Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hier op zich ook niet zoveel symptomen. Wel last van vettig haar. Dat is natuurlijk iets wat je niet kunt verzinnen. Als ik mn haar bijv vanavond was, dan is het morgen alweer vettig, bah!
    Verder dus niks en laat me ook niet meer voor de gek houden dus wacht af...Nog 1 weekje...

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik lees zeker wel mee hoor! Ben erg benieuwd hoe t jullie vergaat. Maar eerlijk het is best pittig met een kleintje rond beginnend te kruipen en zwanger zijn. Maar goed iknlees wel mee! En hopelijk snel meer zwangeren!!

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Dames bij deze meld ik me af hier na vanmorgen weer een twijfelachtige vent hier te hebben die nu weer vind dat ik eerst werk moet hebben ben ik er even helemaal klaar mee. Hij gaat maar mooi cds gebruiken.

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte Toekomstigemam...

5. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Dank je kirase tis zo stom eerst kom ik beneden maakt die blij dat hij een tweede wil en nu drie weken later ineens nee je moet eerst werk (terwijl ik in okt twee gastkindjes al krijg en de kans op werk in de kinderopvang slecht is)

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hoi Meiden sorry dat ik niet meer veel gereageerd heb,
    door omstandigheden lukte het even niet...

Jullie zijn gelukkig actief met kletsen,
    maar daardoor niet alles meer kunnen volgen :)

@Kirassese, Spannend, ik zie dat je over 3 dagen al kan testen!

@ Toekomstigemam, Wat naar zeg. Lijkt me echt niet leuk als je dat nu te horen krijgt :(

@Whoppie, Hoe gaat het nu met je?

@Meijtje, Gaat het goed met je zwangerschap? Heb je de eerste echo al gehad?

@Mamameisje, Voor jou ook spanennd he. Geen andere symp behalve vettig haar? :D

@Troelie Waneer is jou nod?

Als ik iemand vergeten ben, VERgeef me haha!

Hier ging het niet zo lekker(vriend en ik) Dus eigenlijk vraag ik me af of het nu wel goed is om voor een 2de te gaan....:(:(

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamalovesJ morgen intake eindelijk en volgende week maandag heb ik pas een particuliere echo. Ben wel enorm benieuwd of er een hartje te vinden is. Ik voel me beroerd, misselijk, ontzettend moe. Mede door die kleine meid die steeds snachts wakker wordt en een zwaar gevoel ik mijn hoofd. Daarnaast is mijn hoofd net een grindtegel.... voel me wel zwanger. Vorige zwangerschap ha ik op bi na helemaal geen klachten, daar zou ik nu weer voor tekenen pfffff

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @toekomstigemam: jeetje wat naar! Sterkte.

@mamalovesj: hopelijk gaat het snel bter tussen jou en je vriend.

Hier ei gehad. Dus weer op t wachtbankje...

9. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, hier weet ik even niet waar ik nu vanuit moet gaan. Volgens temperatuur had ik ma m'n eisprong. Maar gister opeens weer krampen links. :s
    Voor de rest weinig tekens van eisprong gehad. Ik ga er toch vanuit dat ie nu al is gesprongen.
    Net bij m'n zwager en vrouw. Zij heeft een mooi zwanger buikje. Als ik dat zie dan kan ik echt niet wachten.
    Wat vervelend toekomstigemam. Misschien bedenkt je man zich nog wel.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @toekomstigemam niet eerlijk! jeetje zeg wat een zure appel :( heel veel succes.

Meiden op het wachtbankje succes en klussers zet um op ;)

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @mamalovesJ: Beetje opgeblazen gevoel en soms lichte pijn in onderbuik. Verder niets. We wachten af, ga nergens van uit...

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @toekomstigemam, lastig joh. Succes ermee, hopelijk draait je vriend nog bij.

@mamalovesj, ik zou adhv vorige cyclussen donderdag ongesteld moeten worden (had iedere keer lf van 10/11 dagen). Als ik donderdag niet ongesteld ben geworden, ga ik vrijdag een testje wagen. Dan ben ik 12 dpo.

@whoppie, spannend. Succes met wachten.. Hopelijk vliegt de tijd weer voorbij.

@puma, kan natuurlijk een innesteling zijn..

@meijtje, nog een weekje wachten.. Ik ben blij dat wij met 7 weken voor echo mogen komen ivm 2 eerdere miskramen. Dus hopelijk hebben wij over een kleine 3 weken ook een echo ;).

Hier, vanaf gisteravond een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik/liezen/onderrug. Verder eigenlijk helemaal niks. Nog paar daagjes geduld..

13. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend is het kruis van m'n temperatuur kaartje toch verschoven. Waarschijnlijk had ik toch gewoon op dag 14 m'n eisprong. Vind ik toch wel logischer.
    Spannend mamasmeisje!

14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Nog 2D wachten... pfff duurt langggggggggf

15. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Spannend!

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    spannend hoor...hopelijk twee roze strepen voor jou..

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @toekomstigemam; balen joh! Zou ik helemaal gek van worden, wel-niet-wel-niet....hopelijk komen jullie er samen uit!

@troelie: spannend hè? Wij lopen gelijk op en beide vandaag 8DPO..normaal kan ik heel goed de testdrang weerstaan maar t zal wel aan de vakantie liggen ofzo want vanmorgen in een opwelling een test gedaan...en zie dus een heel licht tuurstreepje..echt een heeeeeel tuurstreepje hoor en vanmorgen dus met de spiegelreflex aan de gang geweest voor een foto...die volgt later..tis ook wel heel vroeg 8dpo maar t maakt het ineens zo spannend...foto volgt dus later, als dochterlief op bed ligt en mn bezoek te laat is, haha

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @mamasmeisje, wow spannend!!! Hihi, hier begint de testdrang ook wat meer te komen. Misschien dat ik er woensdag of donderdagochtend al een testje tegenaan gooi. Welke test heb jij gebruikt? Ben benieuwd naar je foto!!

@kirasese, knap hoor dat je zo lang kan wachten! Ik had in jouw geval al lang een test gedaan :)!

19. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Pfff!! Ik krijg hem voor mezelf wel op de foto en dan istie vanaf het lcd display van de camera goed te zien maar op de laptop (minder scherp beeld dus) niet zo goed. heb een extreem gevoelige camera met extreem mooi beeld maar op laptop valt dat toch anders uit. Net ff geprobeerd nog wat foto's bij te maken maar tis nu alweer ver buiten de afleestijd dus geldt het niet..Maar ik zie hem wel! Zo spannend....

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @troelie: dit was een kv2v5 testje...lees ik steeds minder goede verhalen over maar zelf nog niet zoveel slecht mee ervaren maar sta pas weer aan het begin en vorige zw maar 1x hoeven testen...dus

Deel Deze Pagina