Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    wauw wat hebben jullie zoet kinderen!! Hier om 20.00 en dan 23.00 en dan 2.00 en dan 5.00 en om 7.30 is het echt matje, dan gaat ze de boel verbouwen als ik haar dan niet uit haar bedje haal. Ze drinkt nog een extra fles of water met de warmte. En ach..... wat doe je aan een lichte ontvlambare slaper??? Heb alles al geprobeerd, maar niets helpt de kleine meid met beter slapen. :(

Weekend moest ik werken, maar ik ben echt ziek (en ik was boventallig, dus niet nodig om te werken) dus een vrij weekend voor mij.

Heb net bezwaar gemaakt tegen huursverhoging, blijkt dat er niet voldaan is aan de wet prrivacy persoonsgegevens ;) Eens kijken wat het uit maakt als iedereen in ene begint te klagen....

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @meijtje, jeetje wat vervelend dat jullie dochter zo vaak komt nog. Hier leggen wij onze dochter rond half 8 op bed en dan slaapt ze (over het algemeen) door tot ongeveer 7uur..
    Ben benieuwd of jullie bezwaar wat oplevert!

Hier vandaag weer ongesteld geworden, fijn (nu vind ik dat nog fijn ;))! Nog 1 cyclus en dan gaan we aan de slag :D, heb er echt zin in!

Morgen lekker rustig dagje. Ws ook nog ff langs vriendinnetje een borrel drinken. Kan maar zo zijn dat ze weer zwanger is, vind het verdacht dat ze iedereen uitnodigt, terwijl we elkaar ook maandagavond/dinsdag overdag weer zien ivm koninginnedag. Maar kan het ook mis hebben (waar het hart van vol is..;))

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @troelie dronken voeren is verboden toch :p :D
    Ja leuk nog even hihi. Begin aankomende ronde met ovutest ;) manlief denkt dat als hij zijn kisten aan houdt en rond de eisprong doet dat het een jongetje wordt hihi :D te grappig. Ach dan heeft hij er voor zijn gevoel alles aan gedaan....
    Ik ben benieuwd wat je vriendin te melden heeft, wie weet het kan zomaar :) en ja ik kijk er ook al naar uit... spannend toch weer he !

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja zou leuk zijn van je vriendin en idd waar het hart van vol is. Ik wil ook alweer zo graag!

Lennox heeft vannacht weer doorgeslapen vanaf 20. Niet verwacht want we waren op visite en hebben hem om half elf uit bed getrokken. maar in de mc en daarna op bed en hij is gewoon gaan slapen. Had verwacht dat ie wel flesje zou willen. Maar niet dus :)

Jammer Meijtje dat jullie dochter dat niet doet. Is wel echt fijn. Hopelijk gaat dat snel beter!

Hier een zoon en geen rare fratsen uitgehaald! ;) Maar ze zeggen wel eens dat de man dan een pet moet opzetten, dat zou ik er dan nog maar eens bij doen! haha :)

5. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @meijtje, hier ook ovutesten starten komende keer. Ben wel ff benieuwd. Als mijn cyclus zo doorgaat als afgelopen 2x dan zou ik over 2,5 week ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Als jullie een jongetje willen, moet je net na de eisprong klussen, want mannelijke zaadcelletjes zijn snelle zwemmers en dan is de kans dus groter dat het een jongetje wordt. Vrouwelijke zaadjes overleven langer en kunnen dus al vanaf voor de eisprong blijven leven en een bevruchting veroorzaken. Dus, weet je wat je te doen staat ;).

@whoppie, lekker hoor dat de kleine man het zo goed doet!

Wij geen voorkeur voor geslacht bij 2e. Meisje erbij lijkt me leuk omdat je dan 2 zusjes krijgt en dat is toch wel bijzonder, maar jongetje lijkt me ook erg leuk en weer helemaal anders! Maakt ons echt niks uit. Heel misschien komt er ook nog wel een 3e, dus dat kan dan ook nog alle kanten op. Jullie voorkeur?!

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @troelie mijn man heeft al 2 dochters (met zn ex) dus dit is zijn derde meid. Ik wil als het lukt nog graag 2 kinderen hihi. Mij maakt het niet uit, maar mijn man zou na 3 meiden wel graag een jongen willen.... maar aan de andere kant, liever gezond en een meid, dan ongezond en dat het een jongen is. Dus voorop dat alles goed mag gaan en de kleine dan gezond is :)

@whoppie en troelie ja hij gaat zijn pak aantrekken, zn kisten aan, camouflage op en zn 'pet' en zonnebril hahaha net na de eisprong klussen pfffff denk eerder dat ik niet meer bij kom als ik dat meemaak dan dat er daadwerkelijk wat gebeurt :D

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Haha meijtje.. dat beeld alleen al.

Bij Lennox had ik heel erg het idee dat het een jongetje zou worden. Voor de zwangerschap al. Ja heel raar. Nu heb ik het idee dat het een meisje gaat worden. Nergens op gebaseerd, maar gewoon een gevoel.
    Vl heeft het liefst een jongetje en jongetje is natuurlijk ook wel leuk voor Lennox. Ik ben ook meer een jongensmama denk ik. Maar idd het cliche is waar, als het maar gezond is.
    Dus niet echt voorkeur!

