Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TieMar

TieMar Niet meer actief

Mamasmeisje, heb je getest?

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi!

Vandaag 4 dagen overtijd, vanmorgen getest maar was negatief :( Ben toch wel flink teleurgesteld nu. Ging er al bijna van uit dat ik zwanger zou zijn. Voel me zo moe, misselijk ook en snel geprikkeld. Opgezette buik ook. En normaal ben ik altijd op tijd. Ik wacht nog ff 2 dagen af, als ik maandag niet ongi ben, dan test ik weer. Heb 15/16/17 juli ergens mn ei gehad dus zit gemiddeld op 11 DPO nu. Ergens blijf ik hopen dat het deze ronde nog niet voorbij is want nog ongi. Lees ook verhalen van meiden die pas laat na NOD positief testte...dus ja afwachten...

Gisteren uiteten geweest met een goede vriendin, degene die ook bezig is om zwanger te raken. Zei had vorige week zaterdag een positieve test. Dus wij al helemaal blij, samen misschien zwanger ed..nu ff domper dus.

3. TieMar

TieMar Niet meer actief

Ahh wat balen....
    Wie weet test je later nog positief

4. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen mamasmeisje. Hopelijk maandag wel een positieve test! Maar ben je nog niet een beetje te vroeg? Je kan toch pas 14 dagen na je ei testen?
    Pas na 14 dagen is je hcg hoog genoeg. In ieder geval dat is wat mij altijd verteld is bij mijn eerste twee en dat klopte. Ik denk dat je nu een wat langere cyclus hebt en je nod dus ook wat later is?

5. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hoop het. Maandag 15 juli knal ovutest en geklust dus kan 12 DPO zitten maar ook 10 DPO. Wacht af maar is best frustrerend, hopelijk straks wat afleiding om t werk...

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0

Super blij voor je! :D
    Gelukkig voel je goed.

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Voel je nu anders dan normaal voor je ongi?
    Ik duim voor je dat je nog posi gaat testen.
    Misschien heb het wat langer nodig?

8. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Hoi, ik zou ook graag meekletsen, wij zijn niet in juni begonnen voor de tweede maar ik ben in juli gestopt met de pil (schrijf ergens anders ook mee maar daar gebeurt vrijwel niets, hier is het gezelliger :))
    Wil eerst ff mijn ongesteldheid afwachten en daarna gaan we ervoor. Ik hoop dat dat half aug is. Wij hebben al een zoontje van oktober 2011. Ik zelf ben 28.

9. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jammer mamasmeisje. Maar je hebt nog kans dat het wel goed zit. Wel moeilijk met die vriendin.
    Ik voel van alles. Steken, kramp en jeuk aan m'n borsten. Maar ik probeer mezelf niet gek te maken want ik dacht het de eerste ronde ook al.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje ik teste pas positief 18 dagen NOD ik dacht dat dat niet kon, dus daarom dat ik nu ook niet zo'n haast had. Geen bloed is goed! en 10 NOD heb je kans dat je echt nog niets ziet. Dan ben je voor niets teleurgesteld. Houd nog even je koppie op en wacht nog een paar dagen. Misschien dat het toch raak is (zeker als je normaal een korte LF heb, dan zou jet wel ongesteld moeten worden maar is het HGC nog niet hoog genoeg.)

@MamaB1984 welkom :D maandje meer of minder maakt echt niet uit! SOmmige waren al eerder begonnen ;) Die konden niet wachten haha. Gezellig!! hier dochter oktober 2012 en ik 29 :)

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Waneer is jou nod?

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Leuk allemaal meiden.

Ik ben benieuwd wie er deze ronde nog meer posi gaat testen.
    Waneer hebben de meesten hun nod?

13. TieMar

TieMar Niet meer actief

Mijn nod heb ik gegokt op 10 aug.
    Maar eergister en gister een knal ovu test dus een dagje eerder dan ik had bedacht.
    Wellicht mn nod dus ook 1 dagje eerder.

We hebben heel goed geklust:D
    Maar durf de 1e ronde nergens op te rekenen:)

14. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is rond 3 aug.

15. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    NOD rond 21aug pas hahaha moet nog beginnen :D

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Kira, hier ook pas 19 augustus hoor ;)! Tijd vliegt voorbij, voordat je het weet is het weer zover!

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hier nog steeds geen ongi! Vind t zo raar! Vanmorgen weer test gedaan, maar blijft negatief!

18. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Ik hoop rond 12 aug ogs te worden en dan is mijn nod, bij een normale cyclus, pas rond 9 sept, maar ook dat is het voor je er erg in hebt denk ik.

19. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Vanmorgen ongi geworden..helaas!:(
    Op naar de volgende ronde!

(maar nu kan ik wel lekker aan de sangria straks tijdens onze vakantie:D:D)

20. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Mamameisje, Jammer!! Idd op naar de volgende ronde.
    En geniet van je sangria tijdens de vakantie :p

@Meid1987, Vervelend als je steeds nega blijft testen en nog geen ongi?! Ik duim voor je dat je later wel posi gaat testen.

@Kirasese en Troelie, Duurt idd nog even jullie nod, maar tijd vliegt voorbij!

Mijn nod is 7 aug.

Deel Deze Pagina