hmmm net heel klein beetje bloed sliertjes bij afscheiding, is denk ik dan toch echt klaar is deze ronde..Tenzij het net zo loopt als bij jou Troelie...(duim duim)
Whoops, veel te lang niet geweest, sorry dames... Ff lijstje aanpassen.... T gaat verder keigoed, hopelijk met jullie ook. Lees zo bij ! Succes ! iedereen die nog in de running zit TieMar 9 augustus 1e ronde Troelie 25 augustus 3e ronde Kirasese 21 augustus 1e echte ronde Mamasmeisje 25 augustus 2e ronde Derde 29 augustus 1e ronde Meid1987 29 augustus 1e ronde Puma82 29 augustus 3e ronde Whoppie 2 september 4e ronde MamaB1984 9 september 1e ronde toekomstigemam 01-08-2013 ZWANGER Suus 20-01-2014 jongen/meisje Piripiri24-01-2014 meisje Mies 14-02-2014 jongen/meisje Froetsel 03-03-2014 jongen/meisje Senta 13-03-2014 jongen/meisje Meijtje 01-04-2014 jongen/meisje
@piripiri, leuk een meisje weer! Of had je een jongetje gehoopt? Ik zit op de ipad, wil je mij bij zwanger zetten? Uitgerekende datum zou vooralsnog 4-5-2014 zijn.
Ok hopelijk is het voor mij dan ook een goed teken morgen ff testje doen, hopelijk dan een donkere streep.
@Mamameisje, Heel veel succes, hoop dat je evengoed nog een posi test in handen mag hebben. Andere dames die bij hun nod zitten ook veel succes Duimen!!!
Ik durf niet te testen... Nog niet ongi maar zegt ook niks na 2mnd terug toen ik 8d overtijd was... Ben gewoon bang dat nega is dus we wachten nog 2d tot test... Gok dat ik toch ongi word vandaag of morgen
KiRaSeSe ik hoop dat er deze keer toch iets anders uitkomt voor je. Ik heb gister het uitstrijkje gehad. Stelde weinig voor. Ben blij dat ik het heb gedaan voordat ik weer zwanger word. Mn eisprong was volgens ff afgelopen zondag. Ik voel wel weer wat steekjes maar dat had ik vorige rondes ook. Ik ga denk ik do over 1 week testen want dan hebben we een bruiloft. Weet ik of ik aan de champagne kan.
Meiden wat vinden jullie? Is mijn cyclus onregelmatig te noemen? Ik denk dat die van 30 dagen eenmalig is geweest want dat was echt uitzonderlijk. Denk dat ik nu uitga van 26 dagen, beetje het gemiddelde van de afgelopen maanden.
@mammasmeisje balen zeg! Hopelijk volgende ronde meer succes! Ik zit zelf enorm te twijfelen of ik zwanger ben, had toch weer test gedaan (kon niet meer wachten), maar net zo vaag 2e streepje als dinsdag dus tja ik weet t niet. Wel nog steeds ongi krampen af en toe maar geen bloed te zien. Morgen m'n nod als goed is. Ben benieuwd of ik morgen of in het weekend ongesteld ga worden. Willen jullie voor me duimen dat ik toch nog zwanger ben?
@troelie: gefeliciteerd! wat een verrassing.. @kira: spannend hoor. Het kan nog! @tru: uiteraard duimen we mee... @mamasmeisje: jammer... vooral na die tuurstreepjes. @piripiri: leuk een meisje... Hier dus nog op t wachtbankje. Verder weinig te vertellen.duurt nog heel lang...
@troelie heerlijk meid! Voorzichtig van harte dat de kleine mag blijven plakken! @mamasmeisje wat balen zeg ... had het niet verwacht. @kirasese spannend, dus jij gaat van het weekend testen? Hopelijk krijg je een positest in handen. Ik duim voor je. @Whoppie wanneer kun je gaan testen?? Het is weer spannend. @piripiri leuk hoor! En je weet het al vroeg. Ik wil als alles goed blijft gaan ook wel voor de 20 weken weten wat het wordt Ik benecht wel benieuwd. Al denk ik dat het hier ook weer een meisje wordt @tru ik testte pas na NOD echt positief. vorige zwangerschap 7 dagen na NOD, waarschijnlijk klopte mijn cyclus toen niet en nu kreeg ik ook pas laat echt positest. Maar liep een paar dagen na NOD pas echt op. daarvoor waren het soort van tuurstreepjes.
@piri Piri, leuk een meisje @Mamameisje, Balen zeg! :x @Kirassese, Hopelijk heb je zometeen een posi test in handen! @Whoppie, het is afwachten, net zoals bij mij vandaag mijn ei, duidelijk gevoeld....en merk het wel...
Jaaaa gefeliciteerd Troelie!! en een dikke knuf voor mamameisje.. Verder ben ik al 2 dagen wat misselijk en is mijn humeur een beetje wisselend..is het nu omdat ik nog aan het ontpillen ben of van mijn ei of van een prille zwangerschap...wie weet nog even een weekje wachten..