Zo maar eens bedje opzoeken. Ik ben moe! Kleine meid was niet te genieten. schilder van de woningbouw belde haar wakker (zou op maandag komen??). Bikini besteld, zit de naad verkeerd gestikt dus die mag terug.... stofzuiger 2 weken geleden besteld blijkt die pas einde van de maand leverbaar te zijn? Niet leverbaar vanuit leverancier, dus ook maar geld terug gevraagd dan bestel ik hem wel ergens anders waar die wel op voorraad is. Ik had kibbeling bleken er ook zalmstukjes tussen te zitten blegh... dus allemaal openbreken om te kijken wat het was.... Manlief op kazerne met collega's in de huiskamer, dus die ga ik ook niet lastig vallen nu. Soms heb je van die baaldagen.... en ja dit is er 1 van!
O ja ik zag net ook dat mn planten in mn voortuin bewust gemold zijn... Kan er ook wel bij vinden jullie niet? Pffff
Even in twijfel hoor. Wat vinden jullie. Heb steeds het idee dat ik mn ei gemist heb, terwijl volgens mijn bereking hij nog zou moeten komen. Die testen kunnen je soms zo onzeker maken. Heb ook nog geen symptomen gehad voor eisprong wat ik normaal wel merk (cervix enzo). Misschien ben ik te ongeduldig en zal zeker nog ff doortesten maar wat denken jullie? heb het idee dat die 2e van boven al bijna posi is en daarna ineens weer lichter..
Nu snel naar het consultatiebureau met die kleine. Alweer 1,5 jaar is ze en dan krijg ze een soort uitgebreide keuring, haha. Lange vragenlijst moeten invullen enzo. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is en hoeveel zwaarder ze is. Je horen het vanmiddag, dan ook ff meer tijd bij te lezen
@meijtje: balen van gisteren! Vandaag een betere dag? Iedereen heeft wel eens van die baaldagen, ik heb ze meestal op maandag, haha. Beste is gewoon lekker lui op de bank, potje thee erbij, simpel programma op tv en op tijd slapen. En genieten van jullie kleine meid natuurlijk! @troelie: ja idd nog even doortesten en knuffelen. Wel grappig: gisteren zei ml: maar je zit toch nog niet 2 weken voor je menstruatie? Dus t is nog niet zover. Ik: heb jij je zitten te verdiepen? ml: mwah, zag toevallig iets op tv voorbij komen.. Haha @wachtbankje: gezellig met zn drietjes straks ja! Spannend! Maar voor mij eerst een ei spotten denk.. @cb: ging goed. Meisje nu 10,5 kg en 80cm.
@mamasmeisje soms heb je van die dagen inderdaad. Vandaag lekker naar mn oma geweest met die kleine meid. Ze is er gek op. Verder alleen huisje schoongemaakt en zo komt manlief alweer thuis jeej! Gelukkig ging het goed bij cb En nog even doortesten of soms kan het zo zijn dat het eitje echt maar zo slecht zichtbaar is. Ach gewoon lekker knuffelen haha kan nooit kwaad! @troelie de dag is wel iets beter.
@mamasmeisje, het kan inderdaad zijn dat je piek net tussen 2 testen inzit. Maar afgaand op het ontbreken van symptomen, denk ik dat je nog even door moet testen. @meijtje, fijn dat het vandaag beter is gegaan! Hier lekker rustig dagje, ff naar prenatal geweest en bij vriendin langs geweest. Was gezellig. Morgen shoppen. Moet wel echt weer nieuwe dingen hebben, maar wil ook weer niet teveel kopen. Als ik snel weer zwanger word (of ben ), dan heb ik er niks meer aan. En na zwangerschap wil ik iig weer afvallen tot minstens 10 kg minder dan nu. Dus dan heb ik er ook niks meer aan. Maar goed, ff een setje en wat zomerspul en schoenen kan ik wel gebruiken .
@troelie: maar de piek kan toch ook 2 dagen duren heb ik gelezen dus test gewoon ff door. Heb ook savonds getest en die testen zijn hetzelfde als die op de foto. Hopelijk moettie nog komen Normaal is mn ei altijd laat maar zit gewoon mezelf ongeduldig te maken ofzo en onzeker, haha.
Nou zie weinig hoop in zwangerschap... Hebben door omstandigheden niet geklust vanaf dag 13 meer... Pfffff baal als stekker... hopelijk was ei vroegjes...
Balen Kira: hier bijna beginnen met ovutestjes en aan de klusweek! Nu eerst een week zomerfeesten! Vierdaagsefeesten here we come!
