Troelie, nou nee niet precies, ik denk zondag.. Vind t heel spannend!! Maar ik ga er niet van uit dat t in ronde 1 gelijk raak is.. Vorige zwangerschap hebben we ruim een jaar over gedaan..
@meid: welkom Hier nog geen ei gespot. wel al aan de klus geweest. Hopelijk snel mn ei en dan op het wachtbankje!!! Vandaag 35 minuten hard gelopen! Achter elkaar. Helemaal trots op mezelf. Vierdaagsefeesten gehad, zijn ook afgelopen nu en de kleine is lekker mee geweest. Ging hartstikke goed!
@meid1987 welkom. Wie weet, hopen dat er snel een brusje komt. Het kan dat jet weer zo lang duurt of juist niet. Wel heel erg spannend. Benieuwd wanneer nod doorzet. @whoppie respect! Super leuk dat de kleine het zo goed deed. @troelie inderdaad. ... Dat had gemogen haha
@whoppie, super zeg!! Fijn ook dat de feesten goed gegaan zijn! Ik ben gister nog in mook geweest, ook erg leuk!! @meid1987, zeker spannend! Hier vanochtend op (denk ik) 8,5 dpo testje gewaagt voor de fun; negatief natuurlijk. Morgen gewoon nieuwe poging (tenzij ik ongesteld ben geworden natuurlijk).
@troelie je bent er vroeg bij! Nee had je al verwacht dat die niet positief zou uitslaan.... ik wacht tot morgen ochtend (11 DPO). Dan ga ik eens kijken of het wat wordt. Als het niet zo is dan wacht ik aankomende week af en test ik pas volgende zondag weer. Dan ga ik uit van een cyclus van 31 dagen (wat normaal was) en 38/39 dagen wat mijn laatste cyclus is geweest. Hahaha zit een hele theorie achter
@meid1987, morgen nieuwe proberen?! Dan zijn we met 3 testers morgen ! @meijtje, spannend morgen! Nee, had idd al verwacht dat ie negatief zou zijn. Maar was toch spannend ! We'll wait a bit longer.. Ik hoop zo dat ik wel zwanger ben en mijn lijf me niet loopt te foppen. Ach a, en anders maar weer en maandje geduld (ben ik slecht in)!
Ja absoluut... heb echt 0% hoop Dag 13 was laatste klusdag en das veels te vroeg gok ik. Dus nee... aankomende maand gaan we ovu-test proberen Ben benieuwd
@kirasese jammer!! je weet het nooit zeker, dus nog een klein kansje. anders aankomende maand ei-spotten @troeilie hopelijk fopt het lichaam je niet en test je toch positief. Is morgen dan nog niet te vroeg??
@meijtje, ja grote kans van wel. Als mijn ei klopt, dan ben ik morgenvroeg 9,5 dpo.. Klein kansje dat ie dan heel licht posi zou worden.. Proberen het gewoon en anders wachten we geduldig verder. Zou er ongeduldiger van worden als ik niet zou testen !
@testers: ben benieuwd bij jullie/ons allemaal! Hoop op veel 2e streepjes, tot nu toe is er iedere maand wel iemand zwanger dus als die trend voortgezet wordt... Zelf weet ik niet wanneer ik ga testen, wil niet te vroeg om teleurstelling te voorkomen en hoop weg te nemen. Ik wacht mn NOD af denk, dat is woensdag as en dan werk ik tot 23.15. Als ik niet ongi ben, dan do of vr testen denk ik. Grappig trouwens, laatst vroeg ik ml of hij iemand had verteld dat we voor een tweede gaan. En wat denk je: jahoor, hij heeft het er al met iemand over gehad. En ik braaf mn mond houden omdat we 'afgesproken' hadden het niemand te vertellen. Mezelf druk lopen maken over het dilemma van laatst; wel of niet vertellen aan die vriendin van me...
Testers, succes!! Kom morgen gauw kijken. Mamasmeisje, voor die mannen is t ook spannend he, ook al zullen ze dt niet goed toegeven...
@test volgens mij omo, maar ja bij Elena deed ik er ook een week langer over om posi te testen. Misschien ben ik wel ongeduldig. Nu dus afwachten wat aankomende weekend wordt. Anders word ik ergens volgende week wel ongesteld.
nou in het daglicht is er een heel licht streepje te zien..... Ik natuurlijk kijken met de gordijnen dicht met een klein lichtje aan haha ml nam het toch iets dichter onder de loep Ik krijg het met mn telefoon slecht op de foto de grote camera is die wel goed te zien woensdag nog een test en dan wat meer zekerheid hoop ik. Het is nu nog een tuurtest
@meijtje, ja ik zie hem ook hoor!! Super! Wanneer had jij nou je eisprong gehad? Hier witte test, wel later een indroogstreep, maar is echt indroog, dus gewoon negatief. Ik hoop dat ik gewoon nog te vroeg ben, want voel me wel echt zwanger..