En toch is deze menstruatie anders als dat ik gewend ben. Veel minder bloedverlies en minder helder rood maar meer donkerroze bloed (met wat helder bloed erbij). Pffff als het morgen nou eens goed door zou zetten dan heb ik ook wat meer duidelijkheid. Ga er nu van uit dat ik gewoon ongesteld ben maar omdat het anders is als ik gewend ben toch weer twijfels...
@kira, spannend! @mamasmeisje, balen meid! Stomme valse testen! Jouw cyclus is niet onregelmatig hoor! Hoop dat het bij jullie ook 3x scheepsrecht is. Oh lees net dat het nog beetje gekkig is. Hoop dat je snel duidelijkeid hebt. @tru, jij houdt het ook spannend. Doe anders ff fotootje! @whoppie, succes met wachten. Hier ook 3 weken minimaal wachten tot echo.. Duurt me nu al te lang @meijtje, hows life daar? Wanneer heb je eerste echo? @mamalovesj, jij ook weer op wachtbank! Succes! @beccy, wist jij niet wanneer jouw ei is geweest en of ie uberhaupt al geweest is?! Lijkt me lastig en onzeker! Hopelijk snel duidelijkheid over wat je voelt!
Denk dat hij al geweest is hoor..maar gebruik nog niks idd..laat de natuur nog even zijn eigen ding doen..klussen nu dus gewoon wanneer we zin hebben..
ik weet t eigenlikk al 2weken.hihi. kon niet meer wachten en ben bij jan de koning geweest, was eigenlijk gelijk heel duidelijk. De 12 e heb ik de 20wk echo.... Gaat snel. Heb al n mega buik..hihi.
Nou, gaat zeker snel! Je bent gewoon alweer 18 weken joh! Hoe gaat ie met je lijf, voel je je goed? @de rest, al meer duidelijkheid bij sommigen? Hier heerlijk geslapen, ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
@troelie ja het blijft voor mij nog steeds spannend ja. Test helaas al weggedaan omdat ik er niet echt wijzer van werd. Gisteravond wel opeens weer heel misselijk had dat ook gisterochtend en heb dat ook nooit met ongesteldheid. Of m'n lichaam houd me echt goed voor de gek. Ik ga zondagochtend weer testen als ik niet ongesteld ben geworden.
Heb net Xander naar de opvang gebracht om te wennen. Hij gaat vanaf sept 1 dag in de week. Was geen probleem. Wel gek dat ik nu twee uur thuis ben zonder hem. Ga maar snel wat doen.
@beccy spannend hoor! Hier nog niet ongesteld en vannochtend weer misselijk maar niet overgeven al 4 naar de wc geweest om te plassen af en toe ongi krampen dus ben benieuwd naar de test van zondag.
Troelie gefeliciteerd hoor!!!! Leuk en spannend allemaal. .. Hier helemaal vergeten te melden maar wij krijgen een meisje. Met 16 weken een geslachts bepaling gedaan.. Jij ook piri piri. Leuk ook twee meisjes. Hier ook twee meisjes nu straks....
@tru, ik had dinsdagochtend negatieve test en woensdagavond positief. Zelfs cb al, terwijl die ultragevoelige van z&k nog heel licht was. Ben blij dat ik een cb gedaan heb nog, gelijk duidelijkheid. @beccy, spannend. Wat is je plan de campagne? Gewoon afwachten? Of heb je een datum in hoofd waarop je gaat testen als ongi uitblijft? @suus, jullie ook een meisje, leuk hoor! Het maakt mij echt niks uit op zich. Jongetje zou leuk zijn omdat je dan allebei hebt, maar meisje ook leuk voor 2 zusjes en voor het praktische (kleertjes e.d.). Hier, blijf die lichtroze afscheiding houden. Maakt me wel onzeker. Nu al 2 dagen. Zou dat nog steeds van innesteling zijn? Hoop dat alles goed gaat..
@suus: wat leuk een meid erbij! Lijkt me zo leuk, 2 meiden @tru: spannend hoor! Hopelijk straks een posi test! @troelie: jeetje, daar zou ik ook ongerust van worden, die roze afscheiding maar heb gisteren gelezen dat innestelingsbloeding soms 2 a 3 dagen kan duren. Hopelijk blijft tie plakken! Hier dus echt ongi, geen twijfel mee mogelijk. Helaas maar op naar ronde 3. Zo stom, ronde 3 nog maar en vind het al te lang duren. Ben natuurlijk ook verwend met de eerste maar toch. Baal als een stekker. Twijfel of ik tarwekiemolie dan toch ook maar ga proberen. Weet het niet zo goed.
@mamasmeisje, snap ik, had ik ook ontzettend. Maakte me er vooral bezorgd om, of het nog wel zou lukken. Ben nu iig al blij dat het dus gewoon nog kan. Hopelijk gaat het ook gewoon gelijk goed nu ipv weer eerst mskramen. Tarwekiem heeft mij dan misschien toch wel geholpen. Dit was eerste ronde met tarwekiem. Kunt het altijd proberen, baat het niet dan schaadt het niet.. Afscheiding, ja je zou toch denken dat het een keer moet stoppen met dat bloed bij de afscheiding.. Hopelijk stopt het snel.
Dat is idd zo maar je leest altijd horrorverhalen dus ook over tarwekiem. Toch bij kv een potje gekocht en ga het proberen. Ipv 3xdaags eerst maar eens 2x daags.
@mamasmeisje balen zeg Had het zo gehoopt voor je! @troelie ik heb pas een woensdag mijn eerste kijkje binnen, dan ben ik 9 weken en 1 dag. Wat duurt het wachten lang. Met 16 weken wil ik ook een geslachtsbepaling laten doen Nu nog 5 daagjes werken en dan een maand vakantie. Heb er zo'n zin in! Dan ben ik gelijk 14 weken als ik terug kom. (als alles goed zit) @Suus en piripiri alle 2 meisjes en met 16 weken geslachtsbepaling, zou ik toch een weekje moeten wachten dan Hier natuurlijk ook een meisje, voor mij maakt het niet uit, maar voor manlief hoop ik een gezonde jongen (hij heeft al 2 meiden uit zn vorige relatie) @wachtbankjes heel veel succes. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid voor jullie en snel heel veel rose. Even naar mijn kleine meid die is naar buiten. Ze zeggen dat jonge kinderen de drempel niet over gaan/durven .... die van mij wel haha
Rond dezelfde tijd als mijnee... duimen dus. Ga je dan al eerder testen of wacht je echt op je nod dag?
@Meitje, haha kindjes gaan ook uitproberen he Lekker dat je binnenkort vakantie hebt. ff lekker bijkomen met je meisje en vriend.... Wachten duurt lang he. Maar voor je het weet heb je de echo! Spannend wat het word