Spannend voor de meiden die binnenkort kunnen testen! Wij gaan de 4de ronde in , maar mijn nod duurt nog wel even haha... Leuk dat hier al veel meiden zwanger zijn
@mamasmeisje, dan kan ie er niet tussendoor zijn geglipt en komt ie vast snel! @kirasese, wat is jouw cycluslengte van de laatste keren geweest dan? Hoop ook voor je dat je een vroeg ei hebt gehad. @whoppie, heel veel plezier! Ik heb de 4daagse zelf 3x gelopen, echt een heel vet festijn ! Ook nog gefeest voor en na het lopen, helmaal gaaf! Geniet ervan, daarna weer hard werken ! @tirza, nieuwe ronde nieuwe kansen..! Tijd vliegt voorbij, voor je get weet is het alweer 4 weken verder! Hier, heb de hele dag al soort van menstruatiepijn. Pijn in onderbuik en onderrug. Willen jullie ff meedenken of we goed bezig zijn geweest? Ik heb 11 juli 's ochtends een knal ovutest gehad. 12 juli licht positest en vandaag ongeveer zoals de rest van alle dagen (niet positief dus). We hebben 9, 10 en 11 juli geklust. Alleen heb ik vandaag zo'n zeurderig gevoel, zou ik nu pas mijn eisprong hebben? Zou wel erg laat zijn.. Heb het nu nig steeds, dus dan zou ie nog steeds niet gesprongen zijn.. Wat denken jullie?
Hoi, Mag ik met jullie mee kletsen? Afgelopen week mn laaste pil gepakt en nu gaan we voor een brusje voor onze zoon! Super spannend! Vorige keer verliep mn cylus goed, elke keer aar 26, max 28 dgn ongi. Dus ga er maar vanuit dat t nu ook normaal is. Ik zie t nu maar als ronde 0, ff mn cyclus afwachten. Nou verder ff voorstellen, ik ben 32 jaar, mama van een geweldige zoon van bijna 1,5 jr, werk als locatiemanager in de kinderopvang. En jullie?
sorry vandaag drukke dag geweest @TieMar welkom! Hartstikke leuk. Natuurlijk mag je mee kletsen. Spannend he om weer voor een tweede te gaan. Hoe is de bevalling gegaan bij de eerste? Hoe was je zwangerschap?? Hier 29 kleine meid van 10 maanden en werk in de thuiszorg. Manlief militair binnenslaper, dus vaak alleen. We zitten nu op het wachtbankje in de tweede ronde. @Troelie het kan inderdaad zijn dat hij nu pas gesprongen is hoor, maar je hebt genoeg voorraad, dus hopelijk is het raak. Ik heb voor de gein nog een test gedaan vandaag maar hij blijft licht positief (veel positiever dan die voor mn eisprong die afgelopen dinsdag had) en hier een enorme puistenuitbraak in mn gezicht niet gezond. Ik heb dat sowieso wel af en toe, maar nu is het wel heel extreem grr @Tirza balen zeg! Hoe lang was je cyclus nog steeds zo verschillend? @whoppie gezellig. Heel veel plezier !! @hier beetje bezig geweest met huis opruimen en tuintje weer... iets met onkruid pfffff. Kleine meid vindt bbq lekker haha. Broodje en soms klein stukje vlees en lachen dat ze deed Echt gezellig! Is weer eens wat anders dan 6 uur huilen haha
@tiemar, welkom! Hier 29, kleine meid van 10 maanden en ook op de wachtbank in ronde 2. Heel spannend weer!! Hier laatste 2x weer cyclus van 29 dagen gehad (ei op dag 18, ongesteld op dag 29). Nu hopelijk een tijdje niet meer ongesteld . @meijtje, heb je dan helemaal geen posi ovutest gehad nu? Wel zeker ei gehad? Hier denk ik toch gewoon donderdag ei gehad, heb nu nog steeds dat zeurderige gevoel in buik en onderrug. Kan me niet voorstellen dat ei nog steeds niet gesprongen is. Ovutest is ook weer gewoon negatief en mijn afscheiding is sinds gister weer minder en wat dikker. We'll wait and see... Hier rustig dagje gehad! Morgen weer werken, 3 daagjes en dan weer weekend ! Hopelijk blijft het mooi weer!
@troelie ja ik heb mijn piek op dinsdag/woensdag gehad toen is manlief ook thuis gekomen, maar hij is lichter geworden en daar is de test op blijven hangen. Zeg maar richting einde van de piek die kleur houdt het. Dus wel negatief maar duidelijke maar wel lichtere streep (volg je me nog haha). Nu weet ik dat het dan niet positief is, maar voor de eisprong had ik helemaal geen 2e streep. Ach we zien wel. Als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben dan weten we hoe ver het is hihi En ik heb nooit ergens last van, dus daar kan ik niets uit opmaken