@troelie ja ik hoop echt dat ik zwanger ben en niet dat me lichaam me weer voor de gek houd, vorige maand ook allemaal symptomen maar wel ongesteld.
@troelie ja had getest met kruidvat plus test maar nu echt alleen een - niet zwanger dus. Wel vreemd met al die symptomen. Ook nog steeds niet ongesteld. Ga vanmiddag nog clear blue digital halen maar heb weinig hoop nu
Nou ik ben volgens mij gewoonl ongesteld nu. Zelfs heftiger dan normaal. Als ik van de week nog twijfel dan ga ik nog testen. Maar ik denk dat dat niet meer nodig is. Vraag me wel af waarom m'n cyclus zo kort was.
@puma82 jammer hoor! Volgende ronde beter! Ik vraag me af waar me ongesteldheid blijft nu op dag 35. Ben t het normaal op dag 33 of 34. Maybe nog een clearblue digital halen. Kan ik deze vanavond nog doen of beter over paar dagen?
@Tru, Spannend, ik kom ook even spieken. Ik heb wel evaring met de kv testen 2v5, alleen vind ik ze niet zo betrouwbaar meer. @Kirassese, Jammer meid! @Puma, ik heb geen evaringen met tempen, maar wil je succes wensen. En hopelijk geen ongi!
Ah balen dames! Hopelijk volgende ronde wel raak. @tru, ik zou ff 2 dagen wachten. Welke cb heb je, met wekenindicator? Hier, gaan het straks aan mijn zus en zwager vertellen. Ik doe heel veel met mijn zus, dus vind het wel fijn als ze het weet. Verder willen we de rest pas na de eerste echo vertellen.
Ah balen voor de dames op rood weet hoe jullie je voelen! En Tru, die onzekerheid is ook niks hè? Hopelijk snel duidelijkheid, je lichaam kan je goed voor de gek houden... Wel grappig, een tijdje terug schreef ik dat er iedere ronde steeds 1 nieuwe zwangere bij komt en dat klopt nogsteeds Dus ben benieuwd wie de volgende zal zijn! Hier ongi bijna klaar gelukkig. Gaan vol goede moed de volgende ronde in!
@troelie kon weken indicator niet krijgen dus nu met early predictor maar getest. Maar weer negatief helaas. Over 5 dagen weer testen pff. @mammameisje nee die onzekerheid is nu ook niks. Laat de ongesteldheid maar gauw komen. Niet leuk maar kunnen we weer verder
Weten jullie of je met positieve ovuluatietest altijd een eisprong daarna hebt? Had 7 augustus namelijk sochtends positieve clearblue met zon smiley. Vind het raar dat ik niet ongesteld word.
@tru, 7 augustus al, dan zou je toch zeggen dat hij uiterlijk 9 aug gesprongen moet zijn en dus ongeveer 23 aug je nod. Dan ben je nu 2 dagen overtijd, minimaal. Das wel gek. Ben je nu ook nog ovutesten ah doen?! Misschien is je ei inderdaad niet gesprongen en heb je hem later alsnog gehad?!
@Troelie nee heb geen ovutesten meer gedaan daarna hihi. Nu weet je het zeker dat je echt zwanger bent, super zeg! Geniet van je zwangerschap! Ik heb net nog een clearblue plus test gedaan. Ze hadden helaas geen digitale bij de Albert Heijn. Zie een lichte plus, jullie ook? Ik denk dat ik toch maybe zwanger ben, zou echt super nieuws zijn
Tru: ik zie hem! Echt wel heel duidelijk! zonder turen! gefeliciteerd!! Even over je ovu testen: gebruik je al lang die van cb met smiley of was dit de eerste keer? Wat zijn jouw ervaringen (buiten het feit dat je nu zwanger bent?)
@mammameisje dank je wel. Het is nog moeilijk te geloven. Ik heb ze een maand voordat ik zwanger raakte van de eerste gebruikt toen niet zwanger. Weet niet waar dat aan gelegen heeft. Ik vind ze wel goed, ze geven goed aan wanneer je vruchtbaar bent. Heb ze totaal 2 maanden gebruikt maar zijn wel goed hoor.
He jammer! Wil deze ronde alleen de cb digitale ovu testen gebruiken, lees daar zoveel positief over. Heb nog 6 dipsticks van z&k en die maak ik ook gewoon op maar daarna over op cb. Koop ze via marktplaats, veel goedkoper :-D