@mamasmeisje: fijne vakantie @toekomstigemam: fijn dat je nu zekerheid hebt. Succes in de volgende ronde. Hier ongi geworden. Baal, baal. T was pas de derde ronde, maar vorige keer ging het zo snel dat ik nu wel echt begin te balen...
@whoppie, aaah shit meis! Ik kan het me helemaal voorstellen. Hier ook 'al' in de 3e ronde. was ook zo verwend vorige keren, duurt me nu ook al te lang. Je gaat er gewoon van denken dat er iets mis is (tenminste, dat heb ik dan). Maar als je het dan relativeert is het natuurlijk onzin, want gemiddeld duurt het 6 maanden tot een jaar voordat je zwanger raakt. Dikke knuffel voor jou, denk maar gewoon dat als je nu komende maand zwanger wordt, je in een betere tijd verlof hebt ! Komt goed hoor, en de tijd vliegt toch al weer voorbij. Voordat je het weet zit je weer op het wachtbankje en vraag je je weer af of het deze keer raak is!
NOD Tirza 7 augustus 4e ronde TieMar 9 augustus 1e ronde Troelie 19 augustus 3e ronde Kirasese 21 augustus 1e echte ronde Mamasmeisje 25 augustus 2e ronde Derde 29 augustus 1e ronde Meid1987 29 augustus 1e ronde Puma82 29 augustus 3e ronde Whoppie 2 september 4e ronde MamaB1984 9 september 1e ronde toekomstigemam 01-08-2013 ZWANGER Suus 20-01-2014 jongen/meisje Piripiri24-01-2014 jongen/meisje Mies 14-02-2014 jongen/meisje Froetsel 03-03-2014 jongen/meisje Senta 13-03-2014 jongen/meisje Meijtje 01-04-2014 jongen/meisje Zo, heb je dat ook maar gelijk gehad. Ik heb 28 dagen aangehouden voor je. Voor je het weet is het weer 2 september . Staat de rest er nog goed op?!
Oh jammer whoppie! Ik vind het ook al lang duren terwijl we afgelopen ronde pas voor het eerst serieus bezig waren. Even een vraagje aan jullie ik heb al een paar dagen achter elkaar m'n banner moeten vernieuwen. Weet een van jullie wat ik fout doe?
@troelie: thnx en je verwoord idd precies wat ik denk... en dan denk ik idd ook weer: Stel je niet aan. tis pas ronde 4. Je bent gewoon verwend... Maar wilde zo graag een klein leeftijdsverschil en zo wordt t alleen maar groter.. dus dat zit ook nog in mn hoofd. Maar je hebt gelijk, wel een betere verloftijd!
@poema: geen idee @toekomstigemam: ik zou mn nod gewoon het ruimst nemen, dan weet je zeker dat je niet te vroeg bent.. Oh en bedankt voor het lijstje aanpassen troelie!
Balen voor de rode vloedjes Hier nog geen posi ovu... Maar ja ook nog ziek en ziek kind... Helpt niet mee... kan elk moment posi zijn... Zucht... zou al 3e maand zijn dat klussen niet lukt.... Weet niet wat ik erger vind weggegooide maanden en leeftijdverschil word alsmaar groter... Ahja... gaan ons best doen
Ik twijfel nu of ik mijn ei misschien al gehad heb. Willen jullie kijken op mijn foto? Ze worden namelijk weer lichter, wat denken jullie?
@Kirasese, Hopelijk heb je snel een posi ovutest. Niet te veel stressen. Is lastig als je iets graag wilt. Maar het komt als het komt toch @Whoppie begrijp je gevoel wel hoor, Maar net als je het niet verwacht gebeurd het, Denk ik dan altijd haha.. Succes meiden. Morgen is mijn nod.....En voel nog niks...Maarja dat zegt ook niks
@mamalovesj: Ik duim voor je... @troelie: het lijkt erop dat je m zondag gehad hebt.. Was toch dag 14? Kan prima kloppen dan.
Spannend mamalovesj! Zegt inderdaad niks, alles kan! Whoppie, ja zondag was dag 14. heb alleen laatste 3 cyclussen mijn ei pas op dag 18/19 gehad, dus verwacht hem donderdag/vrijdag pas (tenzij de groene thee/tarwekiemolie helpt). Maar heb normaal niet zo eerder al donkerdere testen en gebruik nu nieuwe ovutesten, dus twijfelde ff. Ik test gewoon door, komen er vanzelf achter hoe het zit!
@Troelie, hopen dat je snel een duidelijke ovulatie test in handen hebt. Dan weet je meer waar je aan toe bent Hier gaan we naar de volgende ronde, Ik had echt helemaal nergens last van en ja hoor wel ongesteld
@allemaal ik lees echt nog mee en ik hoop ook echt dat jullie snel zwanger mogen worden! Balen dat sommige al in de 3e ronde zitten. Dat verwacht je niet als je verwend bent met de eerste. @hier manlief kaakontsteking, kleine meid die slecht slaapt en de hele dag aan me hangt en is zij dat niet dan zijn het de katten wel. Ik ben moe en ga zo naar bed. Op mijn werk moest ik het al vertellen (balen) omdat ik ingedeeld was bij een man met chemokuren en dat is niet bevordelijk voor de baby, dus leidinggevende weet het al, alweten we pas over 2 weken of het hartje klopt of niet..... Spannend!
Beterschap aan je vriend! Vervelend dat je meisie ook minders slaapt. Voel jij je wel goed? Jammer dat je het al zo vroeg moest vertellen op je werk, maarja uiteindelijk had het ook niet uitgemaakt toch? Spannend je eerste echo. Leuk is dat weer he? Ik hoop dat alles goed zit. En blijft Ik mis dat ook wel hoor, alvast kijken naar je beebje op de echo Slaap lekker. Wij gaan naar ronde 4
@mamalovesj, he balen meis. Ongesteld is niet leuk! Hebben jullie er voor de eerste lang over gedaan om zwanger te worden? @meijtje, kaakontsteking klinkt ook niet prettig, beterschap voor manlief! Jammer dat je het al zo vroeg moest vertellen, is toch minder leuk vind ik. Spannend, eerste echo! Hier bijna weekend