Balen whoppie! Thirza das lang 33 dgn i eens. Hopelijk snel duidelijk Pff wat n heerlijk weertje vandaag!!
Heerlijk.... Ik vind t best teveel, heb al mega koppijn... Hitte helpt niet echt mee... Ik heb sinds zwangerschap telkens mijn neus dicht... Gewoon opgezet van binnen brrr word er gek van..
Hoe gaat het met jou? heerlijk he zo dat zonnetje! Ik snap er ook niks van...zijn er meiden die hier meer mee bekend zijn met kv testen?
Ja de hitte is wel heftig maar probeer wat minder te doen en leker ijsjes eten Ja prima..off 12 weken!! Geen ervaring mee bij mij deden ze prima hun werk altijd die testen
@warmte heerlijk moet ik zeggen Ik ben er zo van haha. @Tirza nou ik heb mijn ei nog niet gespot en 22 juni was mn laatste NOD ben de 26e gaan testen gelijk en tot heden niets. Maar ja mijn cyclus vaart tussen de laatste tijd 22 en 43 dagen. Eerst zat ik steeds op 31. Nu 2x per dag testen denk ik maar eens kijken of ik nowat kan vinden. binnen nu en 2 weken hoor ik ergens ei te hebben?? Vorige keer niet volgehouden met die testen en nu ff doorzetten.
@meijtje, hier ook nog geen ei gespot. Ik ben 23 juni ongesteld geworden. Verwacht mijn ei binnen nu en een paar dagen (als ik echt regelmatig zou zijn, komt hij woensdag/donderdag). Ik voel af en toe aan mijn baarmoedermond en nou voel ik al een tijdje een klein bobbeltje erop. voelt een beetje als een soort puistje ofzo. herkent iemand dit?
hahahah nee ik herken het niet, misschien een eeltplek van het knuffelen ?? Ben trouwens ban dat hett bij mij ook zo is en dat manlief tussendoor naar huis mag komen
Zo ff bijgelezen hier! Erg druk weekend gehad, gewerkt en verjaardagen dus geen tijd gehad verder. Nu heerlijk 2 dagen zon en moeder-dochter tijd, lekker in het zwembadje afkoelen Vanmorgen eerste ovu-testje gedaan. Lichte streep dus wachten af! Zo spannend. @suus: toch eerste mijlpaal he, die 12 weken voorbij en nu mag iedereen het weten ook! Leuk! @whoppie: balen van de ongi maar wel lekker wijntje/biertje drinken met deze heerlijke dagen! Lekker genieten! @eetje:welkom! ik had krampen in mn onderbuik/steken nadat ik al een positieve test had gehad, na mn NOD dus. Soms hele hevige steken, werd er soms wakker van maar maakte me nooit druk, dacht altijd dat het wel allemaal bij hoorde. Zit ook een beetje met een dilemma...beetje raar misschien maar ik weet van een goede vriendin dat zij al een tijdje bezig is voor de 2e. Zij gaat de 5e ronde in geloof ik. Zij is nog in de veronderstelling dat wij er niet mee bezig zijn, dat komt omdat ml er een maand of 2 nog niet echt aan toe was. We hebben het er wel eens over maar niet vaak. Ze vraagt wel eens of hij al 'om' is en we er al voor gaan zeg maar. Nu willen mn man en ik het nog voor ons houden. Alleen nu we deze maand er dus Ʃcht voor gaan, voel ik me een beetje 'schuldig' omdat ik niet helemaal eerlijk ben geweest. Ja het is stom en t gaat nergens over maar zit er wel een beetje mee. Aan de ene kant wil ik het haar dolgraag zeggen maar aan de andere kant wil ik het tussen ml en mij houden...pfff dilemma.
@mamasmeisje, lastig ja dat dilemma! Als je man het niet heel erg vind als jij het zou vertellen, dan zou ik het gewoon zeggen tegen haar. En anders heeft je vriendin gewoon pech.. Vertel je het haar toch gewoon als eerste als het raak zou zijn. voelt ze zich in ieder geval nog wel belangrijk als het dan zover is.
