :D

@KiRaSeSe jeetje jammer hoor!, zeker als je er zo'n last van hebt, heb je dat normaal ook, of is het nu omdat het zo uitgesteld is??

@hier weekje vrij, maar kleine met waterpokjes die nu eindelijk afvallende korstjes zijn is mega verkouden, dus nog dag en nacht in de weer. Maandag beginnen bij nieuwe baas. Heb er wel zin in. Nieuwe ronde nieuwe kansen :)
    Het blijft de rest van de week rot weer, dus ja even lekker in het zonnetje zit er voorlopig nog niet in..... Aankomende week werken dan weer een weekje vrij (is nu gaten opvullen ivm vakantierooster :D ) Dan weer een week werken dan 10 dagen vrij haha. Zag er erg leuk uit!

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @mamasmeisje: mooie foto! Mooi meisje hoor! en gefeliciteerd!

@Kira: fijn eindelijk duidelijkheid! Minder fijn dat je er zo last van hebt.

@Meijtje: idd jammer van het weer, maar wel lekker ff vrij...

Hier een nichtje bevallen van een zoontje van 1550 gram met 35,6 dagen... Naar omstandigheden maakt hij t gelukkig goed...

9. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @Kirasese: shit zeg. Maar nu weer duidelijkheid en nu kun je ook weer verder. Op naar de volgende ronde! toi toi toi
    @Mamameisje: wat een plaatje. Mag je trots op zijn
    @Whoppie: 1550 gram, 35,6 dagen?
    @Meijtje: succes bij je nieuwe baas!
    Hier alles rustig. Nog geen eisprong, nog geen nod, gewoon even rust :)

10. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Haha, weken natuurlijk! Oepsie

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mamasmeisje wat n schattige foto!

Kirasese balen maar fijn dat je nu duidelijkheid hebt

Whoppie.zo das n kleine. .. zo ineens te vroeg of medisch

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @meijtje: heerlijk weekje vrij! Spannend nieuwe baas maar komt vast goed! Hier net 1,5 week vrij geweest en vanaf vrijdagavond 3 nachtdiensten..bah zo'n hekel aan..Daarna hele drukke tijd op t werk ivm vakantie v collega's. Zelf nog 1 maandje en dan weer vakantie :)

@whoppie: Gefeliciteerd met je achterneefje! jeetje van een kleintje. Hoe komt t? Hopelijk blijft alles goed gaan, groeit hij goed en mag hij snel naar huis!

@ongi: balen! Hier binnenkort ook weer maar daarna gaan we ervoor dus laat die ongi nu maar komen. Vreet me ondertussen al helemaal vol met slechte dingen..Kan dr niks aan doen maar na 10kg te zijn afgevallen mag het wel weer een keer, toch?

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hij was gehaald vanwege slechte ctg en risico bij bevalling. Navelstreng gaf niet genoeg voeding door en placenta werkte niet goed. Vandaar zo klein.

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Zo dat is best heftig zeg! Gelukkig maakt de baby het nu goed, en goede zorg en voeding zodat hij snel kan groeien.

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @whoppie, zo dat is ook heftig voor de ouders. Gelukkig dat alles er nu goed uitziet. Hopelijk lekker genieten voor ze!

@suus, jeetje je bent alweer 10 weken zwanger!! Wat gaat de tijd toch weer snel!! Alles goed?

@mamasmeisje, haha, ach na 10kg mag dat zeker! Maar wel oppassen dat ze er zo niet weer alle 10 aan zitten, anders heb je alle moeite voor niks gedaan ;)! Spannend he, er weer voor gaan!? Ik besef het nog steeds niet helemaal dat wij weer bezig zijn. Hebben het er nu ook niet zo gek veel over.

16. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @troelie: Ja zeker spannend! Wij hebben het er idd ook niet zo gek veel over maar ml zit daar ook niet op te wachten. Althans hij vind het zeker wel leuk maar niet om dagelijks over te hebben, terwijl ik er wel dagelijks mee bezig ben, haha. Gelukkig is er ZP, haha. Kan ik urenlang kletsen zonder dat iemand het beu raakt, haha.

@suus: ik zie dat jullie extra echo hebben? Hopelijk niets ergs en gewoon leuke pretecho?

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ja tien weken vandaag. Nee niks ernstigs. Maar bij de vorige echo was ik 9, 1 weken zwanger en nu bij de vk kan ze hartje nie horen. Dus zei ze ach doen we nog een echo.vinden jullie vast nie erg;) . En miss is het termijn dan ook nog anders... dus vol week dan ben ik 1 weekjes en dan nog een echo

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Over hebben: wij hebben het er wel regelmatig over. Ik iets meer dan vl, maar het is zo'n leuk onderwerp :)

@suus: een extra echo is altijd leuk! En alweer 10 weken. Jeetje!

Ik vandaag maar weer thuiswerken. Gister lag het hele compsysteem eruit en heb ik al twee uurtjes thuis gewerkt. Vandaag tot 11 uur op werk rondgehangen en maar weer naar huis gegaan, tis echt drama bij ons!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @whoppie zo dan, dat gaat ook niet in de koude kleren zitten. Hopelijk maken kind en ouders het goed. Heeft toch een inhaalslag te maken.

@mamasmeisje ik heb gelukkig geen nachten. Is ook niet te doen met ml altijd op de kazerne. Over een maandje mag je weer genieten van vakantie. Hier nog wachten tot eind augustus. Heb er nu al zoveel zin in!!

@suus 10 weken, Volgende weer weer een echo, geeft wel extra zekerheid.

@praten. we hebben het er elk weekend over als hij thuis is. Hoe we het kamertje willen gaan maken, nieuwe jongens en meisje naam, wat moeilijk haha. Want we gebruiken de jongens naam van Elena niet :) Het wordt een andere.
    Het is zo gewenst! DUs hopelijk is het snel raak :)

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hier hebben we het wel over hoe we wat zouden gaan doen, maar verder niks speculatiefs. Ml houdt er niet van om zo te speculeren. Daarom hebben we het er nu nog niet zo over. (Hij vindt het overigens wel heel leuk en wil ook graag een brusje voor onze kleine meid). Als het raak is, gaan we pas echt serieus plannen maken. Dus voor fantasien en speculaties, kom ik gezellig op zp ;)!

@suus, ik neem aan dat jullie gelijk al een extra echo hebben gehad bij vk toen je het hartje niet hoorde?! Of begrijp ik het dan verkeerd?! Anders zou ik helemaal gek worden als we geen hartje hoorden en dan nog moeten wachten op echo?!

Hier nog maar 3 daagjes op de camping, dan 2 dagen terugreis en nog 5 dagen thuis vrij. Hopelijk beetje lekker weer nog thuis! Gaat wel erg snel hoor, de tijd!

Deel Deze Pagina