@ keizersnede: ben echt geen sec bang dat het nadelig effect heeft. Zijn zooooveeel mensen nog korter zwanger na KS... En die van mij was binnen 1.5w helema genezen en kon na 2-3weken ALLES weer. Heb nooit last of gevoeligheid... dus ik geloof het allemaal wel. Hier NOD 24juli maar acht kans erggggg klein... Dus ik wacht rood af en dan nieuwe datum hihi
@kirasese, ja klopt, heb ook al veel verhalen gelezen van vrouwen die eerder zwanger waren dan 9 maanden. Zal allemaal wel los lopen. ik heb gelukkig ook nergens last van en bij mij was het ook vrij snel al ok. Heb de eerste week denk ik wel echt last ervan gehad met opstaan uit bed en liever niet op mijn zij willen liggen. maar daarna ging alles weer prima. Ben 2 weken na ks alweer met de kinderwagen naar de stad gelopen (is toch snel 2,5 km enkele reis). Dus kan niet zeggen dat ik er heel erg last van heb gehad. Balen dat je er niet zo'n goede hoop op hebt deze maand. Ik heb er wel goede hoop op, maar dan zal het bij mij wel niet raak zijn en bij jou wel .
Grrrr.... Net heel verhaal getypt met reacties, is mn tekst weg.... Uhm.. Ff denken.. @meijtje, bevallen, ik wil echt naar het ziekenhuis voor mn eigen gemoedsrust en ook die van mn vriend. @kira, ook een heftige bevalling hoor! Knap dat je er weer voor gaat! @mamasmeisje, zo! Duidelijk! Veel plezier vanavond! Kan iemand mn nod op 10 aug zetten? (gaat niet zo makkelijk op de ipad)Ik gok op die datum, nu onttrekkingsbloeding na mn laatste pil. 1e zwangerschap was mn cyclus tussen de 26 en 28 dagen.
NOD Troelie 22 juli Tweede ronde Meijtje 22 juli Tweede ronde Mamasmeisje 24 juli Eerste ronde (cyclus gem. 27 dagen) Whoppie 5 augustus Derde Ronde Tirza 7 augustus TieMar 10 augustus Eerste ronde Zwanger Suus 20-01-2014 jongen/meisje Piripiri24-01-2014 jongen/meisje Mies 14-02-2014 jongen/meisje Froetsel 03-03-2014 jongen/meisje Senta 13-03-2014 jongen/meisje
Leuk NOD lijstje weer tevoorschijn @Troelie dezelfde datum, wanneer wil je gaan testen?? @TieMar ik ken me goed voorstellen. Het liefst wil ik ook, maar ik haal het waarschijnlijk niet. Gelukkig kunnen mijn man en mijn zusje infuus zetten als het moet en er een zak aan hangen, want kans op fluxus is reeël. @Kirasese afwachten dan maar, maar ja dan heb je zelf niet zoveel hoop voor deze ronde, jammer hoor! Zo lekker douchen en naar bed hihi nog even genieten van manlief Ik moet hem zo weer 4 dagen missen. Het was een heerlijke dag! Allemaal fijne avond!
@meijtje, denk dat ik er zondag 1 waag maar zal ws te vroeg zijn (mijn lf nu op 11 dagen gehouden zoals afgelopen 2 cycli, dus dan is maandag 11 dpo). Test liever nog ff in het weekend, maar hou er gewoon rekening mee dat het te vroeg is. Dan daarna gewoon iedere dag tenzij ik ongesteld word. Jij?
@bevallen: hier liefst thuis, maar weet t nog niet zeker. Vorige bevalling is vrij snel en goed gegaan. Vk zei wel dat we als ik thuis was gebleven (nu naar zh vanwege poep in vruchtwater) we met ambulance naar zh had gemoeten. Vanwege het wegvallen van zuurstof en hartslag kleine. En dat wil ik liever niet, dus ff nadenken nog. Gelukkig tijd zat. testen doe ik niet meer voor nod. Nu na nod gedaan en negatief en alsnog ongi na twee dagen, dus ik wacht t wel ff af. Vertrouw mn cyclus niet meer. Maar eerst nog maar ff klussen!
@Troelie mijn man heeft volgende week de hele week vrij, dus ik denk dat ik precies over een week ga testen. Ik heb wel van die sensitesten liggen en die kun je eerder gebruiken, maar ik denk dat ik nog lekker het weekend door ga en als ik maandag ongesteld ben geworden dat ik dinsdag test
@meijtje, wanneer heb jij je ei gehad ook alweer? Ik hier denk ik do of vrij (11/12 juli). Dus 'offiecieel' kan ik pas 25/26 juli testen. Maar omdat mijn lf de laatste 2 cycli steeds maar 10/11 dagen was, heb ik nod op 22 juli gezet. Dus eerder dan de 22e kan ik eigenlijk nog niet positief testen (of ik moet echt een hele supersnelle innesteling hebben gehad, maar dat zou knap zijn). Ben heel benieuwd. wordt nu wel een beetje ongeduldig. Maar goed dat ik nog maar 2 daagjes hoef te werken en dan lekker weekend heb met veel op de planning en goed weer. Dan kom ik de dagen wel door .
9/10 juli was mijn positest. Ik heb geen idee wat mijn lf is want dit is de eerste cyclus die ik daadwerkelijk doorgetest heb. Dus als ik volgende week dinsdag pak zit ik op precies 2 weken na mn eisprong, dat wel wel goed zijn toch? haha
Zo eindelijk op het wachtbankje ook! Ik test pas na mn NOD, die is ws rond 24 juli. Vorige zwangerschap 2 dagen na NOD getest, denk dat ik dat nu weer ga doen mocht het nodig zijn. Wel spannend hoor! Die vriendin van me die heeft volgende week ook ergens haar NOD. Vertelde ze gisteren. Heb haar nogsteeds niets gezegd maar t zou wel heel leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn
@mamasmeisje, jij had gisteren posi ovutest toch? Is 24 juli nod dan niet beetje vroeg? mijn nod is 25 juli en mijn posi ovutest was afgelopen donderdag. Samen zwanger zijn lijkt me ook heel erg leuk (als het bij allebei tenminste gewoon goed gaat, anders is het een beetje pijnlijk). Mijn zus en zwager zijn als het goed is nu ook aan het proberen zwanger te worden, zou wel leuk zijn als we enige overlap hebben in de zwangerschap. Hoop wel dat er dan enig verschil is in termijn, anders krijg je de eerste weken misschien niet zoveel van elkaars kindjes mee, dat zou erg jammer zijn!
@troelie Hopelijk lukt het voor jouw zus ook snel en inderdaad met wat tijd er tussen. Je moet er juist intens van genieten. Hier niet, oudste zus probeert het al jaren, mijn broer en schoonzusje houden het op 2, dan kom ik met mijn wens, en mijn broertje en zusje moeten er niet aan denken om al ouder te worden, dus daar verwacht ik het ook niet van. We zitten echt allemaal in een andere fase van het leven, dat merk je wel, maar daardoor is ook alle aandacht voor de kleintjes. Zo schattig @mamasmeisje spannend!! Zitten we dan met zn allen hahaha En het zou inderdaad heel erg leuk zijn als jullie alle 2 tegelijk in verwachting zijn, alleen kun je niet bij elkaars kindje kijken als het net geboren is als jullie tegelijk bevallen
Heb gisteren een test gedaan die gaf een hele lichte streep en vanmiddag was die wat donkerder maar vanmorgen was er niks te zien. Heel vaag en onzeker zo. Ben ok heel moe smiddags maar kan ook van het weer natuurlikk. Sorry dat ik zo weinig meeklets maar met dit weef weinig puf voor.
@toekomstigemam, fotootje vd test?! Spannend hoor. Wel gek dat er dan vanochtend niks te zien was.. Zelfde merk testen gebruikt?!