@meijtje, haha ik ben benieuwd hoe dat er bij jouw man op de kazerne dan aan toe gaat: he gasten; ik ga vanavond naar huis, want moet er ff op bij mijn vrouwtje
@tirza: kv bij mij altijd goed geweest dus weet het ook niet... @troelie: net zoals dat ik geen slijmkijker ben, ben ik ook geen baarmoedermondvoeler (is dat een scrabblewoord?). Dus ook geen ervaring mee. @mamasmeisje: vl weet niet dat mijn zusje weet dat we er mee bezig zijn. Ik heb het haar per ongeluk verteld, maar dit niet tegen vl gezegd. Zij houdt t verder voor zich, dus vind ik dat ook niet zo'n probleem. Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen en je kan er iedere keer een btje omheen praten. Als je het er toch niet zo vaak over hebt.
@mamasmeisje ik ken een beetje jouw dilema haha. Want dat heb ik met de buren. Zij is al 20 weken, maar had al te goed onthouden dat we graag voor een maart/voorjaarskindje wilden gaan. Heb het er nu maar op gegooid dat we even wachten omdat ik een tijdelijk contract heb, dus dat we het niet expres opzoeken. Maar als het gebeurt dan is het zo. Zij was in ronde 7 zwanger van de 2e. Heel dubbel is het. Ik wil het ook graag voor mezelf houden en zij had al gelijk met test in haar hand aangeklopt. Ik was de eerste die het wist. Ik heb die behoefte niet om dat te delen en als je het niet wil delen, moet je ook lekker je gevoel achterna gaan. Ik krijg zelf het gevoel ofdat er iemand in mijn leven zit te vroeten en dat voelt niet goed. Dus laat ik het een beetje in het midden @troelie hahahaha, die zegt als ik morgen met een glimlach en wallen tot mn knieƫn terug kom dan weet je wat ik gedaan heb de hele nacht . Nou ik moet zeggen dat ik eigenlijk op dat gebied veel vrijer ben dan mijn man. Die houdt alles het liefst voor zichzelf hahaha. Eigenlijk allemaal wel die getrouwd zijn, alleen de vrijgezellen die elke avond een ander hebben lopen zo rond . EN ja het kookclubje waar hji in zit weten wel dat we voor de 2e willen proberen (ja dat lees je goed, eten in de eetzaal = diarree) Dus die knipogen alleen hahahaha
Even een vraagje. De rechter is nu net en de linker er direct naast van 12 uur geleden. Nu heb ik nog geknuffeld met mijn man voor zijn avonddienst hihi. dus 9 uur geleden. Heeft het zin om hem vanavond naar huis te laten komen of kan ik beter morgen avond gokken? Elke avond terug is geen optie en ik heb nu wel een verse lading bij me haha. Ik weet ook niet of ik nog 'positiever' kan testen en de lh piek kan hooguit een uur of 12 geleden begonnen zijn. Weet iemand hoe het zit met lh piek en eisprong?? Of kan mijn ei al gesprongen zijn tijdens de lh piek? Dit is toch het begin, is het vanaf nu 24 tot 36 uur of is die al 12 uur geleden ingegaan?? Alles is zo tegenstrijdig! Leuk he iemand die echt geen benul heeft waar die mee bezig is. Net een nieuw glimmend speeltje. Jeeej lh piek gevonden wat nu hahaha Wie kan mij helpen
@meijtje, ik zou hem vanavond laten komen! Morgen heeft geen zin meer denk ik. Hier ook donkerdere ovutest, denk vanavond echt positief. Morgen ergens dan mijn ei. Gisteren geknuffeld en denk vanavond ook nog wel ff. Dan weer op het wachtbankje!
Oh meijtje, zie nu dat je gisteravond gepost had. Vanavond is dan prima, gisteravond had niet zoveel uitgemaakt denk ik, daar had je je eerdere lading nog voor
hahahah hij ook al lekker mag ik naar huis gna gna gna hahaha Daar wil ik wel elke avond voor naar huis komen, maar ja wordt zo'n duur grapje Vanavond dus klussen ...en dan het wachtbankje op
@dilemma heb erover na gedacht, denk dat ik het haar niet vertel, voorlopig nog niet en we zien wel. @ovutestjes: hier ook een bijna posi test. Terwijl gisteren de streep nog erg licht was, issie nu echt al bijna posi. Rare cyclus, kort en snel zeg maar. Vanavond klussen denk en doortesten en we zien wel. Maar eerst werken tot 23.00u dus gaat laat worden! Vruchtbaar weekje voor een aantal dames hier, haha.