Wij beginnen ws stiekem mei al... Gisteravond seks met cd gehad en toen hebben we (blijkt nu) allebei gedacht waarom niet nu al proberen? Maar omdat we nu aan het dieten zijn en je niet zwanger mag dieten bedacht dat we iig een maand wachten (en dan is het mei) en dan gaan we het proberen. Een maandje eerder dus.. Mag ik nog wel mee kletsen?
@whoppie tuurlijk mag dat gezellig juist. Bij mij kriebelt het ook al maar juni is het streven, gebeurt het eerder dan is het zo Spannend hoor, het komt echt al dicht bij he
@Whoppie, jaaa, zeker mee blijven kletsen! Leuk juist, kan ik alvast mee hopen. Wij wachten nog wel ff tot juni, vind ik voor het idee fijner ivm keizersnee en manlief is nog beetje druk in zijn hoofd met studie. Heeft in juni examen, dus kunnen we daarna met fris gevoel ervoor gaan . We gaan in juni ook op vakantie, dus wel lekker om het eventueel daar de eerste keer te proberen. Ligt ook beetje aan cyclus natuurlijk, misschien net voor onze vakantie. Kijken wel ff. Spannend Meijtje, ik zou niet zo lang kunnen wachten met testen hoor!!
Nou hier een klein verkouden mannetje. Heel zielig. Erg aan t hoesten en ook net als mama een traanoog tijdens de verkoudheid. Beetje sneu! Wel lekkere vrije dag gehad en morgenavond naar Sister Act! Ben benieuwd!
@whoppie, aaah zielig he bij die kleintjes?! Veel plezier vanavond bij Sister Act! @meijtje, hoe gaat ie bij jou? Al symptomen ?! Ben heel benieuwd! Hier, collega is vannacht weer papa geworden. Zag net een fotootje, heel schattig weer!! Ik heb ook weer zin om er voor te gaan . Nog paar weekjes wachten
@ongi is doorgebroken, vette buikkramp last van mn stuit en in ene heftig met donkere stukjes er in... dus niet zwanger. Misschien was ik het wel, maar verder niet getest. Misschien maar beter ook voor mijn gemoedsrust
He meijtje das shit! Wel beter dar je niet getest hebt Whoppie is de kleine al wat beter? Ja leuk he die berichten van pasgeboren babies! Op fb kom je ze erg veel tegen.. idd voor ons nog fr geduld Zozo wat een heerlijk weer. Hele dag buiten geweest. Gewandeld met kleine meid en ind tuin gewerkt.
Hey meiden had even niets van me laten horen want heb n beetje rot nieuws gehad. Op mn werk is me vorige week verteld dat mn contract dat per oktober afloopt niet zal worden verlengd (moet omgezet worden naar vast al 3x verlenging gehad) Dat betekend voor ons dat we onze plannen nog even in de vriezer moeten zetten en eerlijk gezegd doet t me meer dan ik had gedacht Ben dr echt heel erg verdrietig over ik had er juist zoveel zin in.
@blaadje, he vervelend meis!! Wat shit dat jouw contract niet verlengd wordt. Mag je ook niet na 3 maanden weer terug komen? Kan me voorstellen dat je daar verdrietig over bent, zou ik ook zijn. Jullie redden het financieel niet op 1 loon of is er andere reden waarom jullie het dan ff uitstellen? Hoe zijn de kansen op de arbeidsmarkt (wat voor werk doe je)? Dikke knuf van mij @meijtje, hmm jammer van je ongi! Had er toch wel goede hoop in. Ik moet hier ook deze week ongesteld worden. Zit nu op dag 30. Vorige cycli 39 en 31 dagen. Had voorheen 28-30 dagen cycli, dus is nog niet helemaal normale ritme. @suus, lekker genoten vandaag! Ik heb nu 1,5 week vrij! Heerlijk. Wel morgen crematie van moeder van collega, is wat minder, maar ja.
@Troelie: we zouden het kunnen redden op 1 loon maar dan moeten we wel n op n aantal dingen heel erg bezuinigen. En dat wil ik eigenlijk liever niet met n tweede op komst, wil ook nog graag leuke dingen blijven doen. Werk ligt niet voor het oprapen wil echt max 20 uur per week werken en dan wordt t al helemaal moeilijk. Ik werk nu als administratief medewerker en daar is nu echt heel moeilijk werk in te vinden. Misschien kan ik inderdaad na 3 maanden weer terug komen maar natuurlijk niet als ik dan al met n dikke buik rond loop.
