Idd uitstrijkje is echt niet zo erg hoor... Niet teveel over nadenken. Gewoon gaan liggen is en ontspannen is het zo voorbij. Ovutest gister negatief. dus nog ff afwachten.. wel al aan het klussen.
Heb toevallig deze week zo'n tijdschrift gehad en krijg binnenkort een uitnodiging. Zie er ook wel tegenop maar ik denk maar zo: zo'n arts ziet dit dagelijks, hoort bij het werk en na 2 min is het weer voorbij. Vond de gedachte van toucheren bij de bevalling ook altijd vervelend maar uiteindelijk 'valt het mee' en hoort het gewoon bij hun werk.
Ik heb er nog geen gehad, volgend jaar voor het eerst. Maar toen de ha laatst naar mijn bultje op mijn bmm ging kijken heeft ze ook met zo'n eendebek gekeken, dus zal niet veel anders zijn denk ik. Ik vond het niks voorstellen, maar ben ook niet kleinzerig. Kirasese, spannend! Hier nog 10 dagen wachten. Ik heb laatste 3 cyclussen een lf van 10 dagen gehad. Als dat nu ook weer zo zou zijn, dan zou ik volgende week donderdag ongesteld moeten worden. Dus ik wacht donderdag af. Als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik vrijdag testen !
hoi dames, begint weer spannend te worden he!!Hier is mijn ei ws nog niet geweest..meestal rond dag 20 pas..klussen wel, maar nog niet gericht en gebruik nog geen ovutestjes ofzo.. we zien het wel..
Ik vond spannend om met ovu testjes te doen dit keer. Was pas echte ronde 1... maar vond wel spannend dat test dikker werd endus eisprong in buurt etc... Volgende maanden gebruiken we hem ook denk ik
Ik houd deze ronde voor het eerst een temperatuur kaartje bij. Volgens t kaartje had ik afgelopen maandag al m'n eisprong. Ben benieuwd. Heb ook nu geen tekens van eisprong.
Als deze ronde niet lukt ga ik volgende keer ook tempen. Gewoon als extra controle naast ovutestjes...
@whoppie, deze maand gaat het gewoon raak zijn!! Nog een weekje en dan weet ik of het het deze ronde dan 'eindelijk' wel gelukt is.. Spannend!!
NOD TieMar 9 augustus 1e ronde Troelie 25 augustus 3e ronde Kirasese 21 augustus 1e echte ronde Mamasmeisje 25 augustus 2e ronde Derde 29 augustus 1e ronde Meid1987 29 augustus 1e ronde Puma82 29 augustus 3e ronde Whoppie 2 september 4e ronde MamaB1984 9 september 1e ronde toekomstigemam 01-08-2013 ZWANGER Suus 20-01-2014 jongen/meisje Piripiri24-01-2014 jongen/meisje Mies 14-02-2014 jongen/meisje Froetsel 03-03-2014 jongen/meisje Senta 13-03-2014 jongen/meisje Meijtje 01-04-2014 jongen/meisje Zo, het lijstje ff tevoorschijn getoverd. Tiemar, hoest bij jou, zie dat jouw nod al lang is geweest! En dan ben jij de volgende Kirasese! Spannend!
Jammer dat we nog zo weinig lezen van de al zwangeren...zijn die verhuisd naar ander topic of lezen die stiekem nog mee?? @kirasese en troelie: jullie al iets van symptomen? Is misschien vroeg maar je weet t nooit he?
Ben benieuwd wie de volgende is! Zwangere dan.. De zwangeren zullen mss ook in andere topics meepraten, Dan wordt t mss teveel? Kan me wel voorstellen dat je anders alleen maar aa het forummen bent... Mijn ei springt denk ik vandaag of morgen. Hebben donderdag en gisteravond geklust en morgen nog maar een keer. Vl is er vandaag niet. Meer kunnen we niet doen. Daarna weer afwachten...
@whoppie, klinkt goed! Spannend weer he?! @mamasmeisje, snap ik op zich ook wel. Die zijn weer een stapje verder en met de gedachten ergens anders mee bezig. Hier nog niet echt symptomen. Vorige maanden barstte ik van de symptomen en was het niks, dus misschien is dat een symptoom op zich ! Jij?!
@puma ik heb ook uitstrijkje gehad en bleek niet goed te zijn, (had er zelf omgevraagd toen ik met mijn man samen ging omdat we alle ziektes uit wilden sluiten) En was bij mij onervaren en ik had last van mijn baarmoeder, dat is niet normaal, normaal voel je er eigenlijk weinig van. Uitslag was Pap 3B cin III en moest een ingreep ondergaan. Stuk van mn baarmoedermond afgehaald, dat was pas k*t! Dat deed zeer verdoving werkte maar half en daar 4 verdovingen is echt niet grappig! Maar overleefd en zwanger voor de 2e keer, maar wel onder controle. Ik ben nog geen 30 maar al tig uitstrijkjes gehad, zoveel dat ik ze niet eens meer bij hou. Echt waar zo eng is het niet en ze zien er 100 dozen op een dag! tenminste ik moet het bij een gyn doen en niet bij de ha. daar ben ik 1x geweest en die heeft me ontzettend zeer gedaan, die mag het niet meer van me.
@whoppie en mamasmeisje ja en ik voel me echt af en toe beroerd. Ik praat nog wel mee hoor en ik lees alles, alleen soms gaat het te snel voor me of vergeet ik het. maar ik hou jullie wel op de hoogte. Hier nu 7 weken onderweg en over 2 weken lekker op vakantie. Ik kijk er zo naar uit en ik ben er zo aan toe!! Maandag verloskundige en de week daarna eerste echo particulier om te kijken of het hartje klopt. Ik ben wel benieuwd wie de volgende zal zijn die zwanger is. ik ben uitgerekend op 1-4 toch wel grappig En als ik iets dubbel vertel dan kan dat heel goed, want ik ben echt een zeef!! niet gezond meer hihi. combi toe aan vakantie en zwanger.