Ik werk 20 uur per week (gemiddeld). Hier in het zuiden is de schoolvakantie al begonnen dus ons halve team is op vakantie, daarbij 2 zieken dus deze week behoorlijk veel werken. Net 27 uur aan nachtdiensten achter de rug en komende week ruim 30 uur werken..Maar zoals het er nu naar uit ziet hoef ik dinsdag alleen van 20 tot 22 want 1 collega komt therapeutisch tot 20 uur..
Nee idd lekker rustig aan doen met je meisje! tot ze weer lekker opgeknapt is. Mijn dochtertje was ook een dik een week niet lekker van die vlekjes. Zo stom he, of ik klik weer ergens op waardoor alles weg is, kan ik weer opnieuw gaan typen Hoe gaat het met de andere dames?
@toekomstige mam, balen.... laat het dan maar doorbreken denk ik zo. Je wilde toch ook nog een ronde wachten? Nu een langere cyclus dan normaal? @Mamasmeisje Jeetje hoe krijg je dat gecombineerd?? Ik vind 16 uur al een hele klus om alles rond te krijgen. Ja jullie zijn nu al op vakantie natuurlijk. Hier volgende week. In augustus is het hier altijd crisis. Altijd met de vakanties he. @Tirza ja ze is nu bijna beter jeeej @hier nieuwe werk is leuk. Normaal te lopen en niet mijn benen uit mijn lijf Het is wennen, nieuwe administratie enzo, maar wel ontzettend leuke collega's! Dus tot nu toe dik tevreden. Al heb ik te horen gekregen dat ik in augustus over ga naar een andere lokatie 5 minuten lopen van mijn huis. Dat is helemaal lekker!
Ik was ongeduldig ook doordat ik zo moe was en natuurlijk medicijnen heb voor mijn schildklier. En nu staat er net gewoon een 2e streep!!!!!. En mijn nod is pas op zijn vroegst een vrijdag/ zondag
ik durf het nog niet te geloven ook omdat het zover voor mij nod is, ik ga natuurlijk het weekend weer testen. en hoop dan op een streep die nog donkerder is. Ik voel me trouwens wel vreselijk "zwanger" sávonds vreselijk misselijk (had ik bij onze zoon ook) heel prikkelbaar en ook erg moe, maar daar heb ik mijn medicijnen al op aangepast. Hopelijk kan ik maandag echt vreselijk juichen.
Senta geweldig nieuws!! Nog even het weekend afwachten, maar ik zie het ook, hartstikke positief!! A;vast voorzichtige felicitatie van deze kant!!
@senta: alvast gefeliciteerd! voorzichtig dan... Maar supermooie streep. Ik snap dat je voorzichtig bent.. dus van t weekend nog maar een mooie test. Hier 24 uur werken. Wel gewoon standaard dagen en uren. Vindt ik wel prettig ivm oppas en zo. Dus op maandag, woensdag en donderdag werk ik. Ik wacht denk ik met testen tot zaterdagochtend. Vrijdag is nod en dan ga ik pas testen halen. Ik heb het idee dat ongi er gewoon aan komt... voelt een btje zo.
@ Senta, die is echt duidelijk!! Gefeliciteerd @Toekomistige mam, Balen!! Zit je nog voor nod? Ik duim voor je! @ Meitje, Gelukkig dat je meisje weer beter is! Waneer zou jij kunnen testen? Ik had vandaag een cassete test binnen van zwanger & kids, Nu verschijnt er echt een heéeel licht streepje, heb echt lopen turen pff.... Ben nog vroeg, maar kon ze 6 dagen voor nod gebruiken...
@hier nog geen ei gespot haha dus eerst die spotten als het me lukt en daarna pas op het wachtbankje. Voorlopig nog geen test
Thirza50 ik moest donderdag ongi worden. Senta wauw gefeliciteerd. Net of de duvel ermee speelt test gedaan gisreren en twee uur later ongi.hmm
Ja das ook vaak zo met een test. Dat je dan twee minuten (of zo) later ogi word. @tirza: spannend dus... nog een paar dagen wachten tot een volgende test?
@senta: wow gefeliciteerd hoor! Lijkt me behoorlijk positief! Leuk, er komt iedere maand wel iemand bij het zwangeren lijstje en de NOD lijst wordt steeds korter! @meijtje: 20 uur werken is op zich goed te combineren. Althans; werk wel onregelmatig en mn avonden en weekenden. Weekend om en om. Doordat ik savonds werk en mn man overdag, hebben we geen oppas of kinderopvang nodig. Scheelt een hoop geld. Maar als de 2e er is dan neem ik ouderschapsverlof op en ga ik 12 uur werken. Hier gaan we deze maand dus voor het echie! Ben zo benieuwd en vind het steeds spannender Hier net ongi klaar.
@mamasmeisje, dan is het inderdaad wel te combineren. Hier is mijn man door de weeks natuurlijk ook savonds op de kazerne, dat maakt het zoveel lastiger. Ik heb nu geen recht meer op ouderschapsverlof, want dan moet je een jaar in dienst zijn haha, nu ben ik dat al 3 dagen whoehoe hahahaha Spannend hoor voor het echie! Zo benieuwd hoe lang het gaat duren. En de eerste zijn al weer 10 a 11 weken onderweg. De tijd vliegt! Voor we het weten hihi *droomt weg*
Hey meiden, wij zijn weer terug van vakantie dus ik ben weer present ! Heerlijk genoten! Nu nog paar daagjes thuis vrij en dan maandag weer werken. @senta, super zeg! Gefeliciteerd! @tirza, spannend! Fotootje van de test?! Kunnen we ff mee turen?! @toekomstigemam, balen van je ongi..! Op naar een nieuwe poging dan maar weer! @mamasmeisje, spannend! @meijtje, hier ga ik vanaf morgen weer ovutestjes doen. Hopelijk snel mijn ei en dan weer op wachtbankje! Wij lopen volgens mij beetje gelijk op! @whoppie, spannend! Hopelijk is je gevoel niet juist en ben je gewoon zwanger! Hier lekker rustig avondje! Ml is tennissen, ik lekker op de bank !
@troelie gezellig dat je er weer bent. Hoe was je vakantie verder?? Lekker dat je nog een aantal dagen vrij hebt, kun je toch weer even wennen voor je weer aan het werk mag. Lekker inde vakantiemodus blijven hihi. @ovutestjes al een week mee bezig hahaha vanaf cyclus 22 dagen net als pas geleden. Nu nog niets gespot, dus rustig door testen
@whoppie, thanks! Hoop dat het morgen wat mooier wordt dan vandaag.. @meijtje, hoop je dan nu ook dat de testjes nog ff negatief blijven aangezien je man nog op de kazerne is? Anders is er weer een maand verloren?! Mijn god, ik ben die serie op rtl4 ah kijken 16 kids and counting. Hoe krijg je het voor elkaar, 16 kinderen?!