Jeetje Baadje.. Wat een rotnieuws! Jammer dat jullie plan nu niet door kan gaan! @meiijtje: maar goed dat je niet getetst hebt dan.. Nog ff wachten Hier naar Sister Act geweest.. Was erg leuk, alleen jammer dat de liedjes van de film er niet in terug komen. Kleine hoest nog steeds. Maar bij moeders (oppas) vandaag wel minder. Dus hoop dat dat zo blijft en t wegtrekt.. Zo nu maar ns naar bed. Om 7 bij mijn zusje zijn (oppas) en dan werken!
Blaadje dat is vervelend nieuws! Op het moment is t qua werk niet altijd makkelijk wat te vinden. Hoop dat t jou wel lukt! Oh heerlijk anderhalf week vrij! T is hier vanmorgen regenachtig maar lkr temperatuur .
@blaadje balen!! Ik ken je situatie, ik ben bijna afgestudeerd verzorgende IG nu en ik heb geen baangarantie en tegen mij is ook gezegd, succes met je verdere leven.... Lekker dus. Wij kunnen het op zich ook op 1 loon redden, maar inderdaad het is wel kiezen Het is zo vervelend en zeker als je weet dat je er dan uit moet. Dan ga je elke keer toch met een ander gevoel naar je werk. (heb ik nu ook nu ik weet dat ik over anderhalve maand geen werk meer heb) Heel misschien als je aanbiedt om na 3 maanden terug te komen dat ze het wel doen. Er worden meer mensen zo terug genomen, maar als ze moeten bezuinigen, dan ben je een jaar later alsnog aan de beurt. Als moeder moeten we aan het werk, maar eigenlijk wordt het aan alle kanten zo onmogelijk gemaakt. Je weet wel als je geen baan vindt dat je gewoon recht heb op ww, geen vetpot, maar dan heb je in ieder geval wel wat. @Whoppie super dat je het naar je zin hebt gehad. Daar sta ik van te kijken dat er geen nummers van terug komen.... had ik eigenlijk wel verwacht. Ik heb hem ook nog niet gezien moet ik zeggen. Niet meer naar musicals is een bezuiniging aan deze kant @troelie hoe was de crematie? hopelijk was een gedenkwaardige dienst. Dat zijn nooit leuke dingen, helaas horen ze bij het leven Lekker dat je vakantie hebt, je hebt genoeg zonuren zo (tenminste wij hebben vol op zon!) @ongi inderdaad heftig zeg, maar gelukkig niet getest. Juni is nog steeds de planning. Gisteren enorm verkouden geworden, snot loopt bijna uit mn ogen pfffff. Gelukkig vandaag en morgen vrij. Ik hoef van het weekend pas weer te werken.
Ik heb heerlijk weekend (vijf dagen) geweldig! helemaal zin in.. Beetje jammer dat het weer zo slecht wordt. Maar goed. Hopelijk wel droog.
@whoppie, lekker! Nog iets leuks op de planning? Hier regent het al bijna de hele dag helaas. Hier, gister kleine dame beetje ziek. Koorts, hangerig en veel geslapen. Gistermiddag zetpilletje gegeven en nu gaat weer goed! Ook nog ff bij huisarts geweest, ze had wat uitslag in haar knieholtes en op dr kinnetje. Is eczeem, zalfjes voor gekregen. Gister en vandaag gesmeerd en nu al heel stuk minder gelukkig. Vandaag rustig dagje thuis. Net ff stofgezogen en zo nog ff wat was wegwerken.
Beterschap voor je meisje! Lennox heeft van 20-6 geslapen! woow! Hier t mannetje ook verkouden, maar wel al minder. Vandaag ook regen. Blegh... Hier ook stofgezogen en de was gedaan. Morgen ff naar Aalten, broer en moeder vl. Zondag krijg ik een visite en verder geen plannen. Koninginnedag ff rondje dorp denk ik..
Koninginnedag word gewoon lekker rustig. Hier nog dagje werken . Druk verjaardag weekend van vrienden. .. Hier begint de kleine iig zonder voedingen de nacht door te kome . Alleen wordt ze tussen 12-2 nog wel eens wakker.... ff troosten en dan gaat ze wel weer slapen. Wat is t weer koud vergeleken met de dagen daarvoor