Vandaag geen tijd gehad om naar t kruidvat te gaan en heb alleen z&k testen in huis...grrrrrr Denk anders dat ik ze morgen haal en donderdag test. Of ik vang de urine op en ga daarna naar t kruidvat. Maakt dat uit? Dat urine dan al een tijdje staat?
@Meijtje, Aah rot is dat he als je zo voelt? Ik hoop dat de komende weken wat minder zwaar voor je worden en je op ten duur wel kan genieten! Hoe gaat het met je dochtertje? @Whoppie, waneer is jou nod? @Toekomistigemam, Echt heel vervelend vind ik het voor je. Ik hoop dat je er nog uitkomt samen met je vriend! Hier is nu mijn ei, voel het duidelijk, maar verwacht deze ronde niet veel!
@Mamameisje ik weet eigk niet of het heel veel uitmaakt, Als ik teste deed ik het wel meteen....dus misschien pas urine opvangen als je de test in huis hebt?
mamasmeisje, dat maakt volgens mij niks uit hoor. Denk wel dat je het ff in de koelkast moet bewaren. Spannend hoor! Ben benieuwd naar je test, ik denk dat ie al een stuk donkerder is! Hier, nu echt ongesteld geworden. Ik ga me er vanaf nu in ieder geval 2 maanden wat minder mee bezig houden. Ik ga niet meer aan de ovutesten en de tarwekiem gaat ook de deur uit (heeft deze maand ook niet geholpen, mijn lf is alleen maar korter geworden en mijn ei was nog later). Ik wil heel graag nog 10kg kwijt en heb besloten om me daar komende 2 maanden op te richten. We blijven wel gewoon vrijen en het zal ook echt over een maandje wel weer spannend zijn of het raak is, maar ik wil ook graag fit zijn als ik weer zwanger zou zijn. Heb zo'n idee dat het nu ook niet zo makkelijk gaat omdat mijn lijf er misschien nog niet aan toe is (ivm keizersnee ook). Kortom, ik ga hard mijn best doen om mijn lijf zwangerklaar te maken
Mamameusje je kan je urine in de koelkast bewaren hoor.. En troelie ongi knuf meis... Wij hebben gister nog ff gezellig gedaan hihi..maar denk dat mijn ei toch al geweest is ..
@troelie ik was er bij m'n. Vorige zwangerschap in het begin ook erg veel mee bezig 1 x met ovutesten enzo. Die maand niet zwanger, daarna besloten om niks meer te gebruiken. Volgende maand raak. Dus ik denk wel degelijk dat als je er niet teveel mee bezig bent dat het dan sneller raak is. Heel veel geluk en ga voor je duimen dat het volgende maand raak is!! Hier nog steeds last van ongi krampen af en toe maar geen ongesteld, nog 2/3 dagen tot aan m'n NOD. Zei gisteren dat ik donderdag zou testen, maar ga proberen voor vrijdagochtend. Moet het toch wel duidelijk zijn toch?
`@mamalovesJ die slaapt nog steeds niet, is op haar mondje gevallen bloedend tandje, ze denkt al geheel los te kunnen lopen,,,, pfff niet dus. klimt de trap op en wordt boos als ze haar zin niet krijgt haha. Het is wel zwaar hoor met manlief niet thuis, 6 dagen werken achter elkaar en toch al zo moe en misselijk zijn
Vanmiddag (of eigenlijk vanmiddag) weer een kv test gedaan. Niet met ochtendurine dus maar t ging niet anders. Weer een tuurstreepje dus. Beetje als die van maandag. Denk zelf dus gewoon negatief en wacht ongi af. Kan ook nog dat ik te vroeg ben geweest nog maar ga iig tot zondag niet meer testen. We zien wel. Bij vorige zwangerschap testte ik 3 dagen na NOD voor t eerst en die was positief maar ook geen knaller dus misschien ook weinig hcg ofzo maar ik denk niet raak deze ronde..
Wel een dappere beslissing! En weetje vaak is het toch het handigst om gewoon door te gaan en te zien waneer het ''gebeurd'' Al kan dat natuurlijk ook heel moeilijk zijn. Wel heel goed van je! Wens je veel succes met afvallen (en ook zwanger raken hihi)
@Mamameisje, Ben ook wel benieuwd naar een foto. Stom he als je niet echt een duidelijke streep krijgt :x
Krijg hem helaas niet goed op de foto. Nog een z&k test gedaan en die was negatief. Dus ga ervan uit dat het niet zo is. Wacht zondag af.
@MamalovesJ, thanks meis! Ik ga mijn best doen ! @Mamasmeisje, he balen joh. Ik had er echt goede hoop op na je test van maandag. Afwachten is altijd het toverwoord. Het wordt vanzelf een keer duidelijk . Wat is zwangerworden toch ook niet leuk eigenlijk he? En aan sommige reacties van de reeds zwanger dames te lezen, het zwanger zijn ook niet echt . Maar die kindjes.... Die zijn zo leuk
@troelie: ja ik had ook goede hoop. Had gehoopt op een iets duidelijkere test maar deze is gewoon nog hetzelfde want ik zie hem toch echt maar te licht voor een foto...we wachten gewoon paar dagen af. Maar balen van jou ongi zeg! Moeilijke keuze om het even op een laag pitje te zetten lijkt me. En dan zal je zien, is het ineens snel raak zonder dat je er erg in hebt! Succes met afvallen! Is een mooie vorm van afleiding. Ben begin dit jaar ook 10 kg afgevallen. Ga je iets doen van dieten of gewoon gezond eten en regelmatig sporten/bewegen? Dat laatste heeft bij mij goed geholpen. Gewoon gezond eten, geen snoep/chips/alcohol en de kilo's vlogen eraf. We wat discipline nodig gehad in het begin hoor. Suc6!
ja had ik bij de eerste vanaf het begin. Ze zijn er altijd, maar dan zijn het er meer en vallen ze meer op. Dat zijn kliertjes die vet aanmaken, waardoor ze 'soepel' worden en blijven tijdens en na de zwangerschap/ borstvoeding
Oh jongens ik ben helemaal overdonderd! Mijn ongi kwam toch niet goed door. Vanochtend nog klein veegje rood, maar het zette niet door. Vond ik vreemd, dus midstream extra gevoelige test van z&k gedaan. Kreeg ik net voor de 10 minuten een tuurstreepje die na een tijdje steeds duidelijker werd. Had nog 4 cb met indicator id kast liggen, dus dacht doe er gewoon 1. En zie hier, het resultaat; Wordt dus geen 10 kg afvallen