Ik wil het liefst drie kindjes en vl zit nog op twee. Dus we zien t na deze wel even. Is ook erg duur allemaal!

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier wist ik ook meteen dat t een meisjes was. Hrt maakt mij niet uit wat t wordt. Vl zou wel een jongen willen maar n meisje is ook heel mooi. Zolang t maar gezond is.

Jullie nog plannen morgen? Hier iig niet de stad in. Met kinderwagen in die drukte ben ik niet zo'n fan van.

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @plannen: zou zo graag de stad in willen, maar nu met dieet geen zin. Kan niet drinken, niet eten, zelfs geen colaatje of zo.
    Dus doen we maar niet. Gaan rondje dorp doen over de rommelmarkt.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Whoppie dan liggen er straks nog meer om van het lachen :D
    Ik had het idee dat onze eerste een meid zou zijn en ik denk dat de volgende ook weer een meid zal zijn. Nu met bruine ogen hihi. Mijn man en ik hebben alle 2 donker haar (ik bruin hij zwart en donker bruine ogen) Kleine meid blond haar blauwe ogen. Helder blauw en die worden ook niet meer bruin zeg maar hihi.... Dat had ik niet verwacht. Wij zijn alle 2 half dragers van blauwe ogen, maar toch dan doet ze haar ogen open en ik gelijk die ogen blijven blauw zo licht zijn ze :p Haren worden nu wel ietsje donkerder, maar ogen zijn nog steeds helder zee blauw.

@suus83 morgen gaan we voortuintje doen, daarna even over de rommelmarkt. Inhuldiging kijken en beetje in huis rommelen. Ook hier begint de kleine te snotteren. Tijd dat er wat warmere tijden aanbreken. Dit kwakkelweer werkt bij iedereen op het gestel.

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Nou naar rommelmarkt geweest. Niets gescoord! Wel heerlijk weer!

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier lekker lang gewandeld vanmiddag. En verder lkr relax in huis .

13. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hier eerst verjaardag en daarna de stad in geweest, bij bandje op plein gestaan. Kleine heeft super gedaan, zelfs tijdje liggen slapen in de drukte :)! Ze vond het helemaal leuk! Het was hier ook super geweldig weer!nu lekker op de bank :D

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hoe doen jullie dat straks met een tweede kindje? een duowagen? Want echt goed lopen zou moeilijk zijn als t allemaal snel mag gaan...
    Ik ben me al helemal aan t orienteren.. Slecht he?

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hmm duowagen is best prijzig. Zat te denken aan de kleine in een draagdoek. En dan Sophie gewoon in de kinderwagen. Maar misschien dat ii tzt een leuke duowagen oo mp vind

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Je hebt van die aanhangplankjes waar ze op kunnen zitten of staan, hoop dat dat wat is. Onze kleine meid zou in het snelste geval 17 maanden zijn als nummer 2 zou komen, neem aan dat ze dan wel loopt. En anders inderdaad draagzak?!

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja deze kleine meid was alleen maar te handelen in een draagzak, dus die hebben we nog. Dat loopt lekker en zit ook goed, dus eerste tijd zal nummer 2 daar ook in zitten. Ik denk dat de kleine meid dan wel lopt. Ik ga geen duowagen aanschaffen (of het moet een 2ling worden ;) )

@rommelmarkt, einde van de markt naar tris (troepenmacht in Suriname) museum geweest, die stonden buiten met voertuigen en alles. waren oud collega's van mn man waar hij mee op uitzending is geweest en dus een wapen (mag Grootste draagbare mitrailleur 1m20 ofzo iets) op de kinderwagen geinstalleerd, kind kijken, wat doet dat in mijn bak, foto gemaakt. Natuurlijk zonder kogels en niet gespannen, maar was wel lachen :p jong geleerd hahaha. Sta je dan.... zucht militairen ;) :D

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier komt er geen draagzak lijkt me helemaal niks....
    Dus wel een duowagen. Duurt wel ff voordat Lennox goed kan lopen. Als het op zn snelst gaat dan is ie pas 14 maanden en dan verwacht ik nog niet dat ie lang kan lopen, met wandelen of winkelen. Dus er komt hier zeker een duowagen. Moet alleen nog kijken welke. Ben helemaal verliefd op eentje, maar die is echt duur, dus we zullen zien :)

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    zo kleine heeft eindelijk een nachtje door geslapen jeeeeeej :D al is het er 1 ik koester het hihi. Ik ga voor Elena een plankje halen waar ze op kan zitten voor achter de kinderwagen. Ze kan er op staan en zitten. Ze is dan ongeveer 17 maanden, dus moet dan wel al stukjes kunnen lopen. Aankomende ronde testen en ronde daarna voor het echie hihi. Zin in, ben zoooo benieuwd :D!!

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb gestemd op lennox hoor whoppie!

Deel Deze Pagina