Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Nu bij daglicht zie ik ook op je eerste foto een streep!!! Jeeej

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Je houdt het wel spannend Mamasmeisje!!

Hier lijkt het dat mijn ongi al doorbreekt.. Zit net krap aan op 9dpo:x! Had net met afvegen sliertje bloed bij afscheiding.

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Voor mijzelf ook spannend maar tis echt nog zo'n tuurstreep dat ik nog niet blij ben ofzo. Tis nog zo onzeker en zit continue met de gedachte: ik wordt misschien gewoon ongi. De tuurtestjes zijn natuurlijk wel hoopgevend maar ga nog nergens van uit.
    Wat zouden jullie doen. Morgen weer een kv2v5 test of de gevoelige van zwanger en kids? Die laatste ken ik niet namelijk en de tuurtest is ook van kv.

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Balen Troelie! Tis je zo gegund ook! Hopelijk zet het niet door...Ben jij trouwens ook bezig met tempen? Ik heb vanaf de ovulatie mn temp bijgehouden. Wil bij evt volgende ronde gaan tempen en wilde vast kijken of t werkt zeg maar. Hele week al boven de 37gr. Zegt dat iets?

5. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ik heb vannochtend toch ook maar een test gedaan. Voel weer zoveel symptomen. Test is van clearblue plus, maar hij geeft een heel vaag tweede streepje, als ik foto maak niks te zien.
    Over hoeveel dagen zou ik weer kunnen testen?
    Hopelijk dan wel echt positief.

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @mamasmeisje, nee heb niet getempt. Maar die temp is hoopgevend. als je ongesteld wordt, gaat je temp naar beneden.

@tru1981, gewoon uploaden die test. Mamasmeisje dacht ook dat er niks te zien was, en die was toch nog best wel duidelijk! :)

7. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ik heb even de foto bijgevoegd. Maar zie er vrij weinig op. In het echt wel heel licht vaag 2e streepje.

Zien jullie wel wat?

Bijgevoegde bestanden:

8. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Mamameisje ik zou kv doen..dan Zie je het verschil..

9. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    O en die temp klinkt hoopgevend...zie mijn lijstje in onderschrift..

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Tru ik zie hem hoor...maar deze tests vind ik altijd zo moeilij..ik zeg ren naar de kruidvat en koop 2v5 testje..

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ben nog niet zo goed met tempen zeg maar. Weet ook niet wat hij voor ovulatie was maar de laatste paar dagen dus 37,1 en 37,3. FF snap ik helemaal niet, engels is nooit mijn beste vak geweest, haha. Als dochter wakker is ff langs kv dan voor 2 testjes en daarna bbq bij schoonzus. ff wat afleiding, haha.

@tru1981: Is inderdaad net als die van mij een tuurtest. Zelf vind ikde plusjestesten altijd moeilijk te beoordelen als het om turen gaat maar t lijkt heel vaag te zijn. Wanneer is je NOD ook alweer?

12. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    @beccy ok jij ziet m dus wel. nou maybe toch zwanger. kruidvat testen nog nooit gedaan, geven die eerder positief aan?

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zie hem ook hoor! Spannend!
    1 dag er tussen laten en nogmaals testen!!!

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Tru, ik zou ook ff een kv doen. Die zijn inderdaad het gevoeligst (voor zover ik weet).

Mamasmeisje, ik zou weer dezelfde test doen als gister. Dan kun je iig vergelijken.

15. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Ja Tru...maar ik zou echt even een kv test halen..die zijn idd gevoeliger en beter af te lezen..dus hup hup hup naar de kruidvat haha..

16. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    @mammasmeisje mijn NOD is of vrijdag of zaterdag. Had vorige maand 33 dagen cyclus (zou vrijdag zijn), maand daarvoor 34 dagen cyclus (zou zaterdag zijn.

Ik heb ze gehaald hoor de kruidvat testen haha.
    Donderdagochtend maar even weer testen, kijken of het dan duidelijker is :) wel erg spannend allemaal!

17. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Wie heeft weleens eerst heel lichte positieve voor NOD gehad en op NOD of later wel echt positieve test?

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Spannend allemaal hoor! Ik ben benieuwd naar de volgende testen...

19. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Tru dat je je kan inhouden meid!! ik zou allang een test ertegen gooien...en kijken wat deze zou geven..zeker als ik zo'n eerdere test zou hebben..

20. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    @beccy ja moet echt wel m'n best doen om niet eerder te testen, maar ben bang dat ik dan nog steeds lichte test heb dus word ik niet veel wijzer van :(
    Heb wel nog steeds af en toe ongi krampen geen bloed, steken in m'n tepels af en toe, pukkeltjes op m'n tepelhof, veel plassen. Dus je zou bijna denken dat het niet anders kan dat ik zwanger ben maar ja.

Deel Deze Pagina