@meijtje: ja ik zie hem ook hoor! Zou super zijn, ben benieuwd naar je test van woensdag! @troelie: ik zie ook wel wat bij jou, jammer dat t indroog is. Maar ook voor jou nog hoop toch? De testdrang begint nu ik jullie testjes zie ook wel te komen hier hoor! Vanmorgen alvast alcoholvrij bier gehaald, 2 flesjes dan. Ik vind bavaria witbier en grolsch stender best goed te doen. Ben echt een bierliefhebber (wijn lust ik trouwens ook) maar in de lf en tijdens zwangerschap geen druppel.
@troelie ik had 9e av laat en 10e ocht vroeg knap posi ovulatietesten. dus dan 10 op 11 eisprong denk ik? Het is hier ook bijna niet zichtbaar. Morgen ook even kv test halen. Dan heb ik 2 soorten en nu is het alsnog afwachten. Woensdag weet ik meer (als ik al niet eerder een test tegenaan gooi, stiekem ben ik wel benieuwd hihi) @suus inderdaad super spannend !! @mamasmeisje uhm ik drink 1x in het jaar haha en afgelopen 2 jaar niet, dus ach dat ene slokje bier dat ik drink daar val ik bijna van om Glas wijn = strompelen naar huis voor mij
Sorry meiden ben even weinig online geweest, @ Troelie, hier veel buiten gezeten en ook ontzettend moe geweest. Kwam er achter dat ik een b12 te kort heb, en ook nog met andere klachten erbij. Krijg nu 2 keer per week een injectie... Hoe gaat het met jou? ik las dat je ookal een test had gedaan? Spannend meiden. Wij slaan deze ronde over. @Meijtje gaat het zo snel als je een keer een wijntje drinkt? HIHI Spannend dat ik nu lees van je test??
@meijtje: wauw. Idd een lichte streep. Hopen op een plakkerd! @Troelie: tis echt nog wel heel vroeg hoor. Kan nog van alles. Hier nog geen ei gespot. Volgens vl is ie er of moet bijna komen. Nee geen slijmkijker, maar een slijmvoeler! Dus straks maar ff ovutesten...
Meitje, jaah! Ik zeg gefeliciteerd! Ik heb vandaag geen Test gedaan ik wacht nog ff af.. Tot nu toe nog geen ongi te bekennen!
Kwam toevallig hier langs, wij gaan september beginnen voor Eem brusje voor ons meisje... Maar wilde ff zeggen dat ik zowel op de test van meijtje als van troelie toch echt een positief streepje zie staan!!!!! Stiekum gefeliciteerd alvast...
@troelie: jammer zeg! Wat kan je lichaam je voor de gek houden he? Vol goede moed naar de volgende ronde dan maar! Ik wacht nog ff af..Nog niet ongi en nog niet getest.
Troelie, wat jammer zeg! In welke ronde zitten jullie? Hier nog steeds geen ongi, vind het wel gek, want normaal gesproken ben ik heel regelmatig. (Ook bij de vorige keer dat ik met de pil was gestopt) Vandaag toch nog maar even langs de winkel om een testje te halen! Iedereen: Waar komen jullie vandaan? Ik kom uit het noorden, maar woon nu in dld. En hoe oud zijn jullie?? Sorry ben beetje nieuwsgierig aangelegd.. hahaa
@meid1987: ben beniuewd naar je test, ga je vandaag testen dan? @nieuwsgierig : ik kom uit het zuid westen van Brabant. Ben 29 jaar.
Wat leuk dat ik dit tegen kom.Wiij gaan ook voor een broertje of zusje. Net getest met sensitest en helaas negatief... Op naar ronde 3
Mamasmeisje: leuk! ik ben 26. Ik denk dat ik vanavond even een testje doe, of morgenvroeg.. tenminste als ik kan wachten! hahaa 23Eline, Welkom! Jammer van je negatieve test!
Ik bereken meestal me vruchtbare dagen via deze site en eigenlijk klopt het altijd. zou pas vanaf de 24e zijn. Nu vandaag ovu test en die gaf een echte knaller aan, ook merk ik het wel want verlies veel dun slijm/afscheiding, sorry dus het is wat eerder als ik had verwacht...beetje vreemd vind ik zelf.. @Meijtje had je nog getest?
@troelie zwaar balen meid.... Hier weet ik morgen pas meer. (hoop ik) @23eline welkom en jammer van de negatieve test. Nooit leuk Gezellig dat je mee komt kletsen!! @meid1987 wie weet dat je toch posi test, wanneer ga je testen?? @tirza nee morgen pas, ongi is er nog niet dus wie weet... straks het NOD lijstje weer eens tevoorschijn toveren En hier uit zuid holland zuid
oke voor jullie, 5 minuten geleden getest na mn dagdienst. Volgens mij wordt hij donkerder... spannend...of ben ik gek?? morgen kv test met ochtend urine. Kijken of hij nog een beetje bij wil